HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia
ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys.
Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista.
Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…
Kommentit (9094)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen myöntää teini-iässä tai sen jälkeen yrittäneen iskeä vanhempaa miestä? Vaikka mies ei itse ole ollut kiinnostunut. Osaa naisetkin olla ovelia ja juonikkaita kun on haluja silleen.
Että lasten syytä mielestäsi?
Tuon ikäiset pikkupimpsat hormoonihuuruissaan ja viinanhimossaan tekevät mitä tahansa. Sen tietää jokainen aikuinen mies.
Etenkin naisten luulisi tietävän miten tuossa iässä hormonit jyllää.
Kyllä äidit tietävät minkä perään tyttäret ovat pillumehut reisille valuen kun olivat sitä itsekin aikoinaan.
Miten sairas päästään on ihminen, joka kirjoittelee tällaista?
Aivan normaalia toimintaa täällä Helsingissä. Etkö tiedä mitä tyttäresi puuhastelee.
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt sekin, että joku (muka) tietää kaksi raiskattua pikkutyttöä, jotka ovat tulleet raskaaksi, kertoo jollain sairaalla tavalla, etteivät tytöt ansaitse suojelua.
Oikeasti tällä palstalla on sellaista pahuutta ja sairautta, mitä terve ihminen ei pysty edes kuvittelemaan.
Onkohan Rydman iloinen, kun on saanut teidät asiansa taakse?
Otas nyt lasi vettä. Ei täällä ole pahuutta. Miten tällaiset raiskatut pikkutytöt liittyvät muka tähän keissiin?
Kun ilta lähenee niin incelien läppä sakenee. Ei tästä lento-onnettomuudesta voi katsetta kääntää. Crash and burn. Rydman voi olla ylpeä kannattajakunnastaan 😘.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä haiskahtaa joko vihervasemmiston ,feministien tai Kokkarien Pihalaisten vasurisiiven salaliitto savustaa oikeistolainen Rydman pois jotta saadaan vihersinipunahallitus.
Mikä ihme tarve kokkareilla tai kenelläkään muulla on savustaa pieni ja marginaalinen kala kuten Rydman yhtään mihinkään? Hän ei ole mikään uhka kenellekään, paitsi ehkä maamme teinitytöille.
Niinpä. Eikö salaliittoteoreetikot isompaa kohdetta tiedä, ei, kyllä katalat naiset ja liskoihmiset on halunnuut pienen rydmanin savustaa jostain jonnekin, tavallisen rivikansanedustajan. Tässä on suurta masinointia takana. 👽
Ei tietenkään setä käy kuumana teineihin, mahdoton ajatus, ei sellasta tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt sekin, että joku (muka) tietää kaksi raiskattua pikkutyttöä, jotka ovat tulleet raskaaksi, kertoo jollain sairaalla tavalla, etteivät tytöt ansaitse suojelua.
Oikeasti tällä palstalla on sellaista pahuutta ja sairautta, mitä terve ihminen ei pysty edes kuvittelemaan.
Onkohan Rydman iloinen, kun on saanut teidät asiansa taakse?
Otas nyt lasi vettä. Ei täällä ole pahuutta. Miten tällaiset raiskatut pikkutytöt liittyvät muka tähän keissiin?
Kysy siltä, joka otti ne esiin. Ilmeisesti jotenkin siten, että jos 11v voi olla raskaana, niin 17 v ei tarvitse mitään suojelua ahdistelevilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa Je Suis Wille -t-paitoja?
Ryyderi möi kasvonsa ja nimensä jo siihen yhteispohjoismaiseen Stanger Danger -kamppikseen, ni voi mennä tovi!
Vierailija kirjoitti:
Tämän hyvä puoli on, että Rydman valitaan seuraavissa vaaleissa 100% varmuudella eduskuntaan.
