Mies mokasi taas! Unohti kylmälaukun kotiin, kun lähdettiin mökille
Aina saa sitä töhelöä vahtia kuin lasta! Nyt taas takaisin kauppaan 30 km.
Kommentit (33)
Naiseuden etu on ettei tarvitse ottaa vastuuta mistään
ja miksi se kylmalaukusta huoletiminen olisi juuri miehen tehtävä. miksi et ITSE huolehtinut että se tulee mukaan?
Vierailija kirjoitti:
ja miksi se kylmalaukusta huoletiminen olisi juuri miehen tehtävä. miksi et ITSE huolehtinut että se tulee mukaan?
En minäkään pysty kaikkea vahtimaan. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pysty kaikkea vahtimaan. AP
pystyt kuitenkin kaikesta nalkuttamaan ja valittamaan
Siis mitä?!?! Jätitkö sinä miehelle noin vastuullisen tehtävän? Kai tajuat, ettet voi olettaa että mies huolehtisi muusta kuin itsestään
No, aviovalassa lupauduit huolehtimaan miehestä kuin lapsesta. Sinulla on nyt lapsi(a).
Pakkaa aina, muutama purkki olutta mukaan sinne kylmäkassiin, eipähän unohdu.
No ensi kerralla kirjoitat pakkauslistan valmiiksi ja ennen lähtöä tarkastatte, että kaikki on varmasti mukana.
Söikö se samalla lasten joulusuklaat ja vanukkaat, spede.
Vierailija kirjoitti:
Eli sen miehen ei tarvitsisi huolehtia mistään? No, ehkä parempi, kun ei mistään selviä...
Olin kerran yhden pariskunnan kanssa matkalla, vaihdettiin siis majapaikkoja aina yhden-kahden yön jälkeen. Yhteen paikkaan heiltä oli sitten jäänyt herätyskello, ja koko loppumatkan he riitelivät siitä, kumpi sen herätyskellon oli unohtanut.
Ihminen onerehtyväinen, ja lemä on märehtiväinen. 🤭
Et ole kouluttanut miestäsi tarpeeksi hyvin. Oikein toimitusta tehtävästä aina "piparia" palkinnoksi ja mokista sitten "ei voi päätä särkee":tä vastaukseksi....
Onpas mammalla taas pipo kireällä.
Eikö teillä raukoilla ole edes jääkaappia mökillä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä raukoilla ole edes jääkaappia mökillä?
Sanotaan, että kaupasta mökille on 50 km matkaa. Sanotaan, että ulkona on +25 lämmintä. Hmmmmm.
JSS