Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako mies enää edes kehua naisen runsasta rintavarustusta?

Vierailija
17.06.2022 |

Vai onko sekin jo kiellettyä?

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää se on kylläkin sillä kerrot olevasi ...issifriikki. Kehu kenkiä, mekkoa, silmiä tms.

Vierailija
2/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se välttämättä kiellettyä ole, muttei kovin kivaa. Varsinkaan, jos kyse on tuntemattomasta naisesta. Jotkut asiat on hyvä pitää oman pääkopan sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan ehdottomasti ja ankarasti kielletty.

Vierailija
4/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa naistasi saat kehua. Tai nimettömänä nettipalstoilla. Tai julkisuuden henkilöitä.

Vierailija
5/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Pitäisikö minun kehua myös nysää tai roikkuvaa vatsaa, nenän muotoa tai muita ominaisuuksia, joihin ei paljoa voi itse vaikuttaa?

Vierailija
6/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mitkä ongelmat kun pitää kitistä siitä ettei pääse ahdistelemaan sanallisesti :D

Vierailija
7/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin kerran naispuolisen työkaverin metukkaleipää, niin se suuttui kun en huomannut sen uutta kampausta sen sijasta :D

Vierailija
8/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi? Pitäisikö minun kehua myös nysää tai roikkuvaa vatsaa, nenän muotoa tai muita ominaisuuksia, joihin ei paljoa voi itse vaikuttaa?

Kehut kuitenkin pituutta tai silmiä.

Vierailija
9/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla jos menet kehumaan tuntemattoman naisen rintoja, se on seksuaalista häirintää. Ihmisillä on oikeus kulkea kadulla ilman, että heidän kehoaan ja muuta habitustaan kommentoidaan mitenkään.

Puolisosi rintoja voit kehua vapaasti, jos olette lämpimissä väleissä.

Vierailija
10/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, 5 vuotta vankeutta moisesta. Häpeä!

Vierailija
11/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus mitkä ongelmat kun pitää kitistä siitä ettei pääse ahdistelemaan sanallisesti :D

Mieti kun olisit niin etuoikeutettu, että pitäisi uhriutua, kun joku kehuu sinua :D

Vierailija
12/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän vaikka hiusten kehumisen kun kampaukseen voi vaikuttaa.

Onpa sinulle kauniit hiukset.

Kiitos, laitoin ne tänään eri tavalla.

Onpa sinulla isot rinnat.

Joo siinä ne on samalla tavalla kuin aina...

Vierailija
13/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti kun olisit niin etuoikeutettu, että pitäisi uhriutua, kun joku kehuu sinua :D

Miten se on kehu?

Vierailija
14/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadulla jos menet kehumaan tuntemattoman naisen rintoja, se on seksuaalista häirintää. Ihmisillä on oikeus kulkea kadulla ilman, että heidän kehoaan ja muuta habitustaan kommentoidaan mitenkään.

Puolisosi rintoja voit kehua vapaasti, jos olette lämpimissä väleissä.

Miten rintojen kehuminen voi olla seksuaalista häirintää, kun rinnoissahan ei ole mitään seksuaalista?

Vierailija
15/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et oikein taida tajuta, että isot tissit ei ole mikään saavutus eikä niiden kommentointi kehumista. 

Vierailija
16/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kantanut kohtuullisen runsasta, viime vuosikymmeninä jopa erittäin runsasta rintavarustusta jo kohta puoli vuosisataa. Tähän mennessä olen tavannut yhden (1) miehen, joka oli siihen suunnattoman ihastunut ja ilmaisi sen kaikin käytettävissään olevin tavoin.

Vierailija
17/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vau nenäsi on tosi vinossa!"

Onko tuo kehu?

Vierailija
18/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voi kehua esim. että näyttää hyvältä. Ihan yleisellä tasolla. En lähtisi toisen rintoja arvostelemaan.

Vierailija
19/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehut kuitenkin pituutta tai silmiä.

Rohkeaa sinulta odottaa, että kehuisin ketään. Olemmehan suomalaisia. 

Vierailija
20/111 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu täysin sun statuksesta miehenä. Nainen ei kykene loogiseen ajatteluun.

Ja mies ei kykene pitämään typeriä ajatuksiaan päänsä sisällä, vaikka siitä hyötyisivät ihan kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi