HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia
ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys.
Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista.
Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…
Kommentit (9094)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä edelleen yritetään kääntää huomiota muualle.
Se ei poista huonoa ja asiatonta käytöstä.
Meitä naisia on puolet väestöstä ja äänestäjistä.
Setämiehet eivät nyt ole pop.
Taitaa pelottaa?
Pelottaa aivan helvetisti, jos baltialaisen *illun hinta nousee sataseen tunti meille setämiehille. Tilillä 100.000. Mitä olit sanomassa?
Et ilmaiseksi saa? Voi sinua.
Huomattavasti kauniimpaa, helposti irti, voi keskittyä omiin asioihinsa. Ei jatkuvaa huomion, energian, ja kompromissien tarvetta. Muy bueno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa pelottaa?
Pelottaa aivan helvetisti, jos baltialaisen *illun hinta nousee sataseen tunti meille setämiehille. Tilillä 100.000. Mitä olit sanomassa?
Huomattavasti kauniimpaa, helposti irti, voi keskittyä omiin asioihinsa. Ei jatkuvaa huomion, energian, ja kompromissien tarvetta. Muy bueno.
Etkö ollutkaan siirtynyt miehiin?
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku kertoi päivän hinnat, ne olen tiennyt aina, sillä miesvaltainen työpaikka.
Ei ole mitään illuusioita!
Myös setämiesten jutut kuultu jo. Hirveää jankkaamista.
Setämiesten jutuissa (aiheiden lisäksi) on noloa, että jokainen setämies kuvittelee olevansa jotenkin erityisen fiksu ja nokkela, mutta silti jutut on tasoa Hampurilainen munalla ja Jaffa rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin aikuisena miehenä mietityttää, mitä voin tehdä, jos tuollainen kiimavittuinen pikkupimu lähentelee. Torjunnasta seuraa pimun pimahdus ja aletaan syyttämään miestä ahdistelusta. Tähän tarttuu pari idaritoimittajaa, jotka tekevät vihjailevan jutun, jota alhaisen äo:n rahvas ei osaa lukea kriittisesti. Lopputuloksena somelynkkaus ja maineen menetys. Voiko tätä estää millään?
Monia naisia kehotetaan raiskauksen uhatessa esim. kusemaan housuun tai pieraisemaan. Josko kokeilisit jompaa kumpaa
Pippurisumute. Kovaa huutaminen. Välttämiskäyttäytyminen. Avain kämmenen sisällä. Liikut vain miesporukassa. Et juonitteäs himalaan. Et pistä paljastavaa kretonkia päälle. Et katso päin. Et hymyille. Et flirttaile. Et ärsytä. Noilla voi aloittaa.
Me naiset tiedetään tästä aika paljon.
Sitä paitsi yleensä miehet on nopeampia juoksemaan kuin naiset, sinulla on hyvät mahdollisuudet paeta onnistuneesti.
Sano, että tapaatte huomenna puistossa X, sä tuot viinit. Annat jonkun toisen numeron, vaikka tutun terapeutin. Simple.
En ole w t, joten ei ole kokemusta terapeuteista.
No toivottavasti olet saanut jotain neuvoja meiltä naisilta. Pistä käytäntöön. Kuten näet, meillä on paljon kokemusta siitä, miten vältellä säälittäviä sissijuustoisia lerppakullisurkimuspellejä. Ehkä joku niistä neuvoista toimii myös kiimavittuisten pikkupimujen kohdalla.
Olette siinä kyllä luonnonlahjakkaita tuossa välttelyssä. Osaatteko kuitenkaan edes selittää sitä, että räpläätte itsenne yksin uneen?
Jos räpläisin itseäni uneen, ei kauaa tarttisi räplätä kun vieressä nukkuva avokki innostuisi - kiitos vaan kysymästä. Kerro vielä miten tämä liittyi aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku kertoi päivän hinnat, ne olen tiennyt aina, sillä miesvaltainen työpaikka.
Setämiesten jutuissa (aiheiden lisäksi) on noloa, että jokainen setämies kuvittelee olevansa jotenkin erityisen fiksu ja nokkela, mutta silti jutut on tasoa Hampurilainen munalla ja Jaffa rahalla.
Mua kyllä vähän nauratti toi juttu 😂 Olen nainen.
Minä en tiennyt että Suomessa on pedareille hoitona kemiallinen kastraatio, valinnaisena toki. Ja että sitä ajetaan lakisääteiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meeppä grillille töihin, niin lakkaa naurattamasta aika nopeasti.
Isällinen tissipuristus kahvitunnilla saa aikaan hersyvät naurut koko porukalle. Pieni nipistely ja taputtelu parantaa työhyvinvointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaisia Hesarin jutun väitteitä esitetään julkisesti, kaikkien väitteiden esittäjien pitäisi kertoa niistä omilla nimillään.
Jotta näitä silloin alaikäisiä naisia maalitettaisiin samalla tavalla kun nyt tätä eksää? Juuei. Hyvä ettei julkisteta.
Olet siis sitä mieltä, että nimettömästi voi maalittaa ketä tahansa niin, että maalituksen kohde mainitaan nimeltä? Toivottavasti ei osu omalle kohdallesi tuo maalitus. Jos jonkun elämä tuhotaan tuollaisilla väitteillä, pitäisi olla sen verran selkärankaa, että väitteet esitetään omalla nimellä. Kohta millä tahansa perättömällä Jodel-juorulla voi tuhota toisen ihmisen.
Onkohan sinulla jonkin sortin hahmotusongelma?
Taitaa olla. Siis pointtihan on se, että naiset, varsinkin alaikäiset, voivat nimettöminä maalittaa miehiä, mutta toisinpäin se ei ole sallittua. Se on katsos sitä parempaa maalittamista.
Tekeekö usein mieli maalittaa alaikäisiä miehiä tai naisia? Harmittaa, jos koet ettet voi niin tehdä?
Aikuisuus vuonna 2022.
Ei tee mieli, enkä ylipäätään harrasta maalitusta. Harmittaa se, että julkisuudessa anonymiteetis suojasta maalitetaan nimeltä mainiten aikuinen mies, joka ei tämänhetkisten tietojen mukaan ole syyllistynyt mihinkään rikolliseen.
Sekä keskusrikospoliisi että Hesari tietävät heidän henkilöllisyytensä kuten myös Rydman.
Vierailija kirjoitti:
Isällinen tissipuristus kahvitunnilla saa aikaan hersyvät naurut koko porukalle. Pieni nipistely ja taputtelu parantaa työhyvinvointia.
Joskus joku tissillinen mies vetää sua dunkkuun..
Vierailija kirjoitti:
Älkää lyökö syytöntä!
Ei ole tapana lyödä ketään. Ihan aiheesta tässä arvostellaan alaikäisiä lapsia groomannutta poliitikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa pelottaa?
Saattaa ollakin, sillä *illu voi meinaa vaikka Iljaa..
Voisi sille Iljallekin maksaa vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa pelottaa?
Saattaa ollakin, sillä *illu voi meinaa vaikka Iljaa..
Eikö Ilja, setämiesten suuri idoli, ole kuollut? Nytkö täällä siirrytään nekrofiliaan, se liene kuitenkin laitonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus joku tissillinen mies vetää sua dunkkuun..
Hellää koskettelua, ei väkivaltaa! Kaltaisesi väkivallakko pitäisi laittaa kaltereiden taakse.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin tunkiojournalismi ja poliittinen poliisi. Pyritään pelottelemaan konservatiiveja. Puolueellinen media ei kerro vihervasemmiston pe.ofiliasta ja eläimiinsekaantumisesta.
On se vaan väärin, että korkeassa asemassa oleva oikeistolaismies ei saa rauhassa juottaa alaikäisiä ja lähennellä heitä :,( Typerä media!! Näistä asioista pitäisi hyssytellä ja vaieta!
KRP ottanut tapauksen uudelleen käsittelyyn. Montakohan uutta tyttöä vielä löytyy? Ehtiväinen kaveri tämä Wille.
Ville on syytön siihen asti kunnes oikeus on tuomionsa antanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meeppä grillille töihin, niin lakkaa naurattamasta aika nopeasti.
😂 epäilemättä
Minäkin olen miesvaltaisella työpaikalla, itse asiassa meillä on vain yksi nainen parinkymmenen miehen joukossa. Ikinä en ole kuullut puhuttavan päivän hinnoista. Meillä ei myöskään jankata.