Paniikki miehen kanssa
Olin vierailemassa miehen luona, 3. Kerta. Meillä ei ollut yhtään seksiä. Aiemmin on ollut. Siliteltiin vaan toisiamme. Nyt on pettynyt olo. Kun nähdään vielä niin harvoin kun on välimatkaa.
Miten teidän muiden suhteet on alkanut? Minä olen niin ihastunut mieheen, että en uskaltanut lähentyä häneen. Ja aiemmin miehet on kehunut minua kauniiksi ja sitten niillä ei ole seisonut, sillä pelkäsin torjuntaa. Apua ja järkeviä kommentteja kiitos!
Kommentit (31)
maailimannapa kirjoitti:
Ehkä se mies ajattelee ihan samaa? Kai sinäkin osaat aloitteen tehdä, jos haluat jotain enemmän, eikä vaan odottaa, että mies tekee jos on tehdäkseen? Lisäksi suosittelen ihan sanomaan asioita ääneen, on ihan ok kysyä, mitä haluaisit tehdä, haluatko että vaan halitaan tms.
Se, että yksillä treffeillä ei ole seksiä, tarkoittaa näin pienessä mittakaavassa pelkästään sitä, että mies ei ole sun kanssa pelkästään seksin takia.
Ihanaa, minä olen ihan hulluna mieheen. Oikea kultakimpale.
Ap
Aloitus on kyllä aika sekava. Miehillä ei ole seisonut, koska sinä pelkäsit torjuntaa? Ei munkaan miehellä alussa kunnolla pelittänyt, kun tunsi suorituspaineita. Alun jälkeen ei ole ollut ongelmaa. Ehkä se sun tapailema mies aluksi halusikin vaan seksiä, mutta kiinnostuikin tutustumaan muutenkin. Ehkä se oli väsynyt, eikä vaan jaksanut. Ehkä se tapailee muitakin. Tai mitä tahansa muuta. Mutta ei sun nyt ainakaan kuulustelemaan kannata ruveta.
En usko, että tapailee muita, niin tiuhaan viestittelee mulle.
Ehkä hän oli vaan väsynyt. Oi kyllä ihana nukkua sylissä. Okei, en ala tilitystä vaatia, jään seuraamaan kuuluuko miehestä vielä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä puoli vuotta seurustellut. Munaa olen saanut ehkä 5 kertaa, mutta lopahtaa aina.
En vaan taida nuoria naisia fb:ssä ja instassa "ystävänään" pitävälle setämiehelle kelvata.No elä menetä itsetuntoa facen ja instanssi takia, tärkeämpää on se mitä mies on livenä sinulle.
Ap
No on se sekin mitä minä olen miehelle. Uskon jo olevani lompakko. Aloitteita ei tee, itse joudun aina tekemään, käsipelillä menee yleisimmin. Eikä silloinkaan ns. könähdä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on kyllä aika sekava. Miehillä ei ole seisonut, koska sinä pelkäsit torjuntaa? Ei munkaan miehellä alussa kunnolla pelittänyt, kun tunsi suorituspaineita. Alun jälkeen ei ole ollut ongelmaa. Ehkä se sun tapailema mies aluksi halusikin vaan seksiä, mutta kiinnostuikin tutustumaan muutenkin. Ehkä se oli väsynyt, eikä vaan jaksanut. Ehkä se tapailee muitakin. Tai mitä tahansa muuta. Mutta ei sun nyt ainakaan kuulustelemaan kannata ruveta.
Miehellä on seisonut. Muilla tapailemilla miehillä ei ole seisonut, ja silti ovat sanoneet mua liian ihanaksi, että on suorituspaineita. Silti se on syönyt itsetuntoa kun 3 miestä peräkkäin ei saa sitä toimimaan. Selvensikö tämä jotain?
Ap
Onko linjoilla hitaasti suhteeseen lähteneitä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Itse olen jo monta lasta synnyttänyt raskausarpinen ja löysihoinen mamma ja tuo ukko ei jätä mua ikinä rauhaan. Ei ymmärrä. Ei tarvitse paljoakaan ollakseen vetävämpi mimmi kuin minä.
Minusta meillä on joku jännitys keskenämme, tuntuu, että mies tykkää minusta, mutta ei vaan saada lähennyttyä.
Ap
No pitäisiköhän sun olla jotenkin rennompi ja aloitteellisempi? Tai edes jotenkin viestiä, että sinua voi ja saa lähestyä. Kuulostaa jotenkin jäykältä ja kiusalliselta tuollainen jännitys, joka ei laukea millään ja miehilläsi ei usein meinaa edes seisoa.
Juttu päättyi onnellisesti, mies ollut tiiviisti yhteydessä, seksittömyys ei siis haitannut miestä. Hän taitaa tykätä minusta muutenkin.
Ap
Sillä on penisiliinikuuri menossa.