Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

s-kaupat.fi ei korvaa foodieta!

Vierailija
16.06.2022 |

Paskat sivut nuo uudet! Tuotteita ei löydy vaikka foodiesta samat löytyi. Ärsyttää.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihava vai mikset voi käydä kaupassa?

Olen köyhä ja haluan katsoa etukäteen paljonko ruokani maksavat. Kotiin en ole koskaan tilannut. Muuta kysyttävää?

Vierailija
22/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa tykkään siitä ominaisuudesta, että ostoskori on koko ajan siinä reunassa samalla kun teen ostoksia. Pystyn helposti muokkaamaan koria jos vaikka tajuan kohta, että ei hitsi mun pitikin ottaa 3 pakettia kirsikkatomaatteja eikä 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ruoka on tilattu kotiin jo monta vuotta. Helpottaa elämää, kun on molemmat vanhemmat on kiireisiä yrittäjiä ja perheessä on 5 lasta joita pitää kuskata harkkoihin ja omat harrastukset, kotityöt yms. Käy meillä siivoojakin kerran viikossa, helpottaa arkea kun ulkoistaa esim kauppareissut ja siivoukset. Hoikkia ollaan koko perhe. Ison perheen ruokaostokset fyysisesti itse käyden on sellainen hulabaloo, että kestää meillä ainakin ikuisuuden, sen ajan voi käyttää hyödyllisemminkin. 

Vierailija
24/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nyt paljon helpompaa kotona napsia tuotteet vaikka kännykällä listaan.

Mä teen niin, että menen kylppäriin ja katson mitä tarvitsee lisää, sitten keittiön kuivaruokakaappi, jääkaappi jne. Mitään ei koskaan unohdu. Ja jos unihtuukin, tilaukseen voi lisätä.

Ei muuta kuin tilaus ja reipas poika kantaa mulle kolme laatikollista kamaa keittiöön asti sovittuna ajankohtana.

Eipä tarvitse kaupassa jonotella ja raahata vessapaperista vissyyn perkeleen painavia ostoskasseja.

Säästyy hermot ja tavattoman paljon aikaa! Eikä tällä ole mitään tekemistä elopainon kanssa 😊

25/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin samaa mieltä palstan kirjoittajan kanssa.

Aivan luokattoman huonot sivut.

Vierailija
26/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tehnyt tilauksen, tulee hymynaamakysely, että miten tilaus sujui. Sieltä vain annatte ruttunaamaa ja kun sitten seuraava kysymys on, että no voi ei, haluatako kertoa mikä meni pieleen, niin kerrotte. Tarpeeksi moni kun kertoo, niin muuttavat asioita. Niin sinne tuli se tuotteiden järjestely hintajärjestykseenkin, mitä ei alussa ollut

Vierailija
27/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa töiden jälkeen tai viikonloppuna kärvistellä ruokakaupan ryysiksessä?

Vierailija
28/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko sitä kautta mitään ja laittakaa sinne palautetta, että halutaan entinen systeemi takaisin. Ehkä niille tulee hätä käteen, jos ei kauppa enää käy.

Vierailija
29/31 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lihava vaan haluan käyttää aikani muuhun kuin kaupassa käyntiin. Miten saat lihavuuden ylipäänsä mitenkään liittymään tähän asiaan? Sitä paitsi luulen, että kaupassa käydessä tulee tehtyä enemmän heräteostoksia kuin verkkokaupasta.

Vierailija
30/31 |
17.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivätarjoilujen suunnittelu vaikeutui huomattavasti kun ei voi verrata eri s-kauppojen tuotteita ja hintoja!

Haloo, eikö heillä siellä ollut mitään ideaa siitä mihin Foodieta käytettiin?

Kävin chatista kysymässä ja annoin palautteen.

Vierailija
31/31 |
22.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, nyt se foodie sitten loppui. Joten ei pääse enää katsomaan tämän paikkakunnan kauppojen valikoimaa ja hintoja, enkä löydä edes juhannuksen aukioloja, kun ei kauppoja löydy, s-kanavakin vain ohjaa tuonne s-kaupat p***asivulle.