Asiat jotka kertovat suoraan että kuulut rahvaan joukkoon
Käyt pienissä kalliissa marketeissa ja R-kioskilla, koska et kuulemma jaksa mennä isoon kauppaan. Ostat majoneesia, maitoa, ketsuppia, Oltermannia, limsaa, eineksiä, - huom et koskaan pakasteita, pizzaa lukuunottamatta - kurkkua ja AINAsitävitunPAPRIKAA.
Kommentit (15)
Mistä sä paprikan tähän vedit? Alku meni ihan hyvin.
Kuulun rahvaaseen koska minulla on iso kaljamaha vaikka en juo kaljaa sekä kulahtanut t-paita mistä näkee viikon ruokalistan sekä kulahtaneet maastokuviohousut, en käytä sukkia vaan vanhat ylisuuret kroksit jalassa 😆
- Lidlissä asiointi
- Skoda, Kia, Dacia tai joku muu hirveä itäauto pihassa
Aika harva yksittäinen asia tekee kenestäkään "rahvasta". Ehkä kielenkäytöstä voi jotain päätellä, esim. kiroilu joka tilanteessa.
Ääniviestien ja musiikin kuuntelu julkisissa liikennevälineissä ilman kuulokkeita.
ei nuo marketeissa ja R-kioskilla käynti ole mitenkään ihmeellisiä. Lähinnä rahvas on kouluttamonta porukkaa. Ylemmät ihmiset käy yliopisto ja on juristeja ja lääkäreitä.
Ap:n aloitukset ilmentävät, että ap kuuluu rahvaaseen.
Olen vääntänyt itsestäni salilla kuplivan punkeron ja ottanut tuhat huonoa tatuointia.
Tunnistan itseni aloituksesta. <3 Usein tulee käytyä kalliissa lähikaupassa, kun kotona ei ole välttämättä mitään ruokaa ja on jo kiljuva nälkä. Tähän varmasti moni haluaisi huudella kotivarasta, mutta mikäli minulla on kotivaraa kaapissa, venytän aina kaupassakäyntiä kunnes nekin on jo syöty.
Kaikkea ap:n listalta en kylläkään osta, maitoa en juuri koskaan ja juustoakin vain jos tekee mieli lämppäreitä (mikrossa uunin sijaan, tottakai!) - ja kurkut ja paprikatkin saavat jäädä kauppaan odottamaan tortillapäivää. :D
Yst.terv. ylpeästi rahvas
Ilmeisesti en kuulu, koska en osta majoneesia enkä paprikaa koskaan.
Mä oon nyt niin hämmentynyt. Ostan kurkut ja paprikat Lidlistä. Lisäksi olen tatuoitu akateeminen. Mikä olen? Identiteettini on hukassa?!
Melkoisen typerää olisi lähteä 30km:n päähän isoon marketiin kun kotipaikkakunnalla on K-Market ja S-Market joissa voi tehdä ruokaostokset.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nyt niin hämmentynyt. Ostan kurkut ja paprikat Lidlistä. Lisäksi olen tatuoitu akateeminen. Mikä olen? Identiteettini on hukassa?!
Kirjoittelet vauvapalstalle. Itsehän olen muun muassa Le Monden kolumnisti. Päättele siitä.
Mitä sinulla on paprikaa vastaan?