Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?
Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.
Kommentit (425)
Mulla oli iso kriisi nelikymppisenä. Nyt lähipäivinä tulee 50 mittariin eikä mistään kriisistä tietoakaan. Elämä on just nyt hyvin mallillaan.
En jaksa enää yhdenkään miehen kanssa mitään suhteita. Teen asioita mitä olisin teininä halunnut tehdä, eikä ollut rahaa. Käyn katsomassa kaikki keikat, joihin olisi pitänyt mennä nuorempana. Ostin jääkiekkoseuran kausikortin.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä luopuminen.
Ja paskanmarjat. Mä tapasin miehen ja olemme kihloissa.
Vanhojen kumppanien vaihtaminen nuorempiin, sama asia on miehillä, kun kuolema lähestyy halutaan uusi nuorempi kumppani tai vähintään salarakas. Eikä kaikilla tule mitään villitystä, kun eivät muutenkaan ole mitenkään villejä.
Meillä vaimo alkoi juosta hamehampaissa, joka sängyssä. Hyvä että pääsin siitä paskasta eroon.
Mun tuttava , vielä puoli vuotta sitten terve kuin pukki, sai diagnoosin sairaudesta ja kuoli pois nytten. Oli siinä 50 paikkeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45+, vaimo ja äiti. Ne ovat tärkeimpiä asioita, myös raskaita mutta niinhän se elämä menee. En halua ikinä erota ja hyljätä perhettäni sen takia että saisin tyydytettyä haluni ja unelmani "helpommasta elämästä". Mitä se elämä jossa eläå vain itselleen lopulta tuo? Ei mitään. Meidät on luotu miehiksi, vaimoiksi, äidiksi ja isiksi ja se tehtävä on oikeasti sitä täyttä elämää. Ne jotka eroavat ja hylkäävät lapsensa ovat henkisesti hakoteillä ja sitten sen huuman mentyä ohitse katuvat syvästi. Olen nähnyt näitä tapauksia liikaa. Jokin tärkeä kehityskriisi on jäänyt kokematta jos 50v on vaan MINÄ, MINÄ ja SEKSI, SEKSI mielessä!
Niin no. Olen samanikäinen ja lapset olleet omillaan jo pitkään. En ole hylännyt ketään. Ihanaa, helppoa elämää. Henkisesti hakoteillä näyttää olevan ihan joku muu.
Olen kanssasi samaa mieltä. Ehkä tuo on jokin ilmiö lapsensa vanhana hankkineilla? Omaa elämää elämätön aikuisissa lapsissaan roikkuva äiti olisi ainakin omien lasteni painajainen.
Mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi!
Vierailija kirjoitti:
Seksiä seksiä!!!!
Mihin ikääntynyt nainen tuota tarvii kun ei enään edes kykene lisääntymäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä seksiä!!!!
Seksin takia niin kuin miehetkin. Eihän mieskään lisäänny, nainen lisääntyy. Kun sitä vaaraa ei enää ole niin alkaa seksikin kiinnostaa aivan kuten miestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhempi pukki sen kovempi sarvi!
Kyllä se on päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Matka Gambiaan..?
Hyi vitt. Sä voit mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä seksiä!!!!
Seksin takia niin kuin miehetkin. Eihän mieskään lisäänny, nainen lisääntyy. Kun sitä vaaraa ei enää ole niin alkaa seksikin kiinnostaa aivan kuten miestäkin.
No ei kyllä kaikkia ala. Biologinen kello ja lisääntymisikä vaikuttaa aika usein myös libidoon. Nelivitosena ei kiinnostanut enää sen enempää seksi kuin parisuhdekaan, haisevien limakalvojen hinkkaus lähinnä kuvotti. Kaikki muu elämä sen sijaan sai värejä ja mielenkiintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä seksiä!!!!
Seksi on edelleen tärkeää.
T. 50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä seksiä!!!!
Seksi on edelleen tärkeää.
T. 50+
Seksin voisi kriminalisoida yli 45-vuotiailta, sukupuoleen katsomatta. Naurettavaa ( ja rumaa/kuvottavaa) touhua.
P@sk@ puhetta .... mulla ainakin jatkuva villitys ... ei tervi erikseen olla 50 villitys :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä seksiä!!!!
No ei kyllä kaikkia ala. Biologinen kello ja lisääntymisikä vaikuttaa aika usein myös libidoon. Nelivitosena ei kiinnostanut enää sen enempää seksi kuin parisuhdekaan, haisevien limakalvojen hinkkaus lähinnä kuvotti. Kaikki muu elämä sen sijaan sai värejä ja mielenkiintoa.
Tuo on vaarallista puhetta ja propagandaa yhteiskunnassa, jossa kaikki on seksualisoitu vauvasta vaariin. Jopa luterilainen kirkko polvistuu ihmisen egon, libidon ja seksuaalisuuden edessä. Seksillä myydään ja markkinoidaan, se on ihmisen statuksen ja arvon mittari. Biologia ja seksin liittäminen lisääntymiseen yritetään häivyttää; siitä on tehty jotakin ylimaailmallista, ihmeellistä ja kaikkivoipaa energiaa, jonka edessä järki lakoaa. Hedonismin kukkanen, johon mikään tai kukaan ei uskalla puuttua, ja jonka suitsiminen nähdään kauhistuksena.
Minulle viidenkympin villitys tuli jo 40-vuotiaana. Saman olen huomannut muutamissa tuttavissani. Tämä on nykypäivää!