Ostin vaatteen ja siihen oli jäänyt hälytin! Vaadinko korvauksia?
Vaatisitko sinä? Myyjä vaan höpötteli eikö tarkistanut tuotetta. Joudun menemään uudestaan myymälään.
Kommentit (11)
Itse ostaessa liikestä tuoteet jossa hälläri.Kysyn kassalta erikseen poistiko varmasti hälyttimen ja hän tarkistaa siinä asian.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostaessa liikestä tuoteet jossa hälläri.Kysyn kassalta erikseen poistiko varmasti hälyttimen ja hän tarkistaa siinä asian.
Kysytkö kaikilta Teitkö nyt varmasti työsi?. Kysytkö bussikuskilta ajaako hän varmasti sinne minne hänen reitin mukaan kuuluu ajaa? Kysytkö putkimieheltä aikooko hän nyt oikeasti korjata putkitukoksen vai aikooko paskoa vessassa?
Miksi alapeukut? Tiedoksi, että hälytintä EI SAA itse otettua pois.
mulla jäi kerran kanssa hälytin vaatteisiin ja kuittia ei ollut.. piti rikkoa hälytin, olipahan homma nykyään varmistan, että myyjä ottaa ne aina pois.
Vierailija kirjoitti:
mulla jäi kerran kanssa hälytin vaatteisiin ja kuittia ei ollut.. piti rikkoa hälytin, olipahan homma nykyään varmistan, että myyjä ottaa ne aina pois.
Suostuukohan lähempänä oleva eri vaateliike ottamaan hälyn pois? Vai luulevatko että olet varastanut tuotteen ja sitenhän he auttaisivat myymälävarkaudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostuukohan lähempänä oleva eri vaateliike ottamaan hälyn pois? Vai luulevatko että olet varastanut tuotteen ja sitenhän he auttaisivat myymälävarkaudessa?
Onhan sinulla kuitti maksetusta ostoksesta.
Sait ilmaisen hälyttimen ja haluat korvauksia?
Miksei se hälyttänyt ulos lähtiessä?
Vierailija kirjoitti:
Saa sen magneetilla irti
Ai jääkaappimagneetilla vaikka?
Saatat saada pienen lahjakortin tai alennuksen, riippuu varmaan minkähintainen rätti kyseessä ja mikä kauppa ja kuinka paljon vaivaa sulla on tästä.
Kerran sain nettikaupasta 150€ vaatteen jossa oli häly, taisin saada 50€ lahjakortin. Jouduin läh sen takaisin, koska muutama kauppa jossa kävin kysymässä apua (kuitin kanssa etteivät luulleet mua varkaaksi) ei ollut samanlaista hälyä eli eivät saanet poistettua sitä.