Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?

Vierailija
16.06.2022 |

Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.

Kommentit (425)

Vierailija
101/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyl itekin nainen, tosin 30v. Mut lähipiiristäni sanoisin - yhtäkkiä vauvan haluaminen ja IVF:llä sen vääntäminen vaikka väkisin. Muutto etelään. Blondista bruneksi tai toisinpäin. Jonkin luovan harrastuksen aloittaminen mut ei silleen rennosti, vaan ns. pakko-tulla-tulosta-mitä-näytää-kaikille-asap.

Vierailija
102/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.

Ja arvaan kyllä miksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään. Elämä jatkuu.

Vierailija
104/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂

Toivottavasti tämä oli huumoripostaus 🤔

Se saattoi olla oikea postaus.

Se ON totta että naisen seksuaalinen huippu on 45-50v ikävuosina ja silloin sitä haluaisi eniten. Miehellä (siis puoliso) on tuo huippu ollut nuorena ja siksi sitä ei enää tuo kiinnosta.

Tavallaa

Juurikin näin. Itsellä testokorvaushoito ja kiinnostaa kyllä muttei oma vaimo :D

Vierailija
105/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mietin tässä pari vuotta sitten eronneena 50 v miehenä että vieläköhän sitä ottaisi jonkun naisen kumppaniksi. Nyt kun tätäkin ketjua lukee, niin taidan suosiolla jättää välistä ainakin noi oman ikäiset naiset. Jos otan, niin joko nuoremman, tai sitten jonkun ulkomaalaisen oman ikäisen.

Tai jatkan edelleen näitä onnellisia poