Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voisin löytää kumppanin läheisyyteen?

Vierailija
18.06.2022 |

Kukaan ei tule kadulla kävellessäni tai ruikakaupassa käydessäni tekemään aloitteita. En tajua, missä ihmiset tutustuvat toisiinsa tai millainen minun tulisi olla, jotta löytäisin rakastetun itselleni. Kukaan ei kerro aivan rehellisesti. Haluaisin viimeinkin löytää puolison. Ideoita?

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä se introvertti nörtti?

Vierailija
162/162 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tervettä kaivata elämänkumppania.

On sairasta tuutata aiheesta nettipalstalle tuhansia ja taas tuhansia aloituksia, jotka eivät ikinä etene minnekään.

Ok. Se kirjoittaminen tavallaan asian suremista ääneen. En osaa tehdä ongelmalle mitään, siispä suren.

Ap

Jos olisit rehellinen itsellesi, myöntäisi tietäväsi, ettei onnellinen rakkauselämä tupsahda tyhjästä monelle muullekaan.

Moni nainen on tehnyt aloitteen. Se on aina riski torjunnasta. Ilman sitä riskiä ihminen ei voi lähentyä toista.

Sinä haluat läheisyyttä. Sinä olet itse itsellesi vastuussa tästä halusta, ei kukaan toinen. Kukaan ei ole sinulle aloitetta velkaa.

Olet itse vastuussa myös, jos päätät jäädä pois deittisovelluksista, jos päätät jättää tekemättä aloitteita, jos päätät olla antamatta itsellesi mahdollisuutta rakkauteen.

Sama koskee ihan jokaista ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla