HS: Wille Rydman ahdistellut nuoria naisia
ALKUKESÄSTÄ 2020 keskusrikospoliisin tutkijat soittivat yhdeksälle naiselle. Heille esitettiin sama kysymys.
Poliisille on toimitettu tietoa, jonka mukaan joku Kokoomuksen kansanedustajana toimiva henkilö olisi käyttäytynyt jollain tavalla epäsopivasti nuoria tyttöjä ja naisia kohtaan. Tiedätkö jotain tällaisesta asiasta, ja tiedätkö, kenestä on kyse?
Kaikki tiesivät, kenestä poliisi kyseli. Se käy ilmi tutkintamateriaalista.
Tiedän mistä on kyse ja kyseessä on Wille Rydman.
https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008840422.html?share=d979177e4a89b1…
Kommentit (9094)
Rydman on nyt tuomittu kovemmin kuin ehdottoman tuomion raiskauksista saaneet. Suhteellisuudentaju puuttuu kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiattomaksi koska ette osaa keskustella asiallisesti
Nytkö tuli Joni paha mieli? Liittyiskö mitenkään sun käytökseesi?
Ketä olen loukannut? En ole kohdistanut väitteitäni kenenkään. Onko tämä taas yksi naisen loukkaantumisen syistä, että en hyväksy jonkun Teittisen runoiluja sellaisenaan vaan osaan käyttää myös jonkin verran älyä arvioidakseni sitä, miten vaikeaa on näissä tilanteissa välttää naisen "ikävää kokemusta"?
Vierailija kirjoitti:
Rydman on nyt tuomittu kovemmin kuin ehdottoman tuomion raiskauksista saaneet. Suhteellisuudentaju puuttuu kokonaan
Olisit nyt sentään Jeesukseen verrannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä olen loukannut? En ole kohdistanut väitteitäni kenenkään. Onko tämä taas yksi naisen loukkaantumisen syistä, että en hyväksy jonkun Teittisen runoiluja sellaisenaan vaan osaan käyttää myös jonkin verran älyä arvioidakseni sitä, miten vaikeaa on näissä tilanteissa välttää naisen "ikävää kokemusta"?
Oot hirmu rasittava lässyttäjä. Terapiaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Joutuu vissiin oikeisiin töihin ja maksamaan itse kämpin kahvit ja lounaat? Oi voi. Niin sääli. Ei enää käsiä takarivissä heiluttelemalla pääse aseman turvin leikkimään sonnia pikkutyttöjen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että Willellä on ollut liikaa "vääriä" mielipiteitä. Hän on pitänyt kiinni vanhoista kokoomuslaisista arvoista: koti, uskonto, isänmaa.
Hän äänesti mm homoliittoja vastaan, silloin kun sukupuolinneutraalista avioliittolaista äänestettiin.
Hän on piikki pseudo-suvaitsevaiston lihassa.
Totta kai Wille pitää hiljentää ja hänen uransa pitää tuhota. On paljolti mahdollista, että seuraavassa hallituksessa (vajaan vuoden päästä) Willestä tulee yksi Kokoomuksen ministereistä. Jotain piti tehdä, jotta se estettäisiin.
Voi kulta pieni, kerropa milloin teinien houkutteleminen asunnolle ryhmäseksiä varten tai alaikäisen tytön läpsiminen ja huorittelu hänen kieltäydyttyään seksistä vanhemman miehen kanssa ovat olleet vanhoja kokoomuslaisia arvoja?
Tyttö, jota läpsittiin, ei ollut alaikäinen (Nysten vissiin). Teinien "houkutteleminen" on subjektiivinen ilmaisu, joka viittaa jollain lailla saalistamisen mielikuvaan, ja tästä ei ole näyttöä. Huorittelu erittäin huonoa käytöstä.
Näyttöä ja näyttöä, ei ole kun ei aloittu rikostutkimusta, mutta kyllähän sitä saadaan jos jos vaan tutkimus aloitetaan. Ei poliisi ole Rydmanille mitään puhyaita oapereita antanut, vaan päättivät olla kokonaan aloittamatta tutkimusta vielä näillä tiedoilla.
Mitähän sitten löytyisi jos tutkisivat, sitä voi vain arvailla.
Kunnianloukkaukseen syyllistyy Suomen rikoslain mukaan se, joka "esittää toisesta valheellisen tiedon tai VIHJAUKSEN siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa" tai muuten halventaa toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että Willellä on ollut liikaa "vääriä" mielipiteitä. Hän on pitänyt kiinni vanhoista kokoomuslaisista arvoista: koti, uskonto, isänmaa.
Hän äänesti mm homoliittoja vastaan, silloin kun sukupuolinneutraalista avioliittolaista äänestettiin.
Hän on piikki pseudo-suvaitsevaiston lihassa.
Totta kai Wille pitää hiljentää ja hänen uransa pitää tuhota. On paljolti mahdollista, että seuraavassa hallituksessa (vajaan vuoden päästä) Willestä tulee yksi Kokoomuksen ministereistä. Jotain piti tehdä, jotta se estettäisiin.
Voi kulta pieni, kerropa milloin teinien houkutteleminen asunnolle ryhmäseksiä varten tai alaikäisen tytön läpsiminen ja huorittelu hänen kieltäydyttyään seksistä vanhemman miehen kanssa ovat olleet vanhoja kokoomuslaisia arvoja?
Tyttö, jota läpsittiin, ei ollut alaikäinen (Nysten vissiin). Teinien "houkutteleminen" on subjektiivinen ilmaisu, joka viittaa jollain lailla saalistamisen mielikuvaan, ja tästä ei ole näyttöä. Huorittelu erittäin huonoa käytöstä.
Näyttöä ja näyttöä, ei ole kun ei aloittu rikostutkimusta, mutta kyllähän sitä saadaan jos jos vaan tutkimus aloitetaan. Ei poliisi ole Rydmanille mitään puhyaita oapereita antanut, vaan päättivät olla kokonaan aloittamatta tutkimusta vielä näillä tiedoilla.
Niin sitä voi tosiaan vain arvailla ja arvailut on jätettävä arvailujen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Je Suis Jesus!
Vierailija kirjoitti:
Batman ja Ryydman. On ne melkoisia veijareita nämä Ryydmanit.
Wille Ryydman laulaa: "Tapasin mä naiseen, yläkoululaiseen...tapasin mä naiseen, alakoululaiseen...Meni jalat alta, tuntui ihanalta...Arvaa minkälaisen, tosi söpöläisen...Ryydman oli aivan ihastuksissaan, ihan korvia myöten"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hänestä misogyyniäärioikeiston marttyyri leivottaneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot hirmu rasittava lässyttäjä. Terapiaan siitä.
Kiitos, minäkin arvostan sinun verbaaliakrobatiaasi. Olet oikea ballerina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopniko nainen myöntää teini-iässä tai sen jälkeen yrittäneen iskeä vanhempaa miestä? Vaikka mies ei itse ole ollut kiinnostunut. Osaa naisetkin olla ovelia ja juonikkaita kun on haluja silleen.
Että lasten syytä mielestäsi?
Kyllä lapsikin olla 15-16 vuotiaana syyllinen. Olin itse jo 13-14 vuotiaana erittäin kiimainen tapaus.
Onko tämä kokoomuksen virallinen kanta?
Taitaa olla vihreiden kiimainen pikkuposliinipillu kyseessä.
Joko piimit housuihisi?
Olen minä nuorena päässyt tuollaista kevätmahlaa valuvaa viulunkireää minivitukkaa päässyt pampulla painamaan. Kovasti tyttö tahtoi eroon neitsyydestä. Mutta niin ne kaikki siinä iässä. Olihan se pakko tyttöä auttaa kun niin kovasti aneli.
Ja, olitko jo silloin Kokoomuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moniko nainen myöntää teini-iässä tai sen jälkeen yrittäneen iskeä vanhempaa miestä? Vaikka mies ei itse ole ollut kiinnostunut. Osaa naisetkin olla ovelia ja juonikkaita kun on haluja silleen.
Tuon ikäiset pikkupimpsat hormoonihuuruissaan ja viinanhimossaan tekevät mitä tahansa. Sen tietää jokainen aikuinen mies.
Etenkin naisten luulisi tietävän miten tuossa iässä hormonit jyllää.
Kyllä äidit tietävät minkä perään tyttäret ovat pillumehut reisille valuen kun olivat sitä itsekin aikoinaan.
Miten sairas päästään on ihminen, joka kirjoittelee tällaista?
Ei ole mikään ihme että toimittajina arvostus on jossain puhelinmyyjän ja sutenööri välissä. Tosin toimittajan vertaaminen sutenööri on loukkaus sutenööriä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hänestä misogyyniäärioikeiston marttyyri leivottaneen.
On jo.
Vierailija kirjoitti:
Huokaus. Näille poliittisesti kuumille perunoille (=kuvainnollinen vertaus, toistuvasti tapahtuva ilmiö) tapahtuu aina palstalla tämä sama. Keskustelun saadessa paljon huomiota, alkaa olkiukot ja yritykset viedä huomio pois aiheesta. Jos se ei onnistu alkaa trollaus jolla joko vaiennetaan keskustelu tai saadaan koko keskustelu poistettua. Odotan jo viimeistä vaihetta eli spämmiä...
Onko se niin kuin Savonlinnan oopperajuhlilla? Väliajalla lohipiirakkaa ja Proseccoa? Kliimaksissa joku puukotetaan?
Eli nyt sekin, että joku (muka) tietää kaksi raiskattua pikkutyttöä, jotka ovat tulleet raskaaksi, kertoo jollain sairaalla tavalla, etteivät tytöt ansaitse suojelua.
Oikeasti tällä palstalla on sellaista pahuutta ja sairautta, mitä terve ihminen ei pysty edes kuvittelemaan.
Onkohan Rydman iloinen, kun on saanut teidät asiansa taakse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopniko nainen myöntää teini-iässä tai sen jälkeen yrittäneen iskeä vanhempaa miestä? Vaikka mies ei itse ole ollut kiinnostunut. Osaa naisetkin olla ovelia ja juonikkaita kun on haluja silleen.
Kyllä lapsikin olla 15-16 vuotiaana syyllinen. Olin itse jo 13-14 vuotiaana erittäin kiimainen tapaus.
Onko tämä kokoomuksen virallinen kanta?
Taitaa olla vihreiden kiimainen pikkuposliinipillu kyseessä.
Joko piimit housuihisi?
Olen minä nuorena päässyt tuollaista kevätmahlaa valuvaa viulunkireää minivitukkaa päässyt pampulla painamaan. Kovasti tyttö tahtoi eroon neitsyydestä. Mutta niin ne kaikki siinä iässä. Olihan se pakko tyttöä auttaa kun niin kovasti aneli.
Täysin hullua suoltaa tällaista ala-arvoista sontaa näppäimistöltään. Säälin sinua, koska olet psyykkisesti todella sairas etkä todennäköisesti ymmärrä sitä itse lainkaan.
Tämän hyvä puoli on, että Rydman valitaan seuraavissa vaaleissa 100% varmuudella eduskuntaan.