Onko 1500 tykkäystä Tinderissä paljon vai vähän?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tinder on menneen talven lumia.
Rekkasin Valoon ja kahdessa päivässä sain 250 tykkäystä. Itse annoin samassa ajassa yhden tykkäyksen, mutta ei tullut mätsiä. Aika toivotonta.
Mä olen 47v. Saan näköjään eniten tykkäyksiä 52-65 vuotiailta miehiltä. Luovutan.
Eikö Valo ole kristittyjen deittisivusto? En ainakaan itse etsi uskovaista miestä, joten tuo ei olisi vaihtoehto.
Eri
Jaa sellanen pedari av-mamma tällä kertaa. Jos naisella ei mene 10k rikki vuorokaudessa niin on max 2/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sä niillä tykkäyksillä teet?
Valikoin niistä ne joista itse tykkään. Tinder ei näköjään näytä kaikkia käyttäjiä, tykkäysten joukossa on sellaisia, jotka ovat oikeassa ikähaarukassa ja sijainnissa, mutta eivät ole missään vaiheessa näkyneet "pinossa".
Ap
Huh! Miten jaksat käydä läpi noin ison määrän tykkääjiä? Siinähän menee viikkokausia. Tai en ainakaan itse jaksaisi selata 1500-3000 profiilia kovin nopeassa ajassa, ja jos kerran lisääntyvät vaan koko ajan, niin tuohan on ihan loputon suo. En tiedä jaksaisinko kerralla katsoa edes 100 profiilia, tuskin.
Niitä pystyy filtteröimään mm. iän ja etäisyyden perusteella.
Ap
Huh! Miten jaksat käydä läpi noin ison määrän tykkääjiä? Siinähän menee viikkokausia. Tai en ainakaan itse jaksaisi selata 1500-3000 profiilia kovin nopeassa ajassa, ja jos kerran lisääntyvät vaan koko ajan, niin tuohan on ihan loputon suo. En tiedä jaksaisinko kerralla katsoa edes 100 profiilia, tuskin.