Paniikki miehen kanssa
Olin vierailemassa miehen luona, 3. Kerta. Meillä ei ollut yhtään seksiä. Aiemmin on ollut. Siliteltiin vaan toisiamme. Nyt on pettynyt olo. Kun nähdään vielä niin harvoin kun on välimatkaa.
Miten teidän muiden suhteet on alkanut? Minä olen niin ihastunut mieheen, että en uskaltanut lähentyä häneen. Ja aiemmin miehet on kehunut minua kauniiksi ja sitten niillä ei ole seisonut, sillä pelkäsin torjuntaa. Apua ja järkeviä kommentteja kiitos!
Kommentit (31)
Miten voi vaatia järkeviä kommentteja täysin järjettömään aloitukseen?
Tai no, voihan niitä tietysti vaatia.
Löytyykö ketään hitaasti edenneitä?
Ap
Et antanut. Olet sekopää. Toivottavasti mies saa parempaa.
Oma kokemus on ollut Tinderissä, että yleensä viidensillä treffeillä ollut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Et antanut. Olet sekopää. Toivottavasti mies saa parempaa.
Olisihan mies voinut itsekin hellitellä, sitten olisin heti ollut mukana. Ehkä hän ei halunnutkaan minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus on ollut Tinderissä, että yleensä viidensillä treffeillä ollut seksiä.
Ihana kuulla, että en ole ihan menettänyt juttua. Mies on niin superihana, että en haluaisi menettää häntä mitenkään.
Ap
Luultavasti huomasi että olet vähän dingdong, ja ghostaa sinut. Seksi ei ollut uusimisen arvoista.
Pitääkö minun kysyä jotain seksittömyydestä..??
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla, että en ole ihan menettänyt juttua. Mies on niin superihana, että en haluaisi menettää häntä mitenkään.
Ap
Kolmas kerta > ei seksiä, aiemmin on kuitenkin ollut?
Sekavaa settiä aloituksesi.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti huomasi että olet vähän dingdong, ja ghostaa sinut. Seksi ei ollut uusimisen arvoista.
Ei ole ghostannu minua, viestitellä tänään. Miksi pitää olla noin ilkeä kommenteissa. Ihan vilpittömästi aiheen aloitin.
Ap
Olen tässä puoli vuotta seurustellut. Munaa olen saanut ehkä 5 kertaa, mutta lopahtaa aina.
En vaan taida nuoria naisia fb:ssä ja instassa "ystävänään" pitävälle setämiehelle kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä puoli vuotta seurustellut. Munaa olen saanut ehkä 5 kertaa, mutta lopahtaa aina.
En vaan taida nuoria naisia fb:ssä ja instassa "ystävänään" pitävälle setämiehelle kelvata.
No elä menetä itsetuntoa facen ja instanssi takia, tärkeämpää on se mitä mies on livenä sinulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on sekoboltsi.
Kuinkas nyt niin, en yhtään ole sekoboltsi. Jätän nämä kommentit ihan omaan arvoin.
Kiinnostaa teidän kommentit, jotka kommentoitte aloittamaani aihetta
Ap
Mitä ihmettä. Itse olen jo monta lasta synnyttänyt raskausarpinen ja löysihoinen mamma ja tuo ukko ei jätä mua ikinä rauhaan. Ei ymmärrä. Ei tarvitse paljoakaan ollakseen vetävämpi mimmi kuin minä.
Anteeksi nyt, mutta oletko mahdollisesti sukua Terapeuttihullulle?
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö ketään hitaasti edenneitä?
Ei täällä ole muita hitaalla käyviä kuin sinä. Ja tietty toi hääkutsujankkaaja.
Ehkä se mies ajattelee ihan samaa? Kai sinäkin osaat aloitteen tehdä, jos haluat jotain enemmän, eikä vaan odottaa, että mies tekee jos on tehdäkseen? Lisäksi suosittelen ihan sanomaan asioita ääneen, on ihan ok kysyä, mitä haluaisit tehdä, haluatko että vaan halitaan tms.
Se, että yksillä treffeillä ei ole seksiä, tarkoittaa näin pienessä mittakaavassa pelkästään sitä, että mies ei ole sun kanssa pelkästään seksin takia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Itse olen jo monta lasta synnyttänyt raskausarpinen ja löysihoinen mamma ja tuo ukko ei jätä mua ikinä rauhaan. Ei ymmärrä. Ei tarvitse paljoakaan ollakseen vetävämpi mimmi kuin minä.
Minusta meillä on joku jännitys keskenämme, tuntuu, että mies tykkää minusta, mutta ei vaan saada lähennyttyä.
Ap
Mitähän hittoa mä just luin. Onko suomi sun äidinkieli?