Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paikalla pitkäviikkoisen (n. rv 20) sikiön keskeytyksen kokeneita?

Vierailija
16.10.2006 |

Keskeytys tulossa sikiöindikaatiolla =(

Kaipaisin kokemuksia...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en osaa asiaan sanoa mitään... :(

Vierailija
22/28 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että olette päätyneet tuohon ratkaisuun. Joskus keskeytys on kaikkien, niin vanhempien kuin sikiön, kannalta paras ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksesi jakamisesta. Luulen myös, että henkisesti kipeintä tuo tekeekin. Ei siinä varmasti kipulääkkeillä sitä kipua pois viedä. Vauvamme on kovin rakas ja toivottu, mutta tilanteen ollessa tämän, ajattelemme olevan ratkaisun rakkauden osoitus. Voimia myös sinulle toivon kovien ja tuskallisten kokemustesi jälkeen. Ap

Vierailija
24/28 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle ja perheelle!! Älä huoli muiden mielipiteistä, te itse teette parhaanne mukaan ratkaisunne. Tuo ratkaisunne on todellakin äärimmäisen rakkauden osoitus!

Voimia, voimia!

Vierailija
25/28 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata puhua syntymättömän lapsen puolesta.

Vierailija
26/28 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata tulla apua ja tukea pyytelemään sellaisten ihmisten, jotka sitä oikeasti tarvivat. Täältä ei saa muuta kuin pahan mielen ja aivan liian vähän asiallisia vastauksia.

Vierailija
27/28 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta olla välittämättä arvostelevista kommenteista. He eivät ymmärrä, mitä tuskaa nyt käytte läpi. On niin helppoa arvostella toisen tekemisiä, kun ei itse ole tilanteessa! Parhaiten heidän suut tukitaan, kun kukaan ei reagoi heidän viesteihinsä ollenkaan.

Voimia sinulle ja kaikille muille raskaita kokeneille.

Vierailija
28/28 |
16.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuki ja asialliset kommentit = samaa mieltä jonkun kanssa kuka kokee ajattelevansa oikein?

Ja jos näin ei ole kommentit ovat loukkaavia.

Minä taas väitän, että keskeytystä puoltavat kommentit loukkaavat niitä, ketkä ovat valinneet toisin ja kokevat moraalisesti kyseenalaisena valinnan abortoida sairas lapsi.

En halua kritisoida ap:n valintaa sen kummemmin, mutta onko niin että ne ketkä eivät ole samaa mieltä käyttäytyvät röyhkeästi??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi