Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voisin löytää kumppanin läheisyyteen?

Vierailija
18.06.2022 |

Kukaan ei tule kadulla kävellessäni tai ruikakaupassa käydessäni tekemään aloitteita. En tajua, missä ihmiset tutustuvat toisiinsa tai millainen minun tulisi olla, jotta löytäisin rakastetun itselleni. Kukaan ei kerro aivan rehellisesti. Haluaisin viimeinkin löytää puolison. Ideoita?

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar Maudin maa (norj. Dronning Maud Land) on Antarktiksen osa, joka rajoittuu Stancomb-Willsin (20°W) ja Shinnanin jäätiköihin (44°38'E). Alue käsittää noin 2 500 000 km² enimmäkseen ikijään peittämää Etelämannerta. Norja vaati aluetta itselleen 14. tammikuuta 1939, mutta muiden Etelämantereeseen kohdistuneiden valtauksien tavoin valtausta ei tunnustettu kansainvälisesti. Alue kuuluu Etelämannerta koskevan sopimuksen piiriin.

Vierailija
62/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne tinderiin äläkä täältä kysele saatanan tampio akka.

En mene ihan periaatteesta sellaiseen tai laita deitti-ilmoitustakaan. Jos kukaan ei livenä kiinnostu, niin miksi kiinnostuisi Tinderissäkään. Ja täällä olen saanut niin ilkeitä kommentteja, että itsetuntoni on murskana. Miksi siis kukaan välittäisi minusta oikeassa elämässä muutenkaan?

Ap

Miksi täällä sitten itket tampio? ilmiannettu turhana.

Harmittaa olla niin ruma, ettei kukaan lähesty livenä. Muutkin saavat kumppanin ihan ilman mitään vaivannäköä. Miksi mun pitäisi tehdä sen asian eteen valtavasti töitä?

Ap

Niin sitä tässä ihmetellään miksi teet niin valtavasti töitä näiden provojen kanssa?

Tällainen on helpompaa kuin se, että joku oikea potentiaalinen ihminen kirjoittaisikin ja joutuisin jännittämään, pitääkö se minusta vai ei tai joutuisin jännittämään joitain treffejä. Tai joutuisin jännäämään, vastaako edes kukaan tai millainen henkilö vastaa tai ghostaako joku mut. Se olisi liian jännittävää ja stressaavaa. Miettisin jokaista sanaani ja stressaisin pääni puhki. Toivon, että joku vain noukkii mut matkaansa, tekee kaikki aloitteet ja saatan vain vikistä ja myötäillä.

Ap

Siis tämä on sun ulostulokanava, koska on helppo kirjoittaa? No niin se on tavallaan mullakin, särkee luita enkä kivuliaana jaksa mennä ihmisten ilmoille ja särkylääkkeet on niin vahvoja etten huumattuna halua näyttäytyä enkä voi ajaa autoakaan. Eli tänne kirjoitan nyt yhtä sun toista. Loppukuussa saan kai uuden lääkityksen joka toivottavasti helpottaa. Miten sun tulevaisuus? Onko muuta kuin kirjoittelua kiikarissa?

Kotiin liittyviä proggiksia (rakentamista) ja paljon opiskelua sekä töitä.

Ap

Et kai sä ihan yksin noita tee, kai jotain sosiaalisia kontakteja tapahtuu irl? Itsellä vähän heikosti. Tänään piti saada vierailu, pirun nainen teki oharit. Harmittaa ja pientä itsesääliä. Otin särkylääkettä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dirceu José Guimarães, lyhyemmin Dirceu, (15. kesäkuuta 1952 Curitiba, Brasilia – 15. syyskuuta 1995 Rio de Janeiro, Brasilia) oli brasilialainen jalkapalloilija. Hän oli hyökkäävä keskikenttäpelaaja ja pelasi urallaan Brasilian, Meksikon, Espanjan, Italian ja Turkin pääsarjoissa.

Vierailija
64/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavotškin La-5 (ven.  -5) oli toisen maailmansodan aikainen neuvostoliittolainen hävittäjälentokone. Se oli parannettu ja kehittyneempi versio LaGG-3-hävittäjästä[1] ja yksi Neuvostoliiton ilmavoimien parhaista lentokonetyypeistä.

Vierailija
65/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liane Moriarty (s. 1966) on australialainen kirjailija. Hänen kirjojaan on myyty maailmanlaajuisesti yli kuusi miljoonaa kappaletta.

Vierailija
66/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferdinando Monfardini (s. 20. marraskuuta 1984 Isola della Scala) on italialainen moottoriurheilija. Hän on kilpaillut Formula Renault -sarjassa vuosina 2001–2003 ja 2005, Formula 3000 -luokassa vuosina 2003–2004, GP2-sarjassa kausina 2005–2006 saavuttaen 11 pistettä ja FIA GT Championship -sarjassa vuonna 2007. Kaudet 2008–2010 Monfardini ajoi International GT Open -sarjassa.

Vierailija
67/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulle Mensan jäsen tuttu sellainen käsite kuin sairaudentunnottomuus?

Kyllä. Mutta miten se liittyy minuun mielestäsi?

Ap

Sitä jo kysyin onko kaalista ammattilaisen lausuntoa, tulee vaan mieleen, sillä...

Vierailija
68/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eiköhän mensalaisen pitäisi pystyä päättelemään yhteys...  :)

Vierailija
69/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Selväkielellä se tarkoittaa, että olisko sulla ap semmoinen tila päässä, josta olla sairaudentunnoton?

Vierailija
70/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🗺

Vierailija
71/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletat siis, että olen sairaudentunnoton? Mitä siis teen? Menenkö lääkärille kertomaan asiasta ja kerron, että: "tuntuu pahalta, kun kaipaisin kumppania ja kavereita elämääni ja sitten kirjoitan anonyymipalstalle. On tuskallista olla yksinäinen ja tuntuu siksi pahalta. Siellä palstalla mua epäiltiin henkisesti vajaaksi ja lupasin siis soittaa lääkäriajan. Eli pääsenkö johonkin hoitoon/lääkitykselle?" Noinko minun pitäisi toimia?

Ap

Vierailija
72/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ap vaan ole saanut semmoista käsitystä että täällä muut olisi ihan terveen kirjoissa?

Miksi täällä kukaan kirjoittelisi jos asiat olisi kunnossa?

Vierailija
73/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺🗺

Vierailija
74/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🗺🗺

Vierailija
75/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne tinderiin äläkä täältä kysele saatanan tampio akka.

En mene ihan periaatteesta sellaiseen tai laita deitti-ilmoitustakaan. Jos kukaan ei livenä kiinnostu, niin miksi kiinnostuisi Tinderissäkään. Ja täällä olen saanut niin ilkeitä kommentteja, että itsetuntoni on murskana. Miksi siis kukaan välittäisi minusta oikeassa elämässä muutenkaan?

Ap

Miksi täällä sitten itket tampio? ilmiannettu turhana.

Harmittaa olla niin ruma, ettei kukaan lähesty livenä. Muutkin saavat kumppanin ihan ilman mitään vaivannäköä. Miksi mun pitäisi tehdä sen asian eteen valtavasti töitä?

Ap

Niin sitä tässä ihmetellään miksi teet niin valtavasti töitä näiden provojen kanssa?

Tällainen on helpompaa kuin se, että joku oikea potentiaalinen ihminen kirjoittaisikin ja joutuisin jännittämään, pitääkö se minusta vai ei tai joutuisin jännittämään joitain treffejä. Tai joutuisin jännäämään, vastaako edes kukaan tai millainen henkilö vastaa tai ghostaako joku mut. Se olisi liian jännittävää ja stressaavaa. Miettisin jokaista sanaani ja stressaisin pääni puhki. Toivon, että joku vain noukkii mut matkaansa, tekee kaikki aloitteet ja saatan vain vikistä ja myötäillä.

Ap

Siis tämä on sun ulostulokanava, koska on helppo kirjoittaa? No niin se on tavallaan mullakin, särkee luita enkä kivuliaana jaksa mennä ihmisten ilmoille ja särkylääkkeet on niin vahvoja etten huumattuna halua näyttäytyä enkä voi ajaa autoakaan. Eli tänne kirjoitan nyt yhtä sun toista. Loppukuussa saan kai uuden lääkityksen joka toivottavasti helpottaa. Miten sun tulevaisuus? Onko muuta kuin kirjoittelua kiikarissa?

Kotiin liittyviä proggiksia (rakentamista) ja paljon opiskelua sekä töitä.

Ap

Et kai sä ihan yksin noita tee, kai jotain sosiaalisia kontakteja tapahtuu irl? Itsellä vähän heikosti. Tänään piti saada vierailu, pirun nainen teki oharit. Harmittaa ja pientä itsesääliä. Otin särkylääkettä...

Nuo kaikki voi hoitaa siten, että enpä käytännössä ketään livenä näe tai vapaamuotoisesti ihmisten kanssa juttele.

Ap

Vierailija
76/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletat siis, että olen sairaudentunnoton? Mitä siis teen? Menenkö lääkärille kertomaan asiasta ja kerron, että: "tuntuu pahalta, kun kaipaisin kumppania ja kavereita elämääni ja sitten kirjoitan anonyymipalstalle. On tuskallista olla yksinäinen ja tuntuu siksi pahalta. Siellä palstalla mua epäiltiin henkisesti vajaaksi ja lupasin siis soittaa lääkäriajan. Eli pääsenkö johonkin hoitoon/lääkitykselle?" Noinko minun pitäisi toimia?

Ap

Sitä tiedä miten sinun pitäisi toimia. Minä tapaan kysyä psykologilta, että vaikutanko olevani järjissäni. Psykiatri kirjoittaa diagnoosin paperille, niin ei tarvitse kysyä. Nyt vaan udellaan, että mitä sun mahdollinen psykiatri tai psykologi on mieltä?

Vierailija
77/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän ap vaan ole saanut semmoista käsitystä että täällä muut olisi ihan terveen kirjoissa?

Miksi täällä kukaan kirjoittelisi jos asiat olisi kunnossa?

En osaa sanoa. Olettamus toki on, että muut kirjoittajat edustavat keskivertoa "kunnon kansalaista", joka on maltillinen, fiksu, yleissivistynyt ja henkisesti tasapainoinen. 🙂 Siispä otan tosissani se ilkkuvat kommentit ja annan niiden rusikoida itsetuntoani lisää.

Ap

Vierailija
78/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa, miksi aikoinaan kävit terapiassa (jossa rakastuit siihen terapeuttitätiin, josta niin maanisesti täällä kirjoitit)?

JOTAIN häikkää oli jossain, eikös niin?

Vierailija
79/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sitä tiedä miten sinun pitäisi toimia. Minä tapaan kysyä psykologilta, että vaikutanko olevani järjissäni. Psykiatri kirjoittaa diagnoosin paperille, niin ei tarvitse kysyä. Nyt vaan udellaan, että mitä sun mahdollinen psykiatri tai psykologi on mieltä?

Sinun kirjoituskyvyllä olevia ei pääsääntöisesti kutsuta henkisesti vajaiksi, btw

Vierailija
80/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei minulla ole sellaista. Ei siis kumpaakaan. Joskus olen jutellut jonkun diakonin kanssa tai soittanut johonkin kaikille avoimeen päivystämään järjestön ylläpitämään tukipuhelimeen. Harvoin niitäkin.

Ei ole resursseja mennä mihinkään terapian tyyliseen, enkä usko, että siitä olisi edes mitään hyötyä minulle. Säälittävää, että mun pitäisi mennä sellaiseen vain siksi, kun ei ole ketään muuta ihmistä, kenelle jutella.

Ap