Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voisin löytää kumppanin läheisyyteen?

Vierailija
18.06.2022 |

Kukaan ei tule kadulla kävellessäni tai ruikakaupassa käydessäni tekemään aloitteita. En tajua, missä ihmiset tutustuvat toisiinsa tai millainen minun tulisi olla, jotta löytäisin rakastetun itselleni. Kukaan ei kerro aivan rehellisesti. Haluaisin viimeinkin löytää puolison. Ideoita?

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ilmoitus suomi24, tinder tai mitä näitä nyt on niin löydät helposti miehiä antamaan "rakkautta".

En halua sellaista. Haluaisin, että joku tulisi ulkona juttelemaan vaikka kun käyn illalla kaupassa tai viemässä roskikset. Jos ei tule, voin vain valittaa kohtaloani ja odottaa, että tapahtuisi joku muutos elämässäni.

Ap

Jos olet kaunis ja helposti lähestyttävän ja hyväntuulisen oloinen, joku kyllä varmasti huolii sinut seuraansa. Varsinkin kesällä sopivassa humalatilassa voit mennä juttelemaan ihmisille, jotkut voi kiinnostua.

Kuinka tyhminä pidät meitä miehiä? Fiksuimmat on parasta aikaa lentämässä Serbiaan solmimaan pallinsa.

Vierailija
42/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ilmoitus suomi24, tinder tai mitä näitä nyt on niin löydät helposti miehiä antamaan "rakkautta".

En halua sellaista. Haluaisin, että joku tulisi ulkona juttelemaan vaikka kun käyn illalla kaupassa tai viemässä roskikset. Jos ei tule, voin vain valittaa kohtaloani ja odottaa, että tapahtuisi joku muutos elämässäni.

Ap

Jos olet kaunis ja helposti lähestyttävän ja hyväntuulisen oloinen, joku kyllä varmasti huolii sinut seuraansa. Varsinkin kesällä sopivassa humalatilassa voit mennä juttelemaan ihmisille, jotkut voi kiinnostua.

En tiedä. En todennäköisesti ole riittävän kaunis kuitenkaan. Ainakaan klassisella tavalla kaunis. Olen hoikka ja musta saa siedettävän, kun laitan hiukset siististi, siistit vaatteet ja vähäsen meikkaan. Jännitän ihmisiä ja mulla on huono itsetunto. Välttelen sosiaalisia tilanteita ja vapaa-aikani vietän yksin sisällä kotona lähinnä.

Ap

Oot naisversio NiceGuy:stä

Totta. Olen aina ollut kiltti ja kouluna olin vuosikausia kiusattu. Olen betanainen, ystävällinen, hoikka ja kunnollinen, mutten mikään jännä tai näyttävä kaunotar. Syön terveellisesti ja sivistän itseäni. Miehiä en kiinnostakaan sitten yhtään. Olen todellakin tuo mainitsemasi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tai millainen minun tulisi olla, jotta löytäisin rakastetun itselleni"

Aloitteellinen.

Vierailija
45/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En tiedä. En todennäköisesti ole riittävän kaunis kuitenkaan. Ainakaan klassisella tavalla kaunis. Olen hoikka ja musta saa siedettävän, kun laitan hiukset siististi, siistit vaatteet ja vähäsen meikkaan. Jännitän ihmisiä ja mulla on huono itsetunto. Välttelen sosiaalisia tilanteita ja vapaa-aikani vietän yksin sisällä kotona lähinnä.

Ap

Todennäköisesti muut ihmiset ei huomaa jännitystäsi päälle päin, ellei se ole niin paha että lasket allesi tmv. Sitä paitsi on hyvin tavallista että uusia ihmisiä jännitetään ainakin aluksi, kunnes ajan kanssa oppii tuntemaan paremmin.

Vierailija
46/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinne tinderiin äläkä täältä kysele saatanan tampio akka.

En mene ihan periaatteesta sellaiseen tai laita deitti-ilmoitustakaan. Jos kukaan ei livenä kiinnostu, niin miksi kiinnostuisi Tinderissäkään. Ja täällä olen saanut niin ilkeitä kommentteja, että itsetuntoni on murskana. Miksi siis kukaan välittäisi minusta oikeassa elämässä muutenkaan?

Ap

Miksi täällä sitten itket tampio? ilmiannettu turhana.

Harmittaa olla niin ruma, ettei kukaan lähesty livenä. Muutkin saavat kumppanin ihan ilman mitään vaivannäköä. Miksi mun pitäisi tehdä sen asian eteen valtavasti töitä?

Ap

Siksi koska elämä ei ole reilua.

ps. miehistä kaikki paitsi komeimmat joutuvat näkemään valtavasti vaivaa.

Vierailija
47/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mene ihan periaatteesta sellaiseen tai laita deitti-ilmoitustakaan. Jos kukaan ei livenä kiinnostu, niin miksi kiinnostuisi Tinderissäkään. Ja täällä olen saanut niin ilkeitä kommentteja, että itsetuntoni on murskana. Miksi siis kukaan välittäisi minusta oikeassa elämässä muutenkaan?

Ap

Harmittaa olla niin ruma, ettei kukaan lähesty livenä. Muutkin saavat kumppanin ihan ilman mitään vaivannäköä. Miksi mun pitäisi tehdä sen asian eteen valtavasti töitä?

Ap

Niin sitä tässä ihmetellään miksi teet niin valtavasti töitä näiden provojen kanssa?

Tällainen on helpompaa kuin se, että joku oikea potentiaalinen ihminen kirjoittaisikin ja joutuisin jännittämään, pitääkö se minusta vai ei tai joutuisin jännittämään joitain treffejä. Tai joutuisin jännäämään, vastaako edes kukaan tai millainen henkilö vastaa tai ghostaako joku mut. Se olisi liian jännittävää ja stressaavaa. Miettisin jokaista sanaani ja stressaisin pääni puhki. Toivon, että joku vain noukkii mut matkaansa, tekee kaikki aloitteet ja saatan vain vikistä ja myötäillä.

Ap

Vierailija
48/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miten sulla on muuten lapsuuden tai nuoruuden ystävyyssuhteet säilyneet?

Lapsena mua lähinnä kiusattiin ja muutimme melko paljon. Nuoruudesta jäi yksi matkaan, mutta hänkin on lähinnä kiusannut mua. Eipä ole ketään. Aikuisuudessa en ole löytänyt kokonaan uusia ystäviä tai kavereita. En osaa tutustua ihmisiin.

Ap

Mistä sun mielestä johtuu ettet osaa tutustua ihmisiin?

Vierailija
49/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syötätte trollia?

Vierailija
50/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syötätte trollia?

En mä ole trolli, mutta olen pahasti väärinymmärretty täällä.

Ap

Vierailija
51/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niin sitä tässä ihmetellään miksi teet niin valtavasti töitä näiden provojen kanssa?

Tällainen on helpompaa kuin se, että joku oikea potentiaalinen ihminen kirjoittaisikin ja joutuisin jännittämään, pitääkö se minusta vai ei tai joutuisin jännittämään joitain treffejä. Tai joutuisin jännäämään, vastaako edes kukaan tai millainen henkilö vastaa tai ghostaako joku mut. Se olisi liian jännittävää ja stressaavaa. Miettisin jokaista sanaani ja stressaisin pääni puhki. Toivon, että joku vain noukkii mut matkaansa, tekee kaikki aloitteet ja saatan vain vikistä ja myötäillä.

Ap

Siis tämä on sun ulostulokanava, koska on helppo kirjoittaa? No niin se on tavallaan mullakin, särkee luita enkä kivuliaana jaksa mennä ihmisten ilmoille ja särkylääkkeet on niin vahvoja etten huumattuna halua näyttäytyä enkä voi ajaa autoakaan. Eli tänne kirjoitan nyt yhtä sun toista. Loppukuussa saan kai uuden lääkityksen joka toivottavasti helpottaa. Miten sun tulevaisuus? Onko muuta kuin kirjoittelua kiikarissa?

Vierailija
52/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä ilmiantoo!

Vierailija
53/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Miten sulla on muuten lapsuuden tai nuoruuden ystävyyssuhteet säilyneet?

Lapsena mua lähinnä kiusattiin ja muutimme melko paljon. Nuoruudesta jäi yksi matkaan, mutta hänkin on lähinnä kiusannut mua. Eipä ole ketään. Aikuisuudessa en ole löytänyt kokonaan uusia ystäviä tai kavereita. En osaa tutustua ihmisiin.

Ap

Mistä sun mielestä johtuu ettet osaa tutustua ihmisiin?

Listasin aamulla muistiinpanoihin elämääni ja mulla on ollut joitain lyhyitä jaksoja tai tilanteita elämässäni, jolloin olen kyennyt rennosti kommunikoimaan ihmisten kanssa. Tosin yksi tilanne oli sellainen biletilanne (kaikki pienessä maistissa), joita on ollut todella niukasti elämässäni.

Joskus olen onnistunut oppimaan tilapäisesti itsevarmaksi ja elämä oli ihan hiton helppoa silloin. Jopa omat erikoiset piirteeni osasin ottaa huumorilla, niin ihmiset tykkäsivät ja tulin juttuun. Siis olinkin yhtäkkiä ihan ok ja hyvä tyyppi, jopa pidetty. Noihin ajanjaksoihin liittyvät ne harvat kumppanin löytämiset myös. Mutta sitä en tiedä, miksi 99% elämästäni on sitä erakkomeininkiä.

Ap

Vierailija
54/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulle Mensan jäsen tuttu sellainen käsite kuin sairaudentunnottomuus?

Vierailija
55/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syötätte trollia?

Allu on lomalla, niin tää on mukavaa viihdettä siihen asti, kunnes Allu palaa.

Vierailija
56/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Tera peuttihullu muuta kaipaa kuin huomiota palstalla. Ja tyytyväisenä kehrää, kun sitä takuuvarmasti aina riittää.

Hyvin on harjoittelut tuottanut tulosta. Mistä tiedät, että on tyytyväinen? Narsisti olisi varmaankin...

Vierailija
57/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Siis tämä on sun ulostulokanava, koska on helppo kirjoittaa? No niin se on tavallaan mullakin, särkee luita enkä kivuliaana jaksa mennä ihmisten ilmoille ja särkylääkkeet on niin vahvoja etten huumattuna halua näyttäytyä enkä voi ajaa autoakaan. Eli tänne kirjoitan nyt yhtä sun toista. Loppukuussa saan kai uuden lääkityksen joka toivottavasti helpottaa. Miten sun tulevaisuus? Onko muuta kuin kirjoittelua kiikarissa?

Kotiin liittyviä proggiksia (rakentamista) ja paljon opiskelua sekä töitä.

Ap

Vierailija
58/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syötätte trollia?

Allu?

Vierailija
59/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulle Mensan jäsen tuttu sellainen käsite kuin sairaudentunnottomuus?

Kyllä. Mutta miten se liittyy minuun mielestäsi?

Ap

Vierailija
60/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi syötätte trollia?

Voi voi. :/ Haluaisin oikeasti niitä livekavereita tai sen kumppanin, mutta tyhjästä on paha nyhjäistä. Ei ole ollut mun tavoitteeni päätyä joksikin nettinarriksi ihmisille. :( Mutta hyvä, jos joku tykkää.

Ap