Onko 1500 tykkäystä Tinderissä paljon vai vähän?
Kommentit (25)
Sulla on joku maksullinen versio vai miten sen näkee?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku maksullinen versio vai miten sen näkee?
Joo. Otin huvikseni gold-version.
No nyt on 2500 kun laajensin vähän ikähaarukkaa.
Ap
Mitäs sä niillä tykkäyksillä teet?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sä niillä tykkäyksillä teet?
Valikoin niistä ne joista itse tykkään. Tinder ei näköjään näytä kaikkia käyttäjiä, tykkäysten joukossa on sellaisia, jotka ovat oikeassa ikähaarukassa ja sijainnissa, mutta eivät ole missään vaiheessa näkyneet "pinossa".
Ap
Normaali lukema ikäisellesi naiselle, koska ko. sovelluksessa on jotain 80% miehiä.
Tänään 3000. Mielestäni kuulostaa isolta lukemalta, kun asunkin pikkukylässä ha lähimpään kaupunkiin on 20 km matkaa. Montahan Suomessa sijaitsevaa käyttäjää Tinderissä on?
Ap
Jos ap on mies niin on top 1% käyttäjä. Jos nainen, niin mun lehmä Mansikki saa pääsee myös samaan.
Ap on joko nainen tai lauri tilkasen komeampi veli.
3600 on nyt. Ei vaan korreloi mitenkään matchien määrään, kun niitä on vaan 20 :D
Ap
Vähän. Ton verran siellä suunnilleen pyörii maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vähän. Ton verran siellä suunnilleen pyörii maksullisia.
Mitä maksullisia?
Ap
Tinder on menneen talven lumia.
Rekkasin Valoon ja kahdessa päivässä sain 250 tykkäystä. Itse annoin samassa ajassa yhden tykkäyksen, mutta ei tullut mätsiä. Aika toivotonta.
Mä olen 47v. Saan näköjään eniten tykkäyksiä 52-65 vuotiailta miehiltä. Luovutan.
Vierailija kirjoitti:
Rekkasin Valoon ja kahdessa päivässä sain 250 tykkäystä. Itse annoin samassa ajassa yhden tykkäyksen, mutta ei tullut mätsiä. Aika toivotonta.
Mä olen 47v. Saan näköjään eniten tykkäyksiä 52-65 vuotiailta miehiltä. Luovutan.
Minä en saanut Valossa yhtään matchia :D Tykkäyksiä 400.
Ap
Kai se on isossa kaupungissa asuvalle naiselle sellainen keskimääräinen luku.
Itse miehenä sain puolessa vuodessa 3 tykkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on isossa kaupungissa asuvalle naiselle sellainen keskimääräinen luku.
Itse miehenä sain puolessa vuodessa 3 tykkäystä.
Asun maaseudulla ja lähimpään kaupunkiin on 20 km matkaa. Helsinkiin melkein 100 km.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Amoremi.ee
Perus