HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia
ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys.
Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista.
Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…
Kommentit (9094)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa lukiessa iskee pedarihedari. Vissiin kaikki Ryydmanin hengenheimolaiset täällä paniikissa ulisemassa. Menkääpä hoitoon. Meillä normaaleilla yhteiskunnan jäsenillä elämä jatkuu kuten ennenkin, että jättäkääpä tuo maailmanlopun ennustelu välistä. Erona vain se, että yksi setämies ja asemansa väärinkäyttäjä on pudotettu palliltaan. Maailma on taas vähäsen parempi paikka.
Aijaa, mulla iskee vähän samalaine helunahallu. Nää *itun vauhkot helunat tärisevät migreenipäissään, silmämunat valkoisena ja olo on kuin jossain "Manaaja Kakkonen - Pedaalin kutsu" jatkosarjassa ollen täysin varmoja, hoette jotain kuin jotain salaista munkkilatinankielistä mantraa "mä olen varma, mä olen varma", olette kohta kaikki jossain helvetin epilepsiassa sätkimässä lattialla joka ikinen fantasiapäissänne, että "valtaa pitävät oooo, valtaa pitävät ooo ovat pulassa nyt ooo", miten helvetin harhaisia voi lehmät olla? Pitääkö teille ampua naula otsaan jo ennenaikaisesti? :D
Viestistäsi alkaa oikeasti tulla jo hyvin pelottava vaikutelma. Ihan ilman kynsiä ja hampaita sanon että suosittelen yhteydenottoa mielenterveyspalveluihin tai esim. kriisipuhelimeen 09 2525 0111 (auki 24h). Et voi voida hyvin jos kirjoitat tuollaisia.
Päivän agendalla ei ole valta-asemassa olevat miehet, joita kuvittelette päässänne. Ei. Tämän ketjun aiheena on Wille Rydman, ja jos te kuvittelette päässänne valta-asemassa olevia miehiä, kehotan teitä soittamaan samaan numeroon ihan vilpittömästi toivotan teille onnea ja menestystä, mielenterveyspalveluista saa tietoa myös tähän vakavasti yleistyvään harhaisuuteen. Valitettavasti kaikkia ei enää voi auttaa, mutta kannattaa kysyä.
Päivän agendalla ei ole moni muukaan asia, joka on nyt tuotu päivän agendalle. Jos sitä ei kestä niin on väärällä alustalla melskaamassa.
Kämmentä naamaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä palstaa lukiessa iskee pedarihedari. Vissiin kaikki Ryydmanin hengenheimolaiset täällä paniikissa ulisemassa. Menkääpä hoitoon. Meillä normaaleilla yhteiskunnan jäsenillä elämä jatkuu kuten ennenkin, että jättäkääpä tuo maailmanlopun ennustelu välistä. Erona vain se, että yksi setämies ja asemansa väärinkäyttäjä on pudotettu palliltaan. Maailma on taas vähäsen parempi paikka.
Aijaa, mulla iskee vähän samalaine helunahallu. Nää *itun vauhkot helunat tärisevät migreenipäissään, silmämunat valkoisena ja olo on kuin jossain "Manaaja Kakkonen - Pedaalin kutsu" jatkosarjassa ollen täysin varmoja, hoette jotain kuin jotain salaista munkkilatinankielistä mantraa "mä olen varma, mä olen varma", olette kohta kaikki jossain helvetin epilepsiassa sätkimässä lattialla joka ikinen fantasiapäissänne, että "valtaa pitävät oooo, valtaa pitävät ooo ovat pulassa nyt ooo", miten helvetin harhaisia voi lehmät olla? Pitääkö teille ampua naula otsaan jo ennenaikaisesti? :D
Annat kyllä itsestäsi melko älykkään kuvan!
ja koska tiedän että luetun ymmärtämisesi on aika heikolla tasolla, kerron että tuo oli sellaista huumoria, jossa sanotaan jotain, mutta tarkoitetaan päinvastoin.
Voisi tuota vittuilua ehkä vähän vähentää, se ei auta asiaa yhtään.
Pidetään ketju elossa! Ei anneta tämän unohtua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt namusedillä ottaa koville, kun ei saa enää rauhassa groomata teinityttöjä häpäisemällä ne hiljaisiksi. Tervetuloa tälle vuosituhannella sieltä pimeältä keskiajalta. Kenenkään, etenkään alaikäisten, ahdistelu ja seksuaalinen häirintä ei ole hyväksyttävää ja jatkossa naiset ovat epäasiallisesta käytöksestä tietoisempia. Kiitos tällaisen julkisen keskustelun. Näin syylliset jäävät kiinni ja joutuvat vastuuseen teoistaan herkemmin kuin ennen.
Erittäin toivottava kehityssuunta, sillä en tunne yhtään naista, joka ei olisi joutunut ahdistelun ja häirinnän kohteeksi. Jospa tämäkin asiantila muuttuisi.
Huh! Sääliksi käy nuoria miehiä. Ja myös naisia jotka jäävät lapsettomiksi sinkuiksi.
Onneksi itse olen aikoinani saanut flirttailla ja nauttia seksistä 14 vuotiaasta alkaen monien miesten kanssa, ilman kirjallisia sopimuksia. Nuorena seurustelukumppanini usein jo täysikäisiä sillä omaikäiset oli hyvin lapsellisia ,ei vielä edes parta kasvanut.Sua ei varmaan haittaisi, vaikka omatkin lapsesi olisivat panneet täysikäisiä 14-vuotiaana niin kuin äitimuori aikoinaan? Hyi helvetti.
Yritin kyllä rohkaista 15-16v murrosikäistä tytärtä, koska seksikokemukset oikeasti kasvattaa itsetuntoa. Mutta äidin kannustus ei auttanut. Sinkku on tytär yhäkin.
Jos tyttö on 16 ja mies 20 ja risat niin ei kai siinä mitään ongelmaa ole? Niinistökin tosiaan nai 30 v itseään nuoremman..
Se kesä ennen lukiota oli mun sukupolvella seksikokemusten hankkimisen aikaa, muistan sen hyvin.
Prinssinakki- ja katkarapufestit, röhöhöö, hyvä vitsi, vai mitä? Varmasti naurattaa huumorintajuisia setämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Rydmania saataisiin estettyä pyytämästä seksiä naisilta, onhan se rikos, eikö olekin? Voisivatko av-mammat kertoa, kuinka Willen tulisi toimia, jotta se menisi "oikein"?
Wille saa vongata seksiä, mutta ei alle 20-vuotiailta. Eukot mieluummin läheltä omaa ikää.
Vai onko Wille itse joku balsamoitu 14-vuotias?
Saako Pekka vongata alle 20-vuotiaita. Jos kohteena ei ole eukot, muuttaako se asiaa?
Jps joku tuntee tulleensa Pekan ahdistelemaksi niin toivottavasti tulee esiin.
Miten se esiintuleminen muuttaa asian? Joko on ahdistelua tai sitten ei ole. Jos ei ole ahdistelua, ei voi syyttää ahdistumisesta.
Minä koen sinun viestit ahdistaviksi. Oikeastaan loukkaaviksi.No sitten viet poliisille rikosilmoituksen ja poliisi pähkäilee asiaa. Onnea matkaan!.
Jep. Osaatko siis edes selittää logiikkaasi? Miten se esiintuleminen muuttaa asian? Joko on ahdistelua tai sitten ei ole. Jos ei ole ahdistelua, ei voi syyttää ahdistumisesta.
Ymmärrätkö?
Sä voi käydä päässäsi tuota semanttista höpinää. Jos on käyttäytynyt ahdistavasti, vaikka ei rikoslain täyttämän ahdistelun määritelmän täyttävällä tavalla, niin toinen osapuoli voi ahdistua. Enempää rautalankaa sinulle tuskin löytyy, joten jäänee sinulta vain ymmärtämättä. En voi auttaa.
Koska koen viestisi ahdistaviksi, olet syyllinen ahdisteluun. Ei minun tarvitse mitään rikosilmoitusta tehdä, sinä olet sairas naisenahdistelija, etkä ole sopiva mihinkään työhön tai asemaan. Ihan sama mitä olet tehnyt, kokemukseni on ratkaiseva asia.
Sitten sun kannattaa selvittää mun työnantaja ja viedä asia eteenpäin. Voimia!
Saatko siis palkkaa av:lla spämmäämisestä? Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Rydmania saataisiin estettyä pyytämästä seksiä naisilta, onhan se rikos, eikö olekin? Voisivatko av-mammat kertoa, kuinka Willen tulisi toimia, jotta se menisi "oikein"?
Wille saa vongata seksiä, mutta ei alle 20-vuotiailta. Eukot mieluummin läheltä omaa ikää.
Saako Pekka vongata alle 20-vuotiaita. Jos kohteena ei ole eukot, muuttaako se asiaa?
Totta kai muuttaa. Ei ole tullut mitään seuraamuksia ja ura voi edelleen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Miten ketju voi pysyä elossa, jos sen aiheena on keskustelijoille vittuilu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä nyt namusedillä ottaa koville, kun ei saa enää rauhassa groomata teinityttöjä häpäisemällä ne hiljaisiksi. Tervetuloa tälle vuosituhannella sieltä pimeältä keskiajalta. Kenenkään, etenkään alaikäisten, ahdistelu ja seksuaalinen häirintä ei ole hyväksyttävää ja jatkossa naiset ovat epäasiallisesta käytöksestä tietoisempia. Kiitos tällaisen julkisen keskustelun. Näin syylliset jäävät kiinni ja joutuvat vastuuseen teoistaan herkemmin kuin ennen.
Erittäin toivottava kehityssuunta, sillä en tunne yhtään naista, joka ei olisi joutunut ahdistelun ja häirinnän kohteeksi. Jospa tämäkin asiantila muuttuisi.
Huh! Sääliksi käy nuoria miehiä. Ja myös naisia jotka jäävät lapsettomiksi sinkuiksi.
Onneksi itse olen aikoinani saanut flirttailla ja nauttia seksistä 14 vuotiaasta alkaen monien miesten kanssa, ilman kirjallisia sopimuksia. Nuorena seurustelukumppanini usein jo täysikäisiä sillä omaikäiset oli hyvin lapsellisia ,ei vielä edes parta kasvanut.Sua ei varmaan haittaisi, vaikka omatkin lapsesi olisivat panneet täysikäisiä 14-vuotiaana niin kuin äitimuori aikoinaan? Hyi helvetti.
Yritin kyllä rohkaista 15-16v murrosikäistä tytärtä, koska seksikokemukset oikeasti kasvattaa itsetuntoa. Mutta äidin kannustus ei auttanut. Sinkku on tytär yhäkin.
Jos tyttö on 16 ja mies 20 ja risat niin ei kai siinä mitään ongelmaa ole? Niinistökin tosiaan nai 30 v itseään nuoremman..
Se kesä ennen lukiota oli mun sukupolvella seksikokemusten hankkimisen aikaa, muistan sen hyvin.
Siis oma äiti on painostanut alaikäistä lastaan seksiin? 😢 Säälin lapsiasi, kun äitinä on noin sairas ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä teidän poikakoulussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kesä ennen lukiota oli mun sukupolvella seksikokemusten hankkimisen aikaa, muistan sen hyvin.Siis oma äiti on painostanut alaikäistä lastaan seksiin? 😢 Säälin lapsiasi, kun äitinä on noin sairas ihminen.
Mieshän tuo kirjoittaja on. Älä käy trollin pyydykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ketju voi pysyä elossa, jos sen aiheena on keskustelijoille vittuilu?
Pysyy tuolla suosituimpien joukossa ja jokainen tolkun ihminen voi sitten tehdä omat päätelmänsä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa säilöä/pakastaa siittiöitä nyt jos on tarvetta tai halua jatkaa geenejään. Mulla on sellaiset vibat, että kohta lähtee pallit/tulee kemiallinen kastraatio kaikille jotka vähänkin katsovat nuorempia.
Ei kai pedarigeenejä saa jatkaa edes noin? Oletan siis ettei lisääntymistä sallita jos tällaista todetaan?
Ööh, mitä? Miten ajattelit estää sen, ettei pedariksi diagnosoitu tee lapsia ihan luomumenetelmällä halukkaan naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa säilöä/pakastaa siittiöitä nyt jos on tarvetta tai halua jatkaa geenejään. Mulla on sellaiset vibat, että kohta lähtee pallit/tulee kemiallinen kastraatio kaikille jotka vähänkin katsovat nuorempia.
Ei kai pedarigeenejä saa jatkaa edes noin? Oletan siis ettei lisääntymistä sallita jos tällaista todetaan?
Ööh, mitä? Miten ajattelit estää sen, ettei pedariksi diagnosoitu tee lapsia ihan luomumenetelmällä halukkaan naisen kanssa?
Eri, mutta tuskin hän ajatteli _estää_. Minäkin olen kuvitellut, että pedari-diagnoosilla ja taipumuksilla tehdään ihminen lisäämtymiskyvyttömäksi. Toisin sanoen kemiallinen kastraatio ja strerilisaatio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jps joku tuntee tulleensa Pekan ahdistelemaksi niin toivottavasti tulee esiin.
Miten se esiintuleminen muuttaa asian? Joko on ahdistelua tai sitten ei ole. Jos ei ole ahdistelua, ei voi syyttää ahdistumisesta.
Minä koen sinun viestit ahdistaviksi. Oikeastaan loukkaaviksi.No sitten viet poliisille rikosilmoituksen ja poliisi pähkäilee asiaa. Onnea matkaan!.
Jep. Osaatko siis edes selittää logiikkaasi? Miten se esiintuleminen muuttaa asian? Joko on ahdistelua tai sitten ei ole. Jos ei ole ahdistelua, ei voi syyttää ahdistumisesta.
Ymmärrätkö?
Sä voi käydä päässäsi tuota semanttista höpinää. Jos on käyttäytynyt ahdistavasti, vaikka ei rikoslain täyttämän ahdistelun määritelmän täyttävällä tavalla, niin toinen osapuoli voi ahdistua. Enempää rautalankaa sinulle tuskin löytyy, joten jäänee sinulta vain ymmärtämättä. En voi auttaa.
Koska koen viestisi ahdistaviksi, olet syyllinen ahdisteluun. Ei minun tarvitse mitään rikosilmoitusta tehdä, sinä olet sairas naisenahdistelija, etkä ole sopiva mihinkään työhön tai asemaan. Ihan sama mitä olet tehnyt, kokemukseni on ratkaiseva asia.
Sitten sun kannattaa selvittää mun työnantaja ja viedä asia eteenpäin. Voimia!
Miksi jatkat vainoamistani? Älä vastaa mun kommentteihin. Älä kommentoi mun tunteita millään lailla, ne ei kuulu sulle. En ole sun omaisuutta, enkä mikään esine.
Sinä niitä minulle haluat niin kovasti avata. Mutta annetaan toki olla. Hyvää kesää sinulle.
Ohis, mutta vaikutat sairaalta vainoajalta. Senkin jälkeen kun sinua on selvin sanoin pyydetty olemaan vastaamatta tuon henkilön viesteihin, jatkat vainoamista, ja toisen tunteiden kommentointia. Häpeä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri, mutta tuskin hän ajatteli _estää_. Minäkin olen kuvitellut, että pedari-diagnoosilla ja taipumuksilla tehdään ihminen lisäämtymiskyvyttömäksi. Toisin sanoen kemiallinen kastraatio ja strerilisaatio.
No enää en ihmettele av-keskustelujen tasoa, jos mammat elää tällaisissa harhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enää en ihmettele av-keskustelujen tasoa, jos mammat elää tällaisissa harhoissa.
Sinunko mielestä psykiatrian puoli ei puutu mitenkään pedofiilin fysiikkaan hoidossa? Minä uskoisin että puuttuu. Tästä ei puhuta paljoa.
Huomenna HS paljastaa kuinka naiset ovatkaan ahdistelleet Wille Rydmania.
Kävin katsomassa mitä tunnetuilla Putinin trolleilla oli sanottavaa aiheeseen, arvatkaa kumpaan leiriin asettuivat 100 prosenttisesti?