HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia
ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys.
Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista.
Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…
Kommentit (9094)
Vierailija kirjoitti:
Ääliöitä ne jotka ohjaa naisen istumaan laittamalla käden alaselälle. Mä oon gentlemanni ja ohjaan naisen hienossa ravintolassa pöytään laittamalla käden pakaralle.
Ratkiriemukasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Orpossa on nyt sen verran miestä, että tämä Rydman saa jonkun ihan selvän ja tuntuvan sanktion puolueen ja eduskuntaryhmän sisällä.
Tästä pitää lähteä nyt selvä signaali kaikille, että tällainen ei ole hyväksyttävää toimintaa (vaikka juuri ja juuri olisikin ehkä jossain lain mukaista, mutta tämä on myös eettinen kysymys)
Orpon toimintaa tulee arvioida siinä valossa, että hän on todennäköisesti tuleva pääministeri ja kyllä silloin tulee osoittaa johtajuutta kaikkien epäkohtien kitkemisessä. Ei anna hyvää lähtökohtaa seuraaviin vaaleihin, jos Orpo ja muu puolueen johto ovat lepsuja tässä.
Ei anna myöskään Kokoomuksen vakiintuneen äänestäjäkunnan silmissä hyvää kuvaa, jos hosutaan ja tuomitaan ennen kuin on huolellisesti selvitetty, mitä on tapahtunut. Mahdollisten sanktioiden pitää olla huolellisesti mietittyjä ja vahvasti perusteltuja, Kokoomus ei ole profiloitunut hysteeristen kohkaajien puolueena.
Paitsi silloin kun Ile lähetteli tekstiviestejä täysi-ikäiselle Tuksulle. Silloin puoluejohdon intresseihin sopi hankkiutua Ilestä eroon.
Willen puolustajien viestejä lukiessa ei voi välttyä ajatukselta että keskeinen motiivi Willen taakse asettumiselle on krooninen naisviha.
Ei varmastikaan auta asiaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiattomaksi koska ette osaa keskustella asiallisesti
Jotkut haluavat kääntää keskustelun poliittiseksi mustamaalaamiseksi aiheeseen liittymättömällä kommentoinnilla vaikka ketjussa muut keskustelevat Rydmanin teoista ilman että niitä laajennetaan käsittämään Kokoomusta. Joka on muuten selkeästi irtisanoutunut väitetyistä teoista tai niiden hyväksyttävyydestä.
Oliko se siionistien kosto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin alle 16-vuotias, niin kävimme juuri lounailla ja illallisilla, mutta kun täytin 16 vuotta, Wille pyysi minua kotiinsa käymään, Milja kertoi.
Näin Milja kuvasi tapahtumia Rydmanin kotona.
Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.
Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.
Tällainen teko voisi mahdollisesti nykypäivänä täyttää seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkistön. Syyteoikeus oli Miljan kertoman osalta kuitenkin jo vanhentunut, eikä poliisi ottanut sitä tutkintaan
Tai sitten näitä juttuja sepitetään, kun tiedetään, että poliisi ei tutki näin vanhoja juttuja, niin voi rauhassa keksiä juttuja toisen mustamaalaamiseksi, eikä joudu myöskään itse raastupaan mistään väärästä ilmiannosta tms Ts täysin riskitöntä touhua, mutta toisen ura saadaan pilattua. Nerokasta!
Vierailija kirjoitti:
Willen puolustajien viestejä lukiessa ei voi välttyä ajatukselta että keskeinen motiivi Willen taakse asettumiselle on krooninen naisviha.
Mitä valtaa teiltä puuttuu? Hallitsette jo koko maailmaa ja tuomitsette pikkumikit alimpaan helvettiin niin kuin tämä keissi osoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopniko nainen myöntää teini-iässä tai sen jälkeen yrittäneen iskeä vanhempaa miestä? Vaikka mies ei itse ole ollut kiinnostunut. Osaa naisetkin olla ovelia ja juonikkaita kun on haluja silleen.
Että lasten syytä mielestäsi?
Kyllä lapsikin olla 15-16 vuotiaana syyllinen. Olin itse jo 13-14 vuotiaana erittäin kiimainen tapaus.
Onko tämä kokoomuksen virallinen kanta?
Taitaa olla vihreiden kiimainen pikkuposliinipillu kyseessä.
Joko piimit housuihisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Orpossa on nyt sen verran miestä, että tämä Rydman saa jonkun ihan selvän ja tuntuvan sanktion puolueen ja eduskuntaryhmän sisällä.
Tästä pitää lähteä nyt selvä signaali kaikille, että tällainen ei ole hyväksyttävää toimintaa (vaikka juuri ja juuri olisikin ehkä jossain lain mukaista, mutta tämä on myös eettinen kysymys)
Orpon toimintaa tulee arvioida siinä valossa, että hän on todennäköisesti tuleva pääministeri ja kyllä silloin tulee osoittaa johtajuutta kaikkien epäkohtien kitkemisessä. Ei anna hyvää lähtökohtaa seuraaviin vaaleihin, jos Orpo ja muu puolueen johto ovat lepsuja tässä.
Ei anna myöskään Kokoomuksen vakiintuneen äänestäjäkunnan silmissä hyvää kuvaa, jos hosutaan ja tuomitaan ennen kuin on huolellisesti selvitetty, mitä on tapahtunut. Mahdollisten sanktioiden pitää olla huolellisesti mietittyjä ja vahvasti perusteltuja, Kokoomus ei ole profiloitunut hysteeristen kohkaajien puolueena.
Paitsi silloin kun Ile lähetteli tekstiviestejä täysi-ikäiselle Tuksulle. Silloin puoluejohdon intresseihin sopi hankkiutua Ilestä eroon.
Kyky-puolue Kokoomushan kehittyy!
Ile oli niin hölmö, että lähetteli seksiviestinsä ministerin virkakännystään ja maksatti laskut kansalla. Luuli kai seksiviestien lähettämistä ministerin työksi. Wiltsu sentään lähetti viestit omasta kännystään ja maksoi viulut itse.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo kaiken olennaisen sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Rydmanin tapaus menee niin tunteisiin? Johtuuko se siitä että hän on pieni mies?
Hyvin mahdollista. Jos Kyseessä olisi ollut joku möreä-ääninen kaksimetrinen alfa niin nuo pimut muistelisivat vieläkin tapausta piilu limasta kiiltäen ja kiimasta väristen.
Onpa kivoja kielikuvia sulla. Osaatko vääntää samanmoisia myös keski-ikäisistä heteromiehistä? Vai oletko syventynyt ainoastaan naisten halventamiseen tähtääviin ilmaisuihin? No sitähän minäkin.
T. Keski-ikäinen heteromies
Mies puhuu täysin totta. Tällä mä tarkoitan just, että jos me annetaan näille naisille kaikki valta ihan kaikessa, me saadaan syytteet kun me katsotaan hississä kattoon ja varsinkin, kun ei katsota. Tämähän tässä tavoitteena on, lisää valtaa, ja lisää valtaa. Orwelliaaninen naisten yhteiskunta, jossa miehet eivät saa lähestyä naisia ilman, että he varmistelevat kameroin, että ei saa syytettä. Siihen tämä on menossa.
Siis mun mielestä on aika tavallista elämää, että mies saa pakit, ja nainen lähtee. Joskus voi käydä niin. Se on vaan elämää. Nyt tästä vedetään hirvee haloo pystyyn, että "nainen liian nuori", täysikäisiä kaikki! Auta armias kun joku mikkihiiri kokoomuslainen "koskettaa selkää" niin jo ollaan lehdissä kertomassa....tai kävelee väärään ilmansuuntaan!
Olet aikamoinen draamakuningas kyllä.
Kävelin Steissin läpi lauantaiehtoolla. Kovasti oli porukat kännissä. Tyttöset kiroilivat toisille kuin pultsarit ja nyrkkikin siellä heilui. Sama meno jatkui junassa. Tätä palstaa lukiessa voisi kuvitella, että tietyn ikäiset ovat lapsia? Oikeasti nykyaikana pitää varoa, että ei saa turpaan näiltä ''uhreilta'' - kaksitoistavuotiailta monipäihdegangsrereilta. Ja auta armias, jos niittaat nenän lyttyy, niin häkki heilahtaa itselle.
Kouluajoista muistan, että yhdellä 11-vuotiaalla tytöllä ja toisella 12-vuotiaalla alkoi vatsa kovasti pullistua. Poistuivat sitten, kun synnytys läheni. Tutkiko poliisi rikosta? Jotenkin toivoisin, että tällaista rydmankeskustelua voitaisiin käydä realitisin viitekehyksin. Seitsemäntoistavuotisia tyttölapsienkeleitä en ole nähnyt pitkää aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopniko nainen myöntää teini-iässä tai sen jälkeen yrittäneen iskeä vanhempaa miestä? Vaikka mies ei itse ole ollut kiinnostunut. Osaa naisetkin olla ovelia ja juonikkaita kun on haluja silleen.
Kyllä lapsikin olla 15-16 vuotiaana syyllinen. Olin itse jo 13-14 vuotiaana erittäin kiimainen tapaus.
Onko tämä kokoomuksen virallinen kanta?
Taitaa olla vihreiden kiimainen pikkuposliinipillu kyseessä.
Miten sulla ei riitä kantti vastata incel-ketjuun, kun samalla suollat tällaista sontaa?
Ai niin. Se pieni muna + narsismi 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä valtaa teiltä puuttuu? Hallitsette jo koko maailmaa ja tuomitsette pikkumikit alimpaan helvettiin niin kuin tämä keissi osoittaa!
Se luetun ymmärtäminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen myöntää teini-iässä tai sen jälkeen yrittäneen iskeä vanhempaa miestä? Vaikka mies ei itse ole ollut kiinnostunut. Osaa naisetkin olla ovelia ja juonikkaita kun on haluja silleen.
Tuon ikäiset pikkupimpsat hormoonihuuruissaan ja viinanhimossaan tekevät mitä tahansa. Sen tietää jokainen aikuinen mies.
Vaikka väitteesi pitäisikin paikkansa 100 prosenttisesti (mitä se ei tee), sillä ei ole mitään tekemistä tämän kohun kanssa. Tässä asiassa on kyse vain ja ainoastaan Rydmanista, joka oli siis ainakin ikänsä puolesta tässä keississä se aikuinen osapuoli. Lisäksi käytti asemaansa keppihevosena harmaan alueensa toimintaan. Tämä on äänestävän kansan hyvä pitää mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliöitä ne jotka ohjaa naisen istumaan laittamalla käden alaselälle. Mä oon gentlemanni ja ohjaan naisen hienossa ravintolassa pöytään laittamalla käden pakaralle.
Mä oon ohjaillut tytöt pöytiin laittamalla käden takaa mekon alta pimsuliin keskisormi edellä eikä oo jälkikäteen missään jodeleissa valiteltu!
Setämiehet ovat hiläriös äs hek.
Huokaus. Näille poliittisesti kuumille perunoille (=kuvainnollinen vertaus, toistuvasti tapahtuva ilmiö) tapahtuu aina palstalla tämä sama. Keskustelun saadessa paljon huomiota, alkaa olkiukot ja yritykset viedä huomio pois aiheesta. Jos se ei onnistu alkaa trollaus jolla joko vaiennetaan keskustelu tai saadaan koko keskustelu poistettua. Odotan jo viimeistä vaihetta eli spämmiä...
Vierailija kirjoitti:
Wille-sedän kuoppa syvenee viesti viestiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lääppimisellä ja lähentelyllä tarkoitan sitä, että joskus kosketus tuntuu ahdistavalta – kuten esimerkiksi, että hän tavatessamme ollessani 14-vuotias, heti ohjasi minua alaselästä koskemalla pöytään istumaan, nainen kertoi poliisille"
Heh heh, tuoko on sitä ahdistelua? Voi hyvänen aika mikä poliittinen ajojahti ja Willekin on jo ehditty niin monessa paikassa ehditty uudeksi Jammuksi rinnastaa.
Joo! Nauroin itse eniten sille, että Willen kävellessä kadulla naisen kanssa, nainen luuli, että ollaan menossa Willen osoitteeseen ja tunsi tilanteen "ahdistavaksi".
Eli kävely naisen kanssa väärään ilmansuuntaan riittää ahdistukseen! :D On tämä jumalauta kyllä. :D Eli tätä rimaa vedetään jatkuvasti tähän suuntaan, niin hississä oot työpaikalla katse katossa ja joku nainen tuntee ahdistusta jos ei katso, ja varsinkin jos katsoo! :D
Ensimmäiseen lauseeseen "kuudella naisella on ollut epämiellyttävä kokemus Wille Rydmanin kanssa".
Kyllä on kommunisti Teittinen taas pistänyt astetta vanhempaa viskiä lasiin ja nauranut sikari suussa näppiksen takana, että miten tää rakennetaan.
Naurattiko sekin kohta, jossa Wille R. laittaa viestin tyttikselleen vinkkaushymiön kanssa, että nyt on ala-ikästä seksiseuraa kyydissä? Tai missä juotetaan teinityttöä humalaan jottei se rimpuile vastaan? Tämä kertoo näistä Rydmanin oikeusmurhan huutelijoista kaiken tarpeellisen.
Vierailija kirjoitti:
Kävelin Steissin läpi lauantaiehtoolla. Kovasti oli porukat kännissä. Tyttöset kiroilivat toisille kuin pultsarit ja nyrkkikin siellä heilui. Sama meno jatkui junassa. Tätä palstaa lukiessa voisi kuvitella, että tietyn ikäiset ovat lapsia? Oikeasti nykyaikana pitää varoa, että ei saa turpaan näiltä ''uhreilta'' - kaksitoistavuotiailta monipäihdegangsrereilta. Ja auta armias, jos niittaat nenän lyttyy, niin häkki heilahtaa itselle.
Kouluajoista muistan, että yhdellä 11-vuotiaalla tytöllä ja toisella 12-vuotiaalla alkoi vatsa kovasti pullistua. Poistuivat sitten, kun synnytys läheni. Tutkiko poliisi rikosta? Jotenkin toivoisin, että tällaista rydmankeskustelua voitaisiin käydä realitisin viitekehyksin. Seitsemäntoistavuotisia tyttölapsienkeleitä en ole nähnyt pitkää aikaan.
Kekkaat niinku hurjempia ja hurjempia hahmoja. Mitä jos joskus kertoisit vaan ihan omista kokemuksistas?
Vois maailma avautua.
Eikö kukaan muu teini-iässä ole ollut kiimainen? Jos ei niin outoa.. biologisesti jo hyvin normaalia olla kiimainen. Ajattele joidenkin vanhemmillakin tyyliin 10v ikäeroa ja naispuolinen ollut 15-17 vuotias kun alkanut 10vuotta vanhemman miehen kanssa.