Mies luulee, että petin ja suhtautuu nyt hälläväliä-asenteella minuun.
Viikko sitten huomasi takapuolessani ison mustelman ja koska olin juuri edellisenä päivänä ollut töissä toimistolla, niin tietysti se tarkoittaa, että panin jonkun kanssa neukkarin pöydällä.
Itse en edes tiedä mistä mustelma on tullut.
Mies on koko viikon ollut näennäisesti ok, mutta jotenkin omahyväinen. Miten tähän nyt pitäisi suhtautua. Koitin ottaa asian puheeksi, mies naurahti ja sanoi 'älä nyt viitsi' ja poistui paikalta.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sinulla ei ole mitään havaintoa että jokin on osunut ahteriisi/ahterisi on osunut johonkin niin että tuli kunnon mustelma? Luulisi sellaisen osuman huomaavan itsekin.
Joillekin ihmisille vaan tulee helposti mustelmia. Itse kuulun näihin. Tällä hetkellä kädessä on iso mustelma ja polvessa toinen, lisäksi on monen monta pikku mustelmaa pitkin jalkoja. Tiedän syyn ainoastaan polven mustelmaan (kolahti tuoliin).
Eroa. Mies on ihan sairas, jos tuollaisesta mitättömästä asiasta ajatukset hakeutuvat suoraan pettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sinulla ei ole mitään havaintoa että jokin on osunut ahteriisi/ahterisi on osunut johonkin niin että tuli kunnon mustelma? Luulisi sellaisen osuman huomaavan itsekin.
Mulle tulee tosi herkästi mustelmia. Joskus tiedän mistä ovat tulleet, joskus en.
Mulle voi tulla iso mustelma takapuoleen vaikka siitä, että ohittaa käytävällä olevan ylimääräisen pöydän niin, että kevyesti osuu sen kulmaan. Ei satu ollenkaan ja illalla kotona vasta muistaa koko tapahtuman, kun ihmettelee mustelmaa.
Taitaa olla miehellä itsellä salasuhde. On hyvin tyypillistä syyttää toista tällaisessa tilanteessa, kun leikkii suhteen tulevaisuudella. Näin voi väittää sinun pettäneen ensin, jos ero tulee kärähdettyään.
Vaikeuksia tulossa, ellei ole jo ollutkin.
Mies on mustasukkainen milloin mistäkin. Joudut selittelemään, tunnet syyllisyyttä, vaikka et ole tehnyt mitään. Opettelet varomaan sanojasi ja miettimään selityksiä asiousta joista ei normaalisti tarvitse selitellä.
Mies mököttää ja pyytelet anteeksi milloin mistäkin, kun luulet, että mies siitä leppyy.
Voin jatkaa listaa, mutta tässä nyt hiukan alkua.
Mulla kans tulee helposti mustelmia reisiin ja sääriin. Arvelen johtuvan kissasta joka kävelee mun jalkojen päällä yöllä. Oon sinkku enkä ollu kenenkää kaa.
Jostai luin että raudanpuutekki voi aiheuttaa helposti mustelmia?
Arvelen myös että taitaa itse pettää. Joka tapauksessa sairas koska ei pysty kuvittelemaan mustelman tulleen kuin pettämisen johdosta.
Terve kumppani olisi huolissaan oletko satuttanut itsesi.
Millä tavalla siis seksiä harrastaessa tulee mustelmia? Onko myös pohkeessa tai kyynärpäässä oleva mustelma merkki pettämisestä?
Sori ma mustelma sun pylly ku pani t. Jambo toimistolta
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset koskaan petä
Nyt ei puhuta siitä, vaan siitä että mies ei usko ap:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tosissasi! Joillakin ihmisillä on kova kipukynnys, mutta herkkä iho. Itsellä vielä hyytymisongelmia, niin tulee herkästi mustelmia milloin mistäkin enkä pidä lukua niistä.
Miksi täällä aina halutaan antaa hulluille lisää pontta keksiä uusia tekosyitä muiluttaa oma puolisoaan? Tiedä vaikka ap:n mies olisi itse pettävä sika, joka yrittää kehitellä juttuja peitelläkseen omaa perseilyään.
Tämä! Minulle ainakin tulee mustelmia ihan vaikka vain kovalla alustalla istumisesta. Kerran hyppyytin kaverin vauvaa sylissäni körö-körö-kirkkoon-tyyliin ja huomasin vasta parin päivän päästä valtavat mustelmat reisissäni!
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen ja todennäköisesti oikea arvaus tässä tilanteessa on, että mies pettää itse.
On harvinaista elävästi kuvitella ja epäillä toisesta jotakin sellaista, mitä ei omassa elämässä itse tee.
Siksi sairaalloisen mustasukkainen mies yleensä pettää itse. Ja jos joku sanoo ensitreffeillä ihan tyhjästä, että ei ikinä voisi lyödä naista, se tarkoittaa, että hän lyö naisia. Ihmiselle, jolle lyöminen ei ole luontaista, ei tulisi ikinä edes ajatelleeksi, että sellaisesta pitäisi mainita.
Ex syytti minua muiden miesten katselemisesta ja lirkuttelusta heille, jos puhuin heille ystävällisesti. Itsellä pyöri pää kuin pöllöllä muiden naisten perään, deitti-iltoina lyöttäytyi mieluiten juttelemaan tuntemattomille naisille ja pettikin vielä kaiken "hyvän" lisäksi.
Ap, sun mies pettää sua oikealta ja vasemmalta, mutta sulla ei ole samaa oikeutta käydä vieraissa, niin pitää siitä äristä sulle.
JUOKSE JO TÄNÄÄN POIS.
Tapa se ja kysy, kellä on nyt mustelmia, kellä, häh!
Ensimmäinen ja todennäköisesti oikea arvaus tässä tilanteessa on, että mies pettää itse.
On harvinaista elävästi kuvitella ja epäillä toisesta jotakin sellaista, mitä ei omassa elämässä itse tee.
Siksi sairaalloisen mustasukkainen mies yleensä pettää itse. Ja jos joku sanoo ensitreffeillä ihan tyhjästä, että ei ikinä voisi lyödä naista, se tarkoittaa, että hän lyö naisia. Ihmiselle, jolle lyöminen ei ole luontaista, ei tulisi ikinä edes ajatelleeksi, että sellaisesta pitäisi mainita.