Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies luulee, että petin ja suhtautuu nyt hälläväliä-asenteella minuun.

Vierailija
18.06.2022 |

Viikko sitten huomasi takapuolessani ison mustelman ja koska olin juuri edellisenä päivänä ollut töissä toimistolla, niin tietysti se tarkoittaa, että panin jonkun kanssa neukkarin pöydällä.
Itse en edes tiedä mistä mustelma on tullut.
Mies on koko viikon ollut näennäisesti ok, mutta jotenkin omahyväinen. Miten tähän nyt pitäisi suhtautua. Koitin ottaa asian puheeksi, mies naurahti ja sanoi 'älä nyt viitsi' ja poistui paikalta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EROA

Vierailija
2/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi pettäessä tulisi mustelmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni väitti samaa minusta, mulla oli silloin iso mustelma reidessä. Jankutti kyllästymiseen asti, että missä olet ollut ja kenen kanssa, mitkään selitykset eivät auttaneet. Sitten jäi itse pettämisestä kiinni, vetosi siihen, että niinhän sinäkin teit!?

On entinen mies nykyään.

Vierailija
4/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni väitti samaa minusta, mulla oli silloin iso mustelma reidessä. Jankutti kyllästymiseen asti, että missä olet ollut ja kenen kanssa, mitkään selitykset eivät auttaneet. Sitten jäi itse pettämisestä kiinni, vetosi siihen, että niinhän sinäkin teit!?

On entinen mies nykyään.

No hyvä että jätti sut.

Vierailija
5/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset koskaan petä

Vierailija
6/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee sinun pettävän, eikä luota enää. Luultavasti käy kostamassa panemalla jotain toista.

Vierailija
7/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse lujaa! Kokemuksesta voin kertoa että tällaiset narsistit haluavat vain hallita sinua keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
8/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, että niinkö tapahtui sun salarakkaalle, että sai mustelman kun sä panit sitä.

Vierailija
9/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiset koskaan petä

No haloo! Perseessä mustelmahan onkin täysin selvä peli ja ap on varmasti pettäjä 🥱

Vierailija
10/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa narsistilta joka yrittää manipuloida sinua. Kannattaa vaihtaa maisemaa.

Vierailija
11/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi pettäessä tulisi mustelmia

Monesti niitä tulee kun leikitään 50 shades of grayta tai 365 päivää. Naiset haluaa kovasti piiskaa ja kovaa kohtelua. Mutta sitä on turvallisempaa hakea muualta.

Vierailija
12/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti sinulla ei ole mitään havaintoa että jokin on osunut ahteriisi/ahterisi on osunut johonkin niin että tuli kunnon mustelma? Luulisi sellaisen osuman huomaavan itsekin.

Vierailija
13/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On entinen mies nykyään.

No hyvä että jätti sut.

En tiedä että miksi noin sanoit, varmaan ilkeyttäsi, mutta....ei hän minua jättänyt, minä jätin hänet.

Vierailija
14/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan jaksan kummastella kuinka sairaissa suhteissa ihmiset viitsii elää, luulisi että mielenrauha olisi tärkeimpiä asioita elämässä...

Vierailija
15/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On entinen mies nykyään.

No hyvä että jätti sut.

En tiedä että miksi noin sanoit, varmaan ilkeyttäsi, mutta....ei hän minua jättänyt, minä jätin hänet.

Niin varmaan:D

Vierailija
16/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On entinen mies nykyään.

Kyllä se on mies edelleen.

Vierailija
17/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse lujaa! Kokemuksesta voin kertoa että tällaiset narsistit haluavat vain hallita sinua keinolla millä hyvänsä.

Nyt kun roolit ovat näin päin, niin mies on tietysti narsisti. Jos olisi toisin päin, niin todettaisiin vain, että ei savua ilman tulta tai varmasti pettää, jos hermostui.

Vierailija
18/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi petit?

Vierailija
19/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti sinulla ei ole mitään havaintoa että jokin on osunut ahteriisi/ahterisi on osunut johonkin niin että tuli kunnon mustelma? Luulisi sellaisen osuman huomaavan itsekin.

Et ole tosissasi! Joillakin ihmisillä on kova kipukynnys, mutta herkkä iho. Itsellä vielä hyytymisongelmia, niin tulee herkästi mustelmia milloin mistäkin enkä pidä lukua niistä.

Miksi täällä aina halutaan antaa hulluille lisää pontta keksiä uusia tekosyitä muiluttaa oma puolisoaan? Tiedä vaikka ap:n mies olisi itse pettävä sika, joka yrittää kehitellä juttuja peitelläkseen omaa perseilyään.

Vierailija
20/36 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On entinen mies nykyään.

Kaunis tarina tämäkin.