Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkaripyykki 40 asteessa

Vierailija
18.06.2022 |

Pesen 40 asteessa

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen lähes kaikki vaatteet (paitsi liinavaatteet) 40 asteessa. Eivät pääse minulla kovin likaisiksi ja en halua tuhlata kallssta sähköä moneen pesukoneelliseen.

Vierailija
2/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pesen alusvaatteetkin 40 asteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen lähes kaiken 60 asteessa. Eivät ole menneet millään lailla pilalle.

Vierailija
4/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää oikein hyvin. Kovempia lämpötiloja tarvii vaan jos on kaikenmaailman bakteeritauteja tai persiistä tunkee ulos loisia...

Vierailija
5/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen aina sukat, pikkuhousut ja kalsarit 60 asteessa ja laitan pesuaineen lisäksi Sanytol desinfektioainetta.

Jos porukka yleisesti pesee vain 40 asteessa alan ymmärtämään, miksi aika moni haisee ällölle.... Ei ne bakteerit lähde 40 asteen pesussa. Ja bakteereja meillä kaikilla on iholla ja limakalvoilla koko ajan.

Vierailija
6/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monet bakteerit kuolevat 60 asteessa. Eivät alemmassa. Kaikki eivät tosin kuole kuin vasta steriloidessa.

Vierailija
7/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen aina sukat, pikkuhousut ja kalsarit 60 asteessa ja laitan pesuaineen lisäksi Sanytol desinfektioainetta.

Jos porukka yleisesti pesee vain 40 asteessa alan ymmärtämään, miksi aika moni haisee ällölle.... Ei ne bakteerit lähde 40 asteen pesussa. Ja bakteereja meillä kaikilla on iholla ja limakalvoilla koko ajan.

Teidän desinfiointihullujen takia alkaa superbakteereja kohta olla joka paikassa. 40 asteen pesusta ei jää mitään hajuja, kokeile vaikka itse ja ole vähän vähemmän hysteerinen.

Vierailija
8/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ymmärrä mitä superbakteereja mun alushousuissa asuisi, kun peseydyn, pyyhin wc-käynnillä ja vaihdan alushousut päivittäin. 40 astetta riittänyt.

Vierailija
9/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä mitä superbakteereja mun alushousuissa asuisi, kun peseydyn, pyyhin wc-käynnillä ja vaihdan alushousut päivittäin. 40 astetta riittänyt.

Aivan, ja hetihän ne luonnolliset bakteerit siellä alkavat lisääntyä. Monet niistä ovat hyödyllisiä. Sitähän pitäisi istua jossain Domestokylvyssä koko ajan, jos ei haluaisi bakteereita iholleen.

Vierailija
10/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydytkö itse 60 ssteisella vedellä?

Bakteerikammo?

Sähkönkulutusta kannattaa miettiä. Alusvaatteet ja muutkin menee pilalle liian kuumassa pesussa. Haiseminen tulee likaisesta koneesta ja väärästä pesu ja huuhteluaineesta. Huuhteluainetta ei tarvita. Tuoksuton pesuaine. 👍🏻 Moni annostelee pesuainetta liikaa, luullen tekevänsä puhdasta. Väärin. Aine jää vaatteisiin, aiheuttaa hajuja. Martat neuvoon uusavuttomia.

Vierailija
11/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen 95 asteen ohjelmalla kaksi kertaa kuussa taloyhtiön jättikoneella. Laitan sinne lakanat, pyyhkeet, sukat ja alushousut.

Vierailija
12/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut, pyyhkeet ja petivaatteet kannattaisi kyllä pestä 60.

Vierailija
13/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut ketjuja, joissa ihmiset tuomitsevat ulostamisen jälkeisen vesipesun turhaksi ja tyytyvät vain pyyhkimään. Nämä pöksyt sitten pestään kädenlämpöisessä vedessä, yök.

Vierailija
14/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bakteerikammo?

Sähkönkulutusta kannattaa miettiä. Alusvaatteet ja muutkin menee pilalle liian kuumassa pesussa. Haiseminen tulee likaisesta koneesta ja väärästä pesu ja huuhteluaineesta. Huuhteluainetta ei tarvita. Tuoksuton pesuaine. 👍🏻 Moni annostelee pesuainetta liikaa, luullen tekevänsä puhdasta. Väärin. Aine jää vaatteisiin, aiheuttaa hajuja. Martat neuvoon uusavuttomia.

Sivusta kommentoin tähän että, niissä alusvaatteissa joita minä ostan on suositeltu pesu 60 asteessa, eivät ole pilalle menneet. Pesen rintaliivit myös 60 asteessa. Eivätkä vaatteeni haise vaikka käytänkin huuhteluainetta. Pesköön jokainen pyykkinsä miten tykkää, ei aina tarvitse tulla vihaa tänne lietsomaan.

Vierailija
15/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkinne ei ole koskaan puhdasta, jos huljutatte sitä neljässäkympissä.

Vierailija
16/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat, alushousut,pyyhkeet ja lakanat pestään 60 asteessa. Aina.

Vierailija
17/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen myös alusvaatteet, lakanat ja pyyhkeet 60 asteessa.

Vierailija
18/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan turhaa. Ei ne hajut mistään vaatebakteereista tule ja tuommoinen lotraaminen on sekopäistä. Mene päälääkäriin.

Vierailija
19/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bakteerikammo?

Sivusta kommentoin tähän että, niissä alusvaatteissa joita minä ostan on suositeltu pesu 60 asteessa, eivät ole pilalle menneet. Pesen rintaliivit myös 60 asteessa. Eivätkä vaatteeni haise vaikka käytänkin huuhteluainetta. Pesköön jokainen pyykkinsä miten tykkää, ei aina tarvitse tulla vihaa tänne lietsomaan.

Vaatteiden pesuohjeita kannattaakin katsoa ja toimia niiden mukaan, varmasti nuo alusvaatteesi kestävät pesun kun niin on kerran luvattu valmistajan toimesta.

Kaarituelliset rintaliivit ovat itselläni ainoat, joita en koneeseen ikinä laita enkä uskaltaisi pestä 60 asteessa.

Vierailija
20/24 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet pikkarit pestään ohjeen mukaan 40 asteessa. Ei pitsit ym. kestä 60 asteen pesua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän