Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Caprihousut vanhemmalla naisella eivät taida olla kovin hyvä idea

Vierailija
19.06.2022 |

Olen itse nelikymppinen ja minulla on kaapissa capreja. Mutta näin itseäni vanhemman naisen capreissa, ja näky oli kyllä tosi kolkko.

Käytättekö te muut nelikymppiset vielä capreja? Mietin, että pitäisikö minun tajuta olla käyttämättä niitä... kukaanhan ei suoraan sano.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän juuri niitä vaatteita, joista tykkään ja joissa on hyvä olla. Ap taitaa olla muiden mielipiteistä riippuvainen, ulkonäkökeskeinen ihminen, jonka elämä muuttuu vain ankeammaksi, kun ikää tulee lisää ja ulkonäkö muuttuu.

Enpäs olekaan, vaan kuljen ihan markettivaatteissa ja minusta on kivaa olla huomaamaton näin vanhemmiten. Mutta en halua olla sellainen säälittävä täti, joka ei tajua olevansa pahan näköinen julkisesti. ap

Tässä lähdetään siitä, että kaikki tietyn ikäiset ihmiset ovat tietyn mallisia. Sehän ei pidä lainkaan paikkaansa, ei nuorissa eikä vanhoissa. Tämän voi todeta ihan markettireissulla. Iällä ei ole mitään tekemistä, sopiiko caprit tai ei, vain vartalon mallilla on. Ne henkilöt, joille caprit ei niin sanotusti sovi, voivat silti ihan hyvin käyttää niitä. Valta osa ihmisistä on niitä, joille ei mikään vaate sovi (ainakaan hyvin), mutta jotain on päälle puettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän