Ostaako teillä mies kodin siivousvälineitä?
Esim. eri tarkoitukseen pesuaineita, imuripusseja, uusia vessaharjoja, tiskirättejä?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Osaa, koska mieheni ei ole idiootti.
Mutta sinä olet luku- tai kirjoitustaidoton
Vierailija kirjoitti:
No tottakai ostaa. Miksi ihmeessä ei ostaisi?
Paljon on niitä, jotka vaatii mamman tekemän kauppalistan, jotta tietää mitä pitää ostaa. Ei älyä ostaa kaupasta tiskirättejä, vaikka juuri toissapäivänä otti viimeisen.
Ei. Mies ei oma aloitteisesti tunnista kodin siivoustarpeita eikä tarvetta ostaa siivoustarvikkeet. Tuntuu raskaalta olla yksin vastuussa kaikesta, kuin eläisi lapsen kanssa.
Ostaa kaikki siivousvälineet ja -aineet. Hän meillä enemmän siivoaa kuin minä.
Ostaa tietysti. Äitienpäivälahjaksikin sain uuden mopin ja lattianpesuainetta, Ihana mies, välittää.
Pyykinpesuaineen ja konetiskiaineen sekä fairyn voi ostaa.
Muut pesuaineet ostan ihan itse. Olen sen verran hajuille herkkä, että kaikkia pesuaineita en vaan voi sietää.
Tottakai ostaa, siinä missä minäkin.
Ostaa myös ruokaa ja muita perustarvikkeita, siinä missä minäkin.
Yhteinen talous ja yhteinen perhe.
Mikä ihmeen kysymys tämä oikein oli?
No ok, meillä ei 8 ja 10 v lapset osta tällaisia asioita, kuin erikseen pyydettäessä. Silloinkin näytän etukäteen, että mitä merkkiä meillä käytetään, tai jos ovat jo kaupassa, niin laitan kuvan kännykkään, että tulee juuri oikea tuote.
-Mutta ei kai kukaan väitä, että asuu miehen kanssa, joka on ihan lapsen tasolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai ostaa. Miksi ihmeessä ei ostaisi?
Paljon on niitä, jotka vaatii mamman tekemän kauppalistan, jotta tietää mitä pitää ostaa. Ei älyä ostaa kaupasta tiskirättejä, vaikka juuri toissapäivänä otti viimeisen.
Tätä kyllä ihmettelen, että miksi ihmeessä kukaan ylipäätään suostuu olemaan yhdessä sellaisen kumppanin kanssa, joka ei edes näin yksinkertaista asiaa osaa oma-aloitteisesti tehdä.
Ostaa. Juuri muutama päivä sitten osti imuriin uuden suulakkeen. Sehän meillä imuroikin, ja siivoaa muutenkin enemmän ku minä.
Oli sillä imurit, mopit ja siisti kämppä kun tavattiin. Nyt meidän työnjako on sellainen että eipä se juuri pesuaineita ja rättejä ostele, ei osta paljon muutakaan, minä hoidan shoppailut. Käyttää niitä kyllä tarvittaessa.
Joitain vuosia sitten toi ikkunanpesukannun ja pari vuotta sitten ladattavan pikkuimurin. En osaa pestä sillä vaan rantuja jää enemmän tai vähemmän ja otin kuivausrätin takaisin käyttöön. Imurin harja on täynnä mun hiuksia, joten en pidä siitäkään.
Tuo pesuaineita, jos sanon, että niitä tarvitaan ja laitan listaan merkin ym.
Miksi miehen pitäisi ostaa tai käyttää siivousvälineitä? Haloo!
Nainen huolehtii naisen töistä ja mies miesten töistä.
Selvää.
Tottakai ostaa. Hän meillä yleensä imuroi enemmän, joten tietää imuripussien tarpeen.