Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kaupassa ja siellä tällainen hyväosainen pariskunta

Vierailija
17.06.2022 |

kärräili Diorin laukkuaan Prismassa. Itsellä ei ole varaa ostaa ruokaa ja nämä ulkoiluttavat tuhansien merkkilaukkua. Suomi tulee jakaantumaan rajusti, nämä hyväosaiset porskuttavat muut köyhtyvät. Olen aina inhonnut näitä hyväosaisia.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus syö sinut sisältä päin pelkäksi kuoreksi.

Vierailija
2/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laukku oli kuule halpa jäljiltelmä kolmella eurolla jostain Kreikan Kossin torilta, joltain tyypiltä joka myy niitä fiiatinsa takaluukusta, feikki-adidas lenkkareiden seasta.

Erottaa aidosta siitä, että logon alla lukee Cristiani Diot .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse ole hyvaosainen? Jaiko koulut kesken? Tai tyonteko ei huvita?

Vierailija
4/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää kateellisista. :)

En ole koskaan tykännyt.

Vierailija
5/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa käy vain alaluokka ja nousukkaat. Oikeasti hyväosaiset kasvaa jo lapsesta lähtien tyyliin sisään. 

Vierailija
6/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano yksikin henkevä ja aidosti syvällisen viisas nainen, joka kerää merkkilaukkuja?

Karisman saati oman originellin tyylitajun totaalista puuttumista korvataan muutaman tonnin susirumalla laukulla, jota käytetään ylensä instakuvissa, logo tarkasti erittäin näkyvillä. 

Fiksut miehet pitää logolaukkua naisen kainalossa varoitusmerkkinä pinnallisen materialistisesta tyhjäpäästä.

Vierailija
7/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa vihaa. Ap on ruma, eikä tule olemaan koskaan onnellinen, vaikka saisi rahaa.

Vierailija
8/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein itis Prisma. Teen ostoksiani,ei tule mielenikään kytätä muita ihmisiä.Ovatko hyvän näköisiä vai eivät? Haloo hei!

Vierailija
9/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus syö sinut sisältä päin pelkäksi kuoreksi.

Ihanko totta käykö tosiaan näin tämän kateuden kanssa, kamalaa. Olen kohta ihan pelkkä kuori. Kamalaa. Tunge sinä tuo typerä kateuskorttisi persereikääsi ja pääsi myös.

Se sinä olet. Pelkkä kuori. Haluatko merkkilaukkuni noin kovasti? Voin lahjoittaa sen sinulle, mutta takaan että sinusta ei sen veskan kanssa tule sen onnellisempaa. Kerro osoite, lähetän sinulle laukun.

Vierailija
10/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa käy vain alaluokka ja nousukkaat. Oikeasti hyväosaiset kasvaa jo lapsesta lähtien tyyliin sisään. 

Tyylikäs on tyylikäs joka tilanteessa, missä tahansa lokaatiossa.

Ei eleganssia jätetä narikkaan kuten jotain järkkyä Balenciagan logobäggiä sellofaanin ennen seuraavaa "kattokaa mitä mulla on"-selfietä.

Vierailija
11/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on toimeentulotukijärjestelmä joka pitää huolen siitä että kaikilla on varaa ostaa ruokaa. Että turha väittää muuta.

Vierailija
12/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olivat venäläisiä. Eikös tää Prisma myyty venäläisille just.

Vierailija
13/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta. Hyväosaiset rakentavat omakotitalo joista osa erittäin näyttäviä. Pihassa uusia autoja. On kesämökkejä ja veneitä.

Kun taas työntekijä väestöllä palkat ovat käytännössä polkeneet paikallaan 90-luvun lamasta alkaen. Moni ei taida ihan edes käsittää kuinka suuriksi tuloerot ja luokkaerot ovat kasvaneet.

Vierailija
14/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko myös kärryyn sinulle, köyhälle, varattuja punalapputuotteita? Onko lapsilla tänään itkuntuhruiset silmät, kun eivät saa savukalaa? Vokotteliko vapaa kassa miestäsi avoimen röyhkeästi?

Vierailija
15/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että Prismassa käy enemmän niitä jotka maksaa kassalla jollain kuitilla jossa kaupungin leima.

Vierailija
16/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aito laukku tai sitten hyvä tai huono kopio. Mitä väliä? Kait nyt jokainen ruokaa tarvitsee ja on oikeus ulkoiluttaa käsilaukkuaan niin halutessaan.

Vierailija
17/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin kadehtit ja vihaat muita niin pysytkin köyhänä. Kun opit olemaan iloinen muiden puolesta niin universumi auttaa sinua saamaan hyviä asioita elämääsi.

Vierailija
18/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun köyhyys ei ole sen millään lailla sen dior-laukkuisen syytä.

Vierailija
19/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostivatko kaikki punalaputetut tuotteet?

Vierailija
20/125 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko rysyköitä? Ne harrastaa merkkilaukkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme