Oletteko jo kokelleet vaalikoneesta kuka on sopivin presidenttiehdokas?
Kommentit (90)
Mika Aaltola tuli. Seuraavana Olli Rehn. Oli yllätys
Sopivin väli olisi kysyä, että kuka ehdokkaista olisi itärajan sulkemisen kannalla..
Lobbaako HS Aaltolaa, kun mullekkin tuli Aaltola.
Miksi käyttäisin vaalikonetta, mhin ehdokkaat ovat antaneet populistiia, ei-totuudenmukaisia vastauksia.?
Todennäköisesti ehdokkaat ovat tehneet kotityönsä siinä, ketkä äänestävät heitä jo ikään kuin valmiiksi ja keille vaalikoneen vastaajille he haluavat olla houkuttelevia, Isotalo sanoo. (HS)
Tätä on populismi; sanotaan, mitä kuvitellaan äänestäjän haluavan kuulla ja tienataan ne äänet sillä tavalla, valheellisesti.
Vaikka ps on tyyppiesimerkki populismista,niin kyllä muutkin sitä käyttävät,vaikka vähemmässä määrin. Ja tämä lause ei vapauta mitään tahoa siitä vastuusta, että äänestäjiä huijataan!
Ilta-Sanomien vaalikone on avautunut. Tuon mukaan itselleni sopivin ehdokas on Sari Essayah, jota en kyllä äänestä.
joo, IS:n vaalikone ehdotti minulle Halla-ahoa, eli näytti ihan oikein
Mulle tuli ensimmäiseksi Haavisto ja toiseksi Rehn. Esim. Li tuli toiseksi viimeiseksi. Ja monet kun sanovat, ettei vihreillä ja vasemmistolla ole paljon eroa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyttäisin vaalikonetta, mhin ehdokkaat ovat antaneet populistiia, ei-totuudenmukaisia vastauksia.?
Todennäköisesti ehdokkaat ovat tehneet kotityönsä siinä, ketkä äänestävät heitä jo ikään kuin valmiiksi ja keille vaalikoneen vastaajille he haluavat olla houkuttelevia, Isotalo sanoo. (HS)
Tätä on populismi; sanotaan, mitä kuvitellaan äänestäjän haluavan kuulla ja tienataan ne äänet sillä tavalla, valheellisesti.
Vaikka ps on tyyppiesimerkki populismista,niin kyllä muutkin sitä käyttävät,vaikka vähemmässä määrin. Ja tämä lause ei vapauta mitään tahoa siitä vastuusta, että äänestäjiä huijataan!
Alapeukutitko sille, että olet itse langennut populismin harhaan?
Muuten hyviä väittämiä, mutta talouspolitiikka ei kuulu presidentin toimivaltaan. Ihan turhia nuo kysymykset.
Kokeilin ja oli outoja kysymyksiä, joilla ei ole mitään tekemistä presidentin kanssa.
Aaltola, Rehn, Haavisto/Stubb, Anderson, Hallis, Essayah, Hjallis. Typerä testi, siitä puuttuu ehdokkaita enkä mitään Aaltolaa tai Rehniä ala äänstämään.
Vierailija kirjoitti:
Aaltola, Rehn, Haavisto/Stubb, Anderson, Hallis, Essayah, Hjallis. Typerä testi, siitä puuttuu ehdokkaita enkä mitään Aaltolaa tai Rehniä ala äänstämään.
No mikä ehdokas puuttuu? Mielikuvitusehdokkaita ei lasketa (Väykkä)
Aaltola
stubbi
rehn
oli minulla kahdella ekalla samat %
Missä?