Mistä löytäisi hyvän ja lempeän miehen?
Ujo, herkkä, kiltti ja empaattinen mies. Onko sellaisia?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Joltain toiselta naiselta. Tosin jos onnistut, niin ei sekään ole hyvä mies, kun heti pettää.
Miehen täytyy olla samalla tavalla sinkku kuin minäkin olen. Pettämään en ryhdy enkä hyväksy pettämistä missään muodossa. Empaattinen, kiltti ja rauhallinen mies on uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
IT-alalla miehet ovat yleensä kilttejä ja rauhallisia nörttejä. Ap voisi kiinnostua tuollaisesta nörttimiehestä.
Missä heihin voi tutustua?
Ne on harvinaisia, ja eivät mainosta itseään, ja mielellään vielä hetero? Matala testosterooni jos on niin aiheuttaa, etteivät myöskään jahtaa naisia. Tuntemani kuvausta vastaavat selvästi heterot miehet ovat kaikki pitkäaikaisen naispuolisen työtoverin poimimia. Eräs näistä tuntemistani miehistä oli/on tasapainoisin tuntemani mies, lisäksi vielä piilomiehinen. Oli jo 45 kun vaimonsa poimi hänet. Eli ei ihan akuuttitarpeeseen häntä löydä. Olisko ehkä 2 korkeintaan 4 tuommoista mitä ehkä olen tuntenut arviolta 300 miehestä, joihin olen vähän syvemmin tutustunut vuosikymmenien mittaan. Selvästi tuli esiin ettei naiset heitä tavoitelleet, en ymmärrä vieläkään syytä, ulkoinen habitus heillä oli ihan normaali, ei ylipainoisia eikä ongelmia elämässä. Ystävystyivät naistenkin kanssa, eivätkä koskaan vonganneet, ja olivat selvästi yhden naisen miehiä. Heistä olen itsekin yrittänyt ottaa miehen mallia, ei ole ihan vielä onnistunut.
Isosta konttorista voi ehkä löytää helpommin, jos naistyökaverinsa voisivat vinkata. Sitten pitäisi vielä kumpaakin sytyttää. Eli pähkinänkuoressa: kysy viisailta naisilta.
M
Pete Parkkonen on tänään Siikalatvan Uljuan altaalla esiintymässä maksaa liput 50€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IT-alalla miehet ovat yleensä kilttejä ja rauhallisia nörttejä. Ap voisi kiinnostua tuollaisesta nörttimiehestä.
Ei pidä yleistää, olen mies IT-alalta. Turhautuneita ovat tai vähintään puoliautisteja usein. Kysy tuntemaltasi naisilta nimi ja tietoja jos tuntevat sopivan miehen ja jos olemus mahdollisesti sytyttää niin pyydä kaveriasi järjestämään tapaamistilanne jollakin verukkeella.
Vierailija kirjoitti:
Pete Parkkonen on tänään Siikalatvan Uljuan altaalla esiintymässä maksaa liput 50€.
Jos ei siellä muuta ole, kuin Pete, niin en kyllä 50€ siitä maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten tämä liittyy aloituksen aiheeseen?
Hei siis tänään on lippu 25€
ja kello 19:00 aukeaa portit on muitakin esintyjiä( voi katsoa tästä tapahtumasta googlesta Pulkkilan veto(Suuri vetouisitin kilpailu tapahtuma, jonka pääpalkinto on 2500€ tämä , jonka jälkeen illalla on tämä musiikki tapahtuma ).
Tapahtuma on K15
Parkkonen esiintyy 24:00
Häntä ennen on muitakin bändejärn tiedä onko niin tuttuja lipun voi maksaa myös Uljuan kalastusyhdistys ry:n tilille.
Tilitiedot löytyy Uljuan Fest 2022 ilmoituksesta ja tuonne Uljua kioskille voi soittaa kysyä tietoa.
Niin ehkä tuolta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä yleistää, olen mies IT-alalta. Turhautuneita ovat tai vähintään puoliautisteja usein. Kysy tuntemaltasi naisilta nimi ja tietoja jos tuntevat sopivan miehen ja jos olemus mahdollisesti sytyttää niin pyydä kaveriasi järjestämään tapaamistilanne jollakin verukkeella.
En suinkaan yleistä. Olen kysynyt ystäviltä apuja, mutta ei ole lähipiirissä kuvailemaani miestä, joka olisi sinkku. Sekin voi olla, kun ei ole suurta ystäväpiiriä vaan pari yksittäinen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on harvinaisia, ja eivät mainosta itseään, ja mielellään vielä hetero? Matala testosterooni jos on niin aiheuttaa, etteivät myöskään jahtaa naisia. Tuntemani kuvausta vastaavat selvästi heterot miehet ovat kaikki pitkäaikaisen naispuolisen työtoverin poimimia. Eräs näistä tuntemistani miehistä oli/on tasapainoisin tuntemani mies, lisäksi vielä piilomiehinen. Oli jo 45 kun vaimonsa poimi hänet. Eli ei ihan akuuttitarpeeseen häntä löydä. Olisko ehkä 2 korkeintaan 4 tuommoista mitä ehkä olen tuntenut arviolta 300 miehestä, joihin olen vähän syvemmin tutustunut vuosikymmenien mittaan. Selvästi tuli esiin ettei naiset heitä tavoitelleet, en ymmärrä vieläkään syytä, ulkoinen habitus heillä oli ihan normaali, ei ylipainoisia eikä ongelmia elämässä. Ystävystyivät naistenkin kanssa, eivätkä koskaan vonganneet, ja olivat selvästi yhden naisen miehiä. Heistä olen itsekin yrittänyt ottaa miehen mallia, ei ole ihan vielä onnistunut.
Isosta konttorista voi ehkä löytää helpommin, jos naistyökaverinsa voisivat vinkata. Sitten pitäisi vielä kumpaakin sytyttää. Eli pähkinänkuoressa: kysy viisailta naisilta.
M
En mainosta itseäni, joten en halua mainosmiestä. Heteromies mielellään, joka on empaattinen, rauhallinen ja kiltti. En pidä jahtaavista vonkaajista, koska olen itsekin ujo ja arka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et huomaisi vaikka kävelisi vastaan kun on ilmaa naisille
Veikkaan samaa. Harmillisesti olen huomannut, että hyvät ja lempeät miehet ovat yleensä mitäänsanomattomia ulkonäöltään, just sellaisia perus harmaita insinöörityyppejä, jotka häviävät tapettiin. Kun löytyisikin hyvä ja lempeä mies, joka kuitenkin näyttäisi pahalta pojalta.
Jaa vielä saisi olla tavista komeampi sekä hyvä ja lempeä? Tuo miehinen komeus on testosteroonin tuote, kuten myös miehiset luonteenpiirteet, joihin hellyys ja lempeys eivät oikein kuulu. Hiukan iäkkäämmällä miehellä nuo ominaisuudet voi yhdistyä, tosin se ikä on varmaankin viitisentoista vuotta naisen hedelmällistä ikää korkeampi. Ja niillä miehillä on vielä omanikäisiäkin ottajia.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MEn mainosta itseäni, joten en halua mainosmiestä. Heteromies mielellään, joka on empaattinen, rauhallinen ja kiltti. En pidä jahtaavista vonkaajista, koska olen itsekin ujo ja arka.
Ei tarvitse olla ujo ja arka ollakseen pitämättä jahtaavista vonkaajista, kukapa niistä pitäisi - korkeintaan narsisti. Ujon ja aran naisen luo tuo ihannemies ei tule, kun ei tule kenenkään muunkaan luo. Onko tuo mahdoton ajatus kysyä kanssasisarelta vinkkiä?
M
Vierailija kirjoitti:
Hei siis tänään on lippu 25€
ja kello 19:00 aukeaa portit on muitakin esintyjiä( voi katsoa tästä tapahtumasta googlesta Pulkkilan veto(Suuri vetouisitin kilpailu tapahtuma, jonka pääpalkinto on 2500€ tämä , jonka jälkeen illalla on tämä musiikki tapahtuma ).
Tapahtuma on K15
Parkkonen esiintyy 24:00
Häntä ennen on muitakin bändejärn tiedä onko niin tuttuja lipun voi maksaa myös Uljuan kalastusyhdistys ry:n tilille.
Tilitiedot löytyy Uljuan Fest 2022 ilmoituksesta ja tuonne Uljua kioskille voi soittaa kysyä tietoa.
Niin ehkä tuolta .
Tuoltako niitä ujoja, empaattisia, kilttejä jne miehiä löytyy?
No siten että Jos sieltä löytyy mies!
Niin eikös miehiä ja naisia kokoonnu tämmöisiin musiikki tapahtumiin ?
kuten Raumanmeren juhannus jne.
Ja kun olen katsonut Tanssi Kanssain ohjelmaa, siinä haastateltu jotakin paria, " Miten te löysittä toisenne "? Me tavattiin täällä tansseissa 30- v sitten toisemme".
Niin sillä tavalla se Liittyy aloittajan kysymykseen,
Mä vastasin , että jos menee ihmisten ilmoille.
Keikoille, tansseihin suuriin tapahtumiin .
Jos nyt pitää jostakin laulajasta.
Kun itse olen kuullut, että on joku löytänyt Elämån kumppanin juurikin jostakin tanssipaikalta.
Toinen taas on löytänyt elämän kumppanin festareilta,
Niin siksipä nyt tuli ensimmäisenä mieleen tuo.
Ei nyt tuhansia ihmisiä vetävä( pienehkön tilansa vuoksi)
Mutta kuitenkin onhan tämä Vilkkaan tien varrella.
Nelostie sentään.
Joku kerto löytäneensä suviseuroista ja toinen taas netistä.
Ennen nettiä kirjevaihto ilmoituksella.
No näin minä olen saanut kuulla, miten he ovat löytäneet itselleen puolison.
Taas minä en.
No nytpä on mistä sen Kuulemma voi löytää.
Nyt sataa kyllä vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MEn mainosta itseäni, joten en halua mainosmiestä. Heteromies mielellään, joka on empaattinen, rauhallinen ja kiltti. En pidä jahtaavista vonkaajista, koska olen itsekin ujo ja arka.
Ei tarvitse olla ujo ja arka ollakseen pitämättä jahtaavista vonkaajista, kukapa niistä pitäisi - korkeintaan narsisti. Ujon ja aran naisen luo tuo ihannemies ei tule, kun ei tule kenenkään muunkaan luo. Onko tuo mahdoton ajatus kysyä kanssasisarelta vinkkiä?
M
Olen kysynyt jo ystäviltä eivätkä ne tunne yhtään kuvailemaani sinkkumiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En suinkaan yleistä. Olen kysynyt ystäviltä apuja, mutta ei ole lähipiirissä kuvailemaani miestä, joka olisi sinkku. Sekin voi olla, kun ei ole suurta ystäväpiiriä vaan pari yksittäinen ystävä.
Seuraavaksi sitten piirin laajennus ystävistä tuttaviin, ja tuttavien tuttaviin. Vitsinä kun kerrot että haku olisi päällä niin ei ehkä ujostuta niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et huomaisi vaikka kävelisi vastaan kun on ilmaa naisille
Veikkaan samaa. Harmillisesti olen huomannut, että hyvät ja lempeät miehet ovat yleensä mitäänsanomattomia ulkonäöltään, just sellaisia perus harmaita insinöörityyppejä, jotka häviävät tapettiin. Kun löytyisikin hyvä ja lempeä mies, joka kuitenkin näyttäisi pahalta pojalta.
Jaa vielä saisi olla tavista komeampi sekä hyvä ja lempeä? Tuo miehinen komeus on testosteroonin tuote, kuten myös miehiset luonteenpiirteet, joihin hellyys ja lempeys eivät oikein kuulu. Hiukan iäkkäämmällä miehellä nuo ominaisuudet voi yhdistyä, tosin se ikä on varmaankin viitisentoista vuotta naisen hedelmällistä ikää korkeampi. Ja niillä miehillä on vielä omanikäisiäkin ottajia.
M
En ole tavis itsekään joten ehkä siksi en kiinnostu tavismiehistä. Olen kyllä tullut siihen tulokseen ettei tuollaista minun etsimääni miestä ole olemassa. Reippaasti vanhemmat miehet eivät kiinnosta, vaan iän pitäisi alkaa kolmosella. Oman ikäni alkaa kakkosella.
Netin kautta, jos haluat rauhallisen IT-alan miehen.
Jos etsit jotain ujoa miestä niin et sinä häntä löydä koska hän piileskelee ihmisiltä.
Frekvenssi tässä taitaa olla se tärkein asia. Jos mennään pidemmän kaavan kautta viikottain niin asia on aika eri kuin jos niitä on muutaman kerran vuodessa. Ja jos nyksällesi sattuisi käymään niin, että joku poikien ilta menee pitkäksi, niin ei se pidemmän päälle ehkä huono asia ole. Jos siis hänellä on haluja joskus vähän irroitella.