Ei ole mitään järkeä käydä töissä pienituloisena
Kelasta saan jotain 1100€, josta vuokra on 600€. Räpylään noin 500€. Lääkkeet ja rikkinäiset lasit ymv. maksaa Kela. Jos menisin töihin, niin saisin ehkä jotain 1500€ nettona. Siitä maksaisin auton, lääkkeet ja bensat, niin olisin jo miinuksella tai korkeintaan tienaisin 40:n raatamisella jotain euron todellista tuntipalkkaa verrattuna työttömyyteen. Mikä järki on minun käydä töissä?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Mua sitten veetuttaa nämä tukielätit jotka ei todellakaan tajua että sen on työssäkäyvän lompakosta pois!
Sen sijaan että mulla olisi varaa antaa omille lapsilleni vähän jotain ekstraa maksan kusilusmujen elämää!
Hävetkää.
Jos kaikki ajattelisivat kuten te tämä maa kaatuisi, nyt te kaadatte oman laiskuutenne muiden niskaan. Miten teidät on kasvatettu vai oletteko jo useamman sukupolven luusereita??
Ikinä antaisi omille lapsilleni anteeksi jos heittäytyisivät tukien varaan, kaikki onneksi kouluttautuneita ja vakitöissä.
Ja sinä taidat olla aivan helvetin erinomainen ihminen kun katsot oikeudeksesi solvata tuhatpäistä joukkoa, jotka useimmat ovat ilman syytään työttöminä. Olet yhdenlainen rasisti ja tyyppi, jota en haluaisi tavata ollenkaan. Yleistät myöskin karkeasti kaikki työttömät samaan sakkiin. Pthyi olkoon miten syletät!
Palkat on tänäpäivänä 1 000 euroa jäljessä , nykypäivänä joudut stressaa riittääkö rahat laskuihin ja ruokaan .
Palkat on kyllä semmosia että miettii kannattaako mennä töihin seitsemäksi kun siitä saa jotain 86e nettona. Yhtä hyvin voi vaikka kuolla ojaan.
etköhän saisi esim asumistukea tuon palkan lisäksi.