Mistä voisin löytää kumppanin läheisyyteen?
Kukaan ei tule kadulla kävellessäni tai ruikakaupassa käydessäni tekemään aloitteita. En tajua, missä ihmiset tutustuvat toisiinsa tai millainen minun tulisi olla, jotta löytäisin rakastetun itselleni. Kukaan ei kerro aivan rehellisesti. Haluaisin viimeinkin löytää puolison. Ideoita?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Nalleja saa kaupasta ja satisfyer toimitetaan huomaamattomassa pakkauksessa.
Ok, se on tullut selväksi, että suomalaiselle en kelpaa. Olisiko jossain muualla maailmassa joku ihminen, jolle voisin kelvata? Tai voisiko joku kertoa ihan rehellisesti, mikä ulkonäössäni on vikana?
Ap
Mene sinne tinderiin äläkä täältä kysele saatanan tampio akka.
Laita ilmoitus suomi24, tinder tai mitä näitä nyt on niin löydät helposti miehiä antamaan "rakkautta".
Vierailija kirjoitti:
En mene ihan periaatteesta sellaiseen tai laita deitti-ilmoitustakaan. Jos kukaan ei livenä kiinnostu, niin miksi kiinnostuisi Tinderissäkään. Ja täällä olen saanut niin ilkeitä kommentteja, että itsetuntoni on murskana. Miksi siis kukaan välittäisi minusta oikeassa elämässä muutenkaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua sinua ap, koita jo ymmärtää!
Ok, selvä juttu. Alan siivota kotia ja lakkaan haaveilemasta. Miten saisin libidoni nollille muutenkin? Harmittaa se, että kaipaan läheisyyttä, vaikken sitä koskaan saa.
Ap
Btw, lyttäsitte taas mut ihan totaalisesti. Inhoan kyllä elämääni. Tavallaan voisin tehdä itselleni jotain, kun ei tässä mun elämässäni ole mitään järkeä.
Ap
Tämäkin provo on lähinnä ilkeä
Vierailija kirjoitti:
Laita ilmoitus suomi24, tinder tai mitä näitä nyt on niin löydät helposti miehiä antamaan "rakkautta".
En halua sellaista. Haluaisin, että joku tulisi ulkona juttelemaan vaikka kun käyn illalla kaupassa tai viemässä roskikset. Jos ei tule, voin vain valittaa kohtaloani ja odottaa, että tapahtuisi joku muutos elämässäni.
Ap
Onhan niitä maksullisia miehiäkin nykyään, just oli jossain iltapaskassa juttu. Saat varmaan myös ilmaiseksi seksiä ilman sitoumuksia, laatu voi vaihdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene ihan periaatteesta sellaiseen tai laita deitti-ilmoitustakaan. Jos kukaan ei livenä kiinnostu, niin miksi kiinnostuisi Tinderissäkään. Ja täällä olen saanut niin ilkeitä kommentteja, että itsetuntoni on murskana. Miksi siis kukaan välittäisi minusta oikeassa elämässä muutenkaan?
Ap
Miksi täällä sitten itket tampio? ilmiannettu turhana.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti olen ylittänyt Mensan pääsyrajan, joten en ole tampiokaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sellaista. Haluaisin, että joku tulisi ulkona juttelemaan vaikka kun käyn illalla kaupassa tai viemässä roskikset. Jos ei tule, voin vain valittaa kohtaloani ja odottaa, että tapahtuisi joku muutos elämässäni.
Ap
Jos olet kaunis ja helposti lähestyttävän ja hyväntuulisen oloinen, joku kyllä varmasti huolii sinut seuraansa. Varsinkin kesällä sopivassa humalatilassa voit mennä juttelemaan ihmisille, jotkut voi kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Harmittaa olla niin ruma, ettei kukaan lähesty livenä. Muutkin saavat kumppanin ihan ilman mitään vaivannäköä. Miksi mun pitäisi tehdä sen asian eteen valtavasti töitä?
Ap
onpa täällä viehättäviä suomi neitoja, taidan lähtee talliskin markkinoita katsastaa, nuo tiejyrän tavoin toisiaan mollaavat ä:::::::: ei hirveesti kiinnosta.
Ala nyt mua haukkua niin saat varmaan orgasmin. Ihan saat luvalla räkättää sielusi helvettiin en välitä. anteeksi ap kun tungen väliin. Noiden räkättäjien takia ei enää suomineitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos olet kaunis ja helposti lähestyttävän ja hyväntuulisen oloinen, joku kyllä varmasti huolii sinut seuraansa. Varsinkin kesällä sopivassa humalatilassa voit mennä juttelemaan ihmisille, jotkut voi kiinnostua.
En tiedä. En todennäköisesti ole riittävän kaunis kuitenkaan. Ainakaan klassisella tavalla kaunis. Olen hoikka ja musta saa siedettävän, kun laitan hiukset siististi, siistit vaatteet ja vähäsen meikkaan. Jännitän ihmisiä ja mulla on huono itsetunto. Välttelen sosiaalisia tilanteita ja vapaa-aikani vietän yksin sisällä kotona lähinnä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
onpa täällä viehättäviä suomi neitoja, taidan lähtee talliskin markkinoita katsastaa, nuo tiejyrän tavoin toisiaan mollaavat ä:::::::: ei hirveesti kiinnosta.
Ala nyt mua haukkua niin saat varmaan orgasmin. Ihan saat luvalla räkättää sielusi helvettiin en välitä. anteeksi ap kun tungen väliin. Noiden räkättäjien takia ei enää suomineitoja.
Kuten sanottu. Jos Ap olisi mies ostovosu päätyisi kellariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En tiedä. En todennäköisesti ole riittävän kaunis kuitenkaan. Ainakaan klassisella tavalla kaunis. Olen hoikka ja musta saa siedettävän, kun laitan hiukset siististi, siistit vaatteet ja vähäsen meikkaan. Jännitän ihmisiä ja mulla on huono itsetunto. Välttelen sosiaalisia tilanteita ja vapaa-aikani vietän yksin sisällä kotona lähinnä.
Ap
Oot naisversio NiceGuy:stä
Vierailija kirjoitti:
Ok, mä en mollaa ketään. Mua vain harmittaa oma kohtaloni. En edes näytä ihan keskivertosuomalaiselta itse ja se on osa ongelmaani. Jos olisin keskiverto, olisin takuulla pitkässä, vakaassa avioliitossa ollut jo vuosia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sitten et halua sellaista. Suomessa on aika harvinaista että joku osaisi lukea ajatuksesi ja että olet parisuhdetta vailla ja sitten tarjoaisi sinulle sellaista kauppareissusi aikana, ilman että ollaan tutustuttu ja ihastuttukin ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Harmittaa olla niin ruma, ettei kukaan lähesty livenä. Muutkin saavat kumppanin ihan ilman mitään vaivannäköä. Miksi mun pitäisi tehdä sen asian eteen valtavasti töitä?
Ap
Miten sulla on muuten lapsuuden tai nuoruuden ystävyyssuhteet säilyneet?
Ok, selvä juttu. Alan siivota kotia ja lakkaan haaveilemasta. Miten saisin libidoni nollille muutenkin? Harmittaa se, että kaipaan läheisyyttä, vaikken sitä koskaan saa.
Ap