Toinen hyvä puoli on se, että mitä todennäköisimmin ei enää ainakaan Kokoomuksen listoilta.
t. Kokoomuslainen, teini-ikäisten lasten äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiattomaksi koska ette osaa keskustella asiallisesti
Nytkö tuli Joni paha mieli? Liittyiskö mitenkään sun käytökseesi?
Ketä olen loukannut? En ole kohdistanut väitteitäni kenenkään. Onko tämä taas yksi naisen loukkaantumisen syistä, että en hyväksy jonkun Teittisen runoiluja sellaisenaan vaan osaan käyttää myös jonkin verran älyä arvioidakseni sitä, miten vaikeaa on näissä tilanteissa välttää naisen "ikävää kokemusta"?
Oot hirmu rasittava lässyttäjä. Terapiaan siitä.
Kiitos, minäkin arvostan sinun verbaaliakrobatiaasi. Olet oikea ballerina!
Tää olis niinku joutilasta makoilua vasta. Mut oha se niin et tyhmemmille näyttää ihan taikatempuilta 🙂
Ainoa taikatemppu, mitä minä olen nähnyt naisen tekevän oli sellainen, että pankkitililtä lähti nollia :D
Jotta palataan takaisin asian ytimeen, on jopa oma puolueensa esittänyt toiveen että Poliisi arvioi tilanteen ja mahdolliset syytteet uudelleen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000008896816.html
Vierailija kirjoitti:
Tämän hyvä puoli on, että Rydman valitaan seuraavissa vaaleissa 100% varmuudella eduskuntaan.
Jep. VKK:n riveistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopniko nainen myöntää teini-iässä tai sen jälkeen yrittäneen iskeä vanhempaa miestä? Vaikka mies ei itse ole ollut kiinnostunut. Osaa naisetkin olla ovelia ja juonikkaita kun on haluja silleen.
Kyllä lapsikin olla 15-16 vuotiaana syyllinen. Olin itse jo 13-14 vuotiaana erittäin kiimainen tapaus.
Onko tämä kokoomuksen virallinen kanta?
Taitaa olla vihreiden kiimainen pikkuposliinipillu kyseessä.
Joko piimit housuihisi?
Olen minä nuorena päässyt tuollaista kevätmahlaa valuvaa viulunkireää minivitukkaa päässyt pampulla painamaan. Kovasti tyttö tahtoi eroon neitsyydestä. Mutta niin ne kaikki siinä iässä. Olihan se pakko tyttöä auttaa kun niin kovasti aneli.
Täysin hullua suoltaa tällaista ala-arvoista sontaa näppäimistöltään. Säälin sinua, koska olet psyykkisesti todella sairas etkä todennäköisesti ymmärrä sitä itse lainkaan.
Taidat itse olla aika kuutamolla mitä ympärilläsi tapahtuu. Noista tapahtumista on 30 vuotta. Nykymeno on varmasti paljon rajumpaa bilehuumeineen, ulkkareineen ja itersektionaalisine perversioineen.
Vierailija kirjoitti:
Jotta palataan takaisin asian ytimeen, on jopa oma puolueensa esittänyt toiveen että Poliisi arvioi tilanteen ja mahdolliset syytteet uudelleen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000008896816.html
Eikös tämä torpattu saman tien? Ei haittaisi lainkaan. Koska lopulta se totuus valkenee vielä...se löytyy akselilta exä ja tyttöjen jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtuu eräs asia kerta toisensa jälkeen.. Poliisi on tehnyt esitutkinnan ja todennut, ettei ole mitään syytä viedä asiaa eteen päin. Olemme kai sentään oikeusvaltio? Mutta täällä jo inkvisitio toimii ilman mitään todisteita ja puolustuksen kuulemista. Suomeksi - poliisi on katsonut ettei mitään rikollista ole tapahtunut. Siksi on mielestäni kestämätöntä, että miehen ura yritetään tuhota ja leimata hänet loppuiäkseen.
Poliittisesti olen kaukana Rydmanista, mutta näitä alkaa olla jo liikaa. Kova kohu ja sitten hiljaisuus, kun oikeudessa ei ole todettukaan mitään rikollista tapahtuneen. Päin vastoin, syyttelijöitä on tuomittu kunnianloukkauksista (vrt metsäketo)
On ihan käsittämätön narratiivi, että "uhrin" kertomukset otetaan automaattisesti täytenä totena ilman mitään kritiikkiä. Oikeus kuulee aina molempia osapuolia ja vain faktat ratkaisee (vrt depp-heard). Tosin tämä juttu ei edes ole menossa oikeuteen.
Onko Rydman sitten toiminut epämiellyttävästi, jopa härskisti? Paljon mahdollista. Mutta se ei ole rikos. Suuri osa vähänkin pidempään töissä olevista on kohdannut epämiellyttäviä, härskejä ja puolueellisia pomoja, miehiä ja naisia. Elämä on.
Kärsijöinä loppujen lopuksi ne naiset, joilla on oikeasti syytä valittaa - kukaan ei enää usko heitä.
Poliittinen ura saa minun puolestani kaatua moraalittomuuteen ja arvostelukyvyn puutteeseen. Ei se rikosta vaadi. Kuulen mielelläni, jos poliitikko toimii kyseenalaisesti erityisesti suhteessa alaikäisiin nuoriin. Jätän äänestämättä. Ei se sen kummempaa ole.
Juuri näin. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiattomaksi koska ette osaa keskustella asiallisesti
Nytkö tuli Joni paha mieli? Liittyiskö mitenkään sun käytökseesi?
Ketä olen loukannut? En ole kohdistanut väitteitäni kenenkään. Onko tämä taas yksi naisen loukkaantumisen syistä, että en hyväksy jonkun Teittisen runoiluja sellaisenaan vaan osaan käyttää myös jonkin verran älyä arvioidakseni sitä, miten vaikeaa on näissä tilanteissa välttää naisen "ikävää kokemusta"?
Oot hirmu rasittava lässyttäjä. Terapiaan siitä.
Kiitos, minäkin arvostan sinun verbaaliakrobatiaasi. Olet oikea ballerina!
Tää olis niinku joutilasta makoilua vasta. Mut oha se niin et tyhmemmille näyttää ihan taikatempuilta 🙂
Ainoa taikatemppu, mitä minä olen nähnyt naisen tekevän oli sellainen, että pankkitililtä lähti nollia :D
No hei hyvä tietää. Sukupuolen kuitenkin veikkasit väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen hyvä puoli on se, että mitä todennäköisimmin ei enää ainakaan Kokoomuksen listoilta.
t. Kokoomuslainen, teini-ikäisten lasten äiti
Tiedätkö mitä omat teinisi tekevät. Jos et niin parempi ettet päästä heitä puolueiden bileisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen myöntää teini-iässä tai sen jälkeen yrittäneen iskeä vanhempaa miestä? Vaikka mies ei itse ole ollut kiinnostunut. Osaa naisetkin olla ovelia ja juonikkaita kun on haluja silleen.
Tuon ikäiset pikkupimpsat hormoonihuuruissaan ja viinanhimossaan tekevät mitä tahansa. Sen tietää jokainen aikuinen mies.
Etenkin naisten luulisi tietävän miten tuossa iässä hormonit jyllää.
Kyllä äidit tietävät minkä perään tyttäret ovat pillumehut reisille valuen kun olivat sitä itsekin aikoinaan.
Miten sairas päästään on ihminen, joka kirjoittelee tällaista?
Aivan normaalia toimintaa täällä Helsingissä. Etkö tiedä mitä tyttäresi puuhastelee.
Eikai ny kukaan hullu omille vanhemmille kerro asiasta vasta kun tapahtuu sellaista mistä ei oikeasti tykkää.