Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Caprihousut vanhemmalla naisella eivät taida olla kovin hyvä idea

Vierailija
19.06.2022 |

Olen itse nelikymppinen ja minulla on kaapissa capreja. Mutta näin itseäni vanhemman naisen capreissa, ja näky oli kyllä tosi kolkko.

Käytättekö te muut nelikymppiset vielä capreja? Mietin, että pitäisikö minun tajuta olla käyttämättä niitä... kukaanhan ei suoraan sano.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset caprit pitäis kieltää lailla 🤮

En käytä, enkä tule käyttämään.

N47

Sun ongelmahan siis ei ole valkoiset caprit, vaan ihan joku muu.... vähän isompi juttu....

Mun mielestä ne on kamalat, löytyy parempiakin vaihtoehtoja. Toki jokainen saa käyttää mitä haluaa. Useampia ne vielä lyhentää jalkoja entisestään ja tekee tantan näköiseksi.

Vierailija
22/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 60+ ja käytän capreja.

Koska olen lyhyt caprit on vähän polven alle, ei puoleen sääreen. Enkä koskaan käytä lyhyitä paitoja vaan aina takamuksen peittäviä. Kengissä pieni korko tai kevyet kumitossut jos on rennompana asuna. 

Mulla on jopa töissä joskus caprit, valkoinen paita ja jakku näin kesällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caprit on ok mielestäni, jos ne ei pääty säären leveimpään kohtaan. Itse aina joko lyhennän tai käärin vähän lahkeita, jos on "pakko" käyttää capreja. Olen lyhyt (160 cm) ja mielestäni caprit lyhentävät minua entisestään, joten ne eivät ole varsinaisesti suosikkivaatteeni. Mutta on ne kyllä ihan kätevät kesähousut.

Olen 48v ja kroppaan nähden pitkähköt jalkani ovat onneksi varmaan paras osuuteni, joten käytän palstapoliisien ja ikädissaajien kauhuksi lyhyitäkin shortseja ja mekkoja. Siis sellasia puoleen reiteen ulottuvia.

Mutta ne alhaaltakin leveät leveälahkeiset caprit on mielestäni järkkyjä eivätkä sovi kenellekään, näyttävät kaikilla oudolta.

Vierailija
24/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hyssykät. Eikö nelikymppisenä olla jo täysin tän keskustelun ulkopuolella. Ei pitäisi millään tapaa liikuttaa ketään aikuista mitä toiset ajattelee pukeutumisesta.

No ehkä tää kirjotus alunperinkin oli provo. Miten ihmeessä ikä ja kaprit liittyy mitenkään toisiinsa. Ihan höpö höpö juttu taas.

25/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kohta 62 ja pukeudun miten haluan.

Vierailija
26/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä vaatteita joissa minulla on hyvä olla, caprit kesällä kuuluu niihin. Aivan ykslysti mitä muut ajattelevat. T. Nainen 55+

Vierailija
27/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi käyttää. Riippuu yleensäkin ruumiinrakenteesta.

Rumemmat vanhalla naisella on tiukat moniväriset legginsit.

Häpeä on suuri sivusta seuranneella.

Hihattomat paidat vanhemmilla naisilla pitäis kieltää. Allit heiluu ja hölskyy. Yök.

Vierailija
28/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ikä ei ole se suurin kriteeri pukeutumistyylille vaan ruumiinrakenne. Tietysti jokainen saa pukeutua miten huvittaa, mutta onhan se hyvä, jos kanssaihmiset otetaan huomioon, ettei läskit tursua tai persvako näy.

Vierailija
29/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän capreja. Senkun oksennatte. Ei ole minun ongelmani. T. 52v.

Vierailija
30/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenemisessa on sekin hyvä puoli että voi laittaa päälleen ihan mitä haluaa eikä tunne tarvetta kysyä siihen lupaa keneltäkään.

Vierailija
31/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä juurikin 50+ ihmiset, jopa kuusikymppiset kehuvat kuinka pukeutuvat capreihin ja ap on 40. Että siitä juurikin oli kyse. Ihan eri sukupolven vaate!

Itsekin 43v enkä ikinä laittaisi capreja jalkaan, äitini käyttää sellaisia.

Vierailija
32/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät. Eikö nelikymppisenä olla jo täysin tän keskustelun ulkopuolella. Ei pitäisi millään tapaa liikuttaa ketään aikuista mitä toiset ajattelee pukeutumisesta.

No ehkä tää kirjotus alunperinkin oli provo. Miten ihmeessä ikä ja kaprit liittyy mitenkään toisiinsa. Ihan höpö höpö juttu taas.

Liittyy siinä mielessä, että sitten on kyllä huonosti asiat jos sellaisiin sortuun ;).

Siis nelikymppisenä!! Jos kroppa on kunnossa ja vaihtoehtoja löytyy, niin todellakin jotain muuta. Leveälahkeiset pellavahousut, hameet, mekot..vaihtoehtoja löytyy.

N47

Vierailija
33/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppas, kuvahaku osoitti etteivät ne enää olekaan automaattisesti niitä lepattavalahkeisia hirvityksiä vaan osa on kapeammilla punteilla. Lepattavat tulvapuntit on kertakaikkiaan kamalat. Tulee mieleen pula-aikojen ryysyläislaumat liian lyhyine puntteineen.

Vierailija
34/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pukeutua juuri kuin haluaa iästä ja kehosta riippumatta, kunhan pukeutuu. Omassa aivotoiminnassa on puute jos toisten pukeutuminen rassaa. Liian vähän ajateltavaa...

Vierailija
35/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän karttuessa tämä ongelma katoaa, kun alkaa ymmärtää, että elämää eletään itseä varten eikä muiden miellyttämisen takia, kuten nuorena usein luullaan.

Vierailija
36/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tämäkin asia kysyä joltain? Kuka tuolla oikeastaan jää pohtimaan kenenkään vaatevalintoja? Joku provo?

Ap haluaa tietää mitä mieltä asiasta ollaan.

Hyvä kysymys, koska monen olisi syytä katsoa peiliin uloslähtiessään

Vierailija
37/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin pitkät leveälähkeiset housut tai hame. Mut noi caprit on niin mummot. Toki kehopositiiviset tykkää.

T. 10

Kuule, tee jotain tuolle huonolle itsetunnollesi niin ei tarvitse fantasioida toisten pukeutumisesta ja sen huonoudesta.

Vierailija
38/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun reidet ei kestä enää esittelyä, joten shortsit on mun osalta ohi. Caprit on siitä hyvät, että ovat vilpoisat, mutta peittävät reidet. Aion käyttää niitä, ja coulotteseja, kesähousuina varmaan loppuelämäni, aivan sama mitä mieltä joku toinen on. N59

Vierailija
39/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täällä juurikin 50+ ihmiset, jopa kuusikymppiset kehuvat kuinka pukeutuvat capreihin ja ap on 40. Että siitä juurikin oli kyse. Ihan eri sukupolven vaate!

Itsekin 43v enkä ikinä laittaisi capreja jalkaan, äitini käyttää sellaisia.

Minä olen 42 ja käytän caprimallisia, kapeita, vaaleita farkkuja sirojen sandaaleiden kanssa kesäisin. Jos ovat jonkun mielestä kauheat ja kolkot niin olkoon, en pysty kuitenkaan kaikkia kaikessa miellyttämään.

Vierailija
40/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominainen on persjalkainen paksukainen jolla on myös läskit pohkeet. Sellaiselle ei sovi caprit eikä kovin moni muukaan vaate. Ikävä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi