Mies luulee, että petin ja suhtautuu nyt hälläväliä-asenteella minuun.
Viikko sitten huomasi takapuolessani ison mustelman ja koska olin juuri edellisenä päivänä ollut töissä toimistolla, niin tietysti se tarkoittaa, että panin jonkun kanssa neukkarin pöydällä.
Itse en edes tiedä mistä mustelma on tullut.
Mies on koko viikon ollut näennäisesti ok, mutta jotenkin omahyväinen. Miten tähän nyt pitäisi suhtautua. Koitin ottaa asian puheeksi, mies naurahti ja sanoi 'älä nyt viitsi' ja poistui paikalta.
Kommentit (36)
En tajua miksi pettäessä tulisi mustelmia
Minun mieheni väitti samaa minusta, mulla oli silloin iso mustelma reidessä. Jankutti kyllästymiseen asti, että missä olet ollut ja kenen kanssa, mitkään selitykset eivät auttaneet. Sitten jäi itse pettämisestä kiinni, vetosi siihen, että niinhän sinäkin teit!?
On entinen mies nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni väitti samaa minusta, mulla oli silloin iso mustelma reidessä. Jankutti kyllästymiseen asti, että missä olet ollut ja kenen kanssa, mitkään selitykset eivät auttaneet. Sitten jäi itse pettämisestä kiinni, vetosi siihen, että niinhän sinäkin teit!?
On entinen mies nykyään.
No hyvä että jätti sut.
Luulee sinun pettävän, eikä luota enää. Luultavasti käy kostamassa panemalla jotain toista.
Juokse lujaa! Kokemuksesta voin kertoa että tällaiset narsistit haluavat vain hallita sinua keinolla millä hyvänsä.
Kysy siltä, että niinkö tapahtui sun salarakkaalle, että sai mustelman kun sä panit sitä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset koskaan petä
No haloo! Perseessä mustelmahan onkin täysin selvä peli ja ap on varmasti pettäjä 🥱
Vaikuttaa narsistilta joka yrittää manipuloida sinua. Kannattaa vaihtaa maisemaa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi pettäessä tulisi mustelmia
Monesti niitä tulee kun leikitään 50 shades of grayta tai 365 päivää. Naiset haluaa kovasti piiskaa ja kovaa kohtelua. Mutta sitä on turvallisempaa hakea muualta.
Oikeasti sinulla ei ole mitään havaintoa että jokin on osunut ahteriisi/ahterisi on osunut johonkin niin että tuli kunnon mustelma? Luulisi sellaisen osuman huomaavan itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On entinen mies nykyään.No hyvä että jätti sut.
En tiedä että miksi noin sanoit, varmaan ilkeyttäsi, mutta....ei hän minua jättänyt, minä jätin hänet.
Aina vaan jaksan kummastella kuinka sairaissa suhteissa ihmiset viitsii elää, luulisi että mielenrauha olisi tärkeimpiä asioita elämässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On entinen mies nykyään.No hyvä että jätti sut.
En tiedä että miksi noin sanoit, varmaan ilkeyttäsi, mutta....ei hän minua jättänyt, minä jätin hänet.
Niin varmaan:D
Vierailija kirjoitti:
On entinen mies nykyään.
Kyllä se on mies edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Juokse lujaa! Kokemuksesta voin kertoa että tällaiset narsistit haluavat vain hallita sinua keinolla millä hyvänsä.
Nyt kun roolit ovat näin päin, niin mies on tietysti narsisti. Jos olisi toisin päin, niin todettaisiin vain, että ei savua ilman tulta tai varmasti pettää, jos hermostui.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti sinulla ei ole mitään havaintoa että jokin on osunut ahteriisi/ahterisi on osunut johonkin niin että tuli kunnon mustelma? Luulisi sellaisen osuman huomaavan itsekin.
Et ole tosissasi! Joillakin ihmisillä on kova kipukynnys, mutta herkkä iho. Itsellä vielä hyytymisongelmia, niin tulee herkästi mustelmia milloin mistäkin enkä pidä lukua niistä.
Miksi täällä aina halutaan antaa hulluille lisää pontta keksiä uusia tekosyitä muiluttaa oma puolisoaan? Tiedä vaikka ap:n mies olisi itse pettävä sika, joka yrittää kehitellä juttuja peitelläkseen omaa perseilyään.
Vierailija kirjoitti:
On entinen mies nykyään.
Kaunis tarina tämäkin.
EROA