Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisi hyvän ja lempeän miehen?

Vierailija
18.06.2022 |

Ujo, herkkä, kiltti ja empaattinen mies. Onko sellaisia?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveys yhdistyksestä

Näistä piireistä taitaa löytyä ne itsekeskeisimmät miehet...;-)

Vierailija
102/111 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tuollainen mies ja käynyt todella ahkerasti treffeillä, mutta ne ovat päättyneet aina 3-6. treffien jälkeen siihen, että nainen kertoo, että kipinää ei ole. Eivät siis koe romanttista viehätystä. Eivät halua sänkyyn vaan olen vain kiva kaveri.

Jos naiset ovat noin monille treffeille suostuneet, kyllä siellä on muutakin ollut taustalla kuin pelkkää kaverillista kiinnostusta. Ovat varmaan epätoivoissaan odottaneet milloin teet aloitteen suhteen viemisestä seuraavalle tasolle, mutta et ole tehnyt. Ovat sitten ajatelleet ettei se asia muutu edes ajan kanssa.

Väärä tulkinta. Itse olen tehnyt aloitteita suuteluun/kosketteluun ja saattanut kotitreffeillä kantaa naisen sänkyyn asti, mutta ei vaan auta, ilman seksiä jää aina ja sen takia myös ilman parisuhdetta.

Ihan älytön tilanne kyllä.

Okei, hämmentävää. Ehkä tuossa sitten onkin kyse toisesta ääripäästä, eli liikaa iholla liian nopeasti. Naisille syntyy vaikutelma, ettet muuta haluakaan heistä kuin seksiä? Toki voisi helpottaa jos tietäisi minkä tyyppisiä naisia olet tapaillut. Esim. ujolle naiselle nopea fyysinen eteneminen voi olla ahdistavaa.

Taas väärä tulkinta. En mene iholle liian nopeasti vaan vasta joskus 3-5.treffien aikana.

En usko, että tässä ongelmassa on niinkään kyse siitä, että tekisin jotain väärin, vaan musta puuttuu täysin jonkinlainen maskuliinisuus, jonka takia en herätä sitä romanttista kipinää ja sen takia kaikki nimenomaan päättyy välittömästi kun teen sen romanttisen aloitteen. Harmi, että miehen rooli on näin kapea.

Niin, sinun mielestäsi et mene liian nopeasti. Mutta oletko koskaan ajatellut, että joillekin naisille tuokin voi olla liian nopeaa?

Miten he sitten ovat toimineet kun olet tehnyt aloitteen? Ovatko siis siinä yhteydessä torjuneet ja sanoneet ettei kiinnosta?

Tälle palstalle on tyypillistä, että teet miehenä mitä tahansa niin se on aina väärin.

Mutta otetaan esimerkiksi vaikka yhdet 3.treffit tosi lupaavan oloisen naisen kanssa vuodelta 2020:

Hän tuli mun luokse ja tehtiin ruokaa ja katsottiin leffaa. Leffan aikana tietenkin aloin koskettelemaan naista ja huomasin, että en saanut yhtään vastakaikua vaan nainen alkoi suojaamaan kriittiset paikat käsillään.

Leffan jälkeen pyysin suutelemaan ja naisen huulet ei liikkuneet milliäkään, ei ollut yhtään mukana.

Tämän jälkeen nainen alkoi ristimään kätensä eli näytti jo kehonkielellä, että ei ole kiinnostunut, game over.

Seuraavana päivänä pyysin vielä kuitenkin 4.treffeille sillä ajatuksella, että ehkä nainen on ujo tai haluaa edetä hitaammin ja yhtäkkiä nopeasti vastaavalla naisella alkoi kestämään useita tunteja vastaamisessa. Illalla sieltä sitten tuli se odotettu "en tunne ihastumista" viesti.

Sama viesti sieltä olisi tullut vaikka en olisi tehnyt ollenkaan romanttista aloitetta eli tässä tapauksessa (eikä missään muussakaan tapauksessa) ei ollut kyse mistään liian nopeasti etenemisestä vaan siitä, että sitä romanttista viehätystä ei naisella ollut missään vaiheessa.

No hyi helvetti, miten ahdistava tyyppi! Kaikki ei todellakaan pidä koskettelusta kolmansilla treffeillä ja jumaliste soikoon, vieläpä LEFFAN AIKANA!!! 

En yhtään ihmettele, jos naiset juoksee karkuun.

Jep. Nämä on just niitä miehiä joiden mielestä tietenkin on ok alkaa kosketella ja vihjailla leffan aikana, koska kyllä nainen nyt voi siinä samalla ottaa edes vaikka poskeen. 

Ja siis oikeastiko joku pyytää (eli käskee/anelee) toista suutelemaan ja tekee sen vaikka väkisin?! Kyllä se ensipusukin normaalisti tapahtuu aivan molemmin puolin spontaanisti. Saati sitten ne muut suutelut.

Tosi ihme joo, että seuraavia treffejä ei enää tullut. Ihan vaan jo tuota treffikuvailua lukiessa alkoi ahdistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tuollainen mies ja käynyt todella ahkerasti treffeillä, mutta ne ovat päättyneet aina 3-6. treffien jälkeen siihen, että nainen kertoo, että kipinää ei ole. Eivät siis koe romanttista viehätystä. Eivät halua sänkyyn vaan olen vain kiva kaveri.

Jos naiset ovat noin monille treffeille suostuneet, kyllä siellä on muutakin ollut taustalla kuin pelkkää kaverillista kiinnostusta. Ovat varmaan epätoivoissaan odottaneet milloin teet aloitteen suhteen viemisestä seuraavalle tasolle, mutta et ole tehnyt. Ovat sitten ajatelleet ettei se asia muutu edes ajan kanssa.

Väärä tulkinta. Itse olen tehnyt aloitteita suuteluun/kosketteluun ja saattanut kotitreffeillä kantaa naisen sänkyyn asti, mutta ei vaan auta, ilman seksiä jää aina ja sen takia myös ilman parisuhdetta.

Okei, hämmentävää. Ehkä tuossa sitten onkin kyse toisesta ääripäästä, eli liikaa iholla liian nopeasti. Naisille syntyy vaikutelma, ettet muuta haluakaan heistä kuin seksiä? Toki voisi helpottaa jos tietäisi minkä tyyppisiä naisia olet tapaillut. Esim. ujolle naiselle nopea fyysinen eteneminen voi olla ahdistavaa.

Taas väärä tulkinta. En mene iholle liian nopeasti vaan vasta joskus 3-5.treffien aikana.

En usko, että tässä ongelmassa on niinkään kyse siitä, että tekisin jotain väärin, vaan musta puuttuu täysin jonkinlainen maskuliinisuus, jonka takia en herätä sitä romanttista kipinää ja sen takia kaikki nimenomaan päättyy välittömästi kun teen sen romanttisen aloitteen. Harmi, että miehen rooli on näin kapea.

Niin, sinun mielestäsi et mene liian nopeasti. Mutta oletko koskaan ajatellut, että joillekin naisille tuokin voi olla liian nopeaa?

Miten he sitten ovat toimineet kun olet tehnyt aloitteen? Ovatko siis siinä yhteydessä torjuneet ja sanoneet ettei kiinnosta?

Tälle palstalle on tyypillistä, että teet miehenä mitä tahansa niin se on aina väärin.

Mutta otetaan esimerkiksi vaikka yhdet 3.treffit tosi lupaavan oloisen naisen kanssa vuodelta 2020:

Hän tuli mun luokse ja tehtiin ruokaa ja katsottiin leffaa. Leffan aikana tietenkin aloin koskettelemaan naista ja huomasin, että en saanut yhtään vastakaikua vaan nainen alkoi suojaamaan kriittiset paikat käsillään.

Leffan jälkeen pyysin suutelemaan ja naisen huulet ei liikkuneet milliäkään, ei ollut yhtään mukana.

Tämän jälkeen nainen alkoi ristimään kätensä eli näytti jo kehonkielellä, että ei ole kiinnostunut, game over.

Seuraavana päivänä pyysin vielä kuitenkin 4.treffeille sillä ajatuksella, että ehkä nainen on ujo tai haluaa edetä hitaammin ja yhtäkkiä nopeasti vastaavalla naisella alkoi kestämään useita tunteja vastaamisessa. Illalla sieltä sitten tuli se odotettu "en tunne ihastumista" viesti.

Sama viesti sieltä olisi tullut vaikka en olisi tehnyt ollenkaan romanttista aloitetta eli tässä tapauksessa (eikä missään muussakaan tapauksessa) ei ollut kyse mistään liian nopeasti etenemisestä vaan siitä, että sitä romanttista viehätystä ei naisella ollut missään vaiheessa.

Tuo aloite ei sitten ollut tippaakaan romanttinen. Toisekseen et antanut naiselle mahdollisuuttakaan tuntea sitä romanttista viehätystä vaan tuolla hätäilyllä menit asioiden edelle ja samalla teit itsestäsi täydellisen epäkiinnostavan. Tuo on harvinaisen tehokas keino saada koko orastava ihastus pilalle kun asioiden ei anna edetä omalla painollaan.

Jos nainen ei olisi nähnyt sinussa/teissä potentiaalia niin ei hän olisi treffannut sinua yhtä kertaa enempää.

Vierailija
104/111 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ihana sinkku nainen niin tässä olisi vapaana vastaava mies, voin aloittaa sydämesi valloituksen omatekemällä rakkausrunolla :) 

Vierailija
105/111 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ihan vinkkinä jatkoon, että jos huomaat että toinen ei lämpene sun kosketuksille niin lopeta se koskettelu äläkä ainakaan ala pyydellä minkään suuteloiden perään sen jälkeen. Pikkasen kehno pelisilmä ollut nyt kyllä.

Vierailija
106/111 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan antanut ap tykläyksen Tinderissä mutta kun en ole akateeminen enkä rikas....

Vierailija
107/111 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos etsit jotain ujoa miestä niin et sinä häntä löydä koska hän piileskelee ihmisiltä.

Piileskelen minäkin mutta missä heihin voi tutustua?

Itse käyn silloin tällöin kahviloissa, ja yritän siellä joskus vähän vilkuilla sinne yksin tulevia naisia. Ne harvat kerrat, kun nainen vilkaisee minua, päättyvät siihen että nainen kääntää päänsä pois yhtä nopeasti. En selkeästi ole ilo silmälle.

-eri

Vierailija
108/111 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä 2 viimeistä lausetta on asian ytimessä. Monesti odotetaan toiselta asioita mitä eivät itse ole valmiita sanomaan, tai itse tekemään. Ihan kuin täytyisi olla se unelmien kumppani, joka tietää tasan tarkkaan mistä tykkäät, jokaikinen päivä ilman että olet edes maininnut asioista mistä pidät. Olemme kuitenkin ihmisiä, kukaan ei ole ajatusten lukija. Puhumalla asiat selviää.

Uskoisin että on paljonkin pariskuntia, joilla suhteen alku on sujunut luontevasti ja molemmat ovat halunneet samoja asioita samaan aikaan ilman, että asioita on ensin pitänyt puida.

Jostain syystä naiset kuitenkin päättävät tapailun, koska mies ei ole tajunnut mitä nainen haluaa ilman että nainen on osoittanut tai sanonut lainkaan mitä haluaa, se vain pitäisi tajuta koska se on naisen unelma ja ukko menee vaihtoon koska mies ei osaa lukea ajatuksia toisen haluista tai toiveista suhteessa.

Ikävän useita elämän kokemuksia kuullut, missä toinen on jätetty, eikä hän enää koskaan halua parisuhdetta, koska suhde on laitettu poikki täysin yllättäen kertomatta mitään syytä vaikka edellisenä päivänä on väitetty kirkkain silmin rakastavan enemmän kuin mitään muuta. Jätetty toinen miettimään lopuksi elämää "Mitä tein väärin, miksi en kelpaa suhteeseen?"

Näitä narsistien rikkomia ihmisiä on paljon, jopa kymmeniä kertoja enemmän kuin narsisteja jotka tätä aiheuttaa kerta toisensa jälkeen jokaiselle ihmiselle ketkä he rikkovat. Nämä narsistien uhrit tunnetaan usein myös hikkyinä(hikikomori).

Tuo hikky osuu lähinnä niihin, jotka vaihtaneet kaiken sosiaalisen kanssakäymisen koneella istumiseen. Löytyy myös maalle muuttaneita erakkoja joille sosiaalisuus vaihtunut sohva perunointiin ja pulloon. Näistä ikävän moni löytyy ajan myötä itsari tilastoista, ja minkä takia? Siksi koska narsisteilla ei ole myötätuntoa puhua asioita läpi. Tuon aiheuttajat täytyisi laittaa suljetulle, heidän nimi monesti mainitaan viimeisessä viestissä.

Vierailija
109/111 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et huomaisi vaikka kävelisi vastaan kun on ilmaa naisille

Veikkaan samaa. Harmillisesti olen huomannut, että hyvät ja lempeät miehet ovat yleensä mitäänsanomattomia ulkonäöltään, just sellaisia perus harmaita insinöörityyppejä, jotka häviävät tapettiin. Kun löytyisikin hyvä ja lempeä mies, joka kuitenkin näyttäisi pahalta pojalta.

Mulla on tuollainen mies. Tosin on sillä pari pahettakin, mutta hyvä, lempeä ja herkkä on ja paljon muutakin positiivista.

Vierailija
110/111 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodoksikirkosta

Vierailija
111/111 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisia miehiä löytyy kyllä.

Mutta ne, jotka kirjoittelevat näitä aloituksia, eivät itse viitsi asian eteen nähdä yhtään vaivaa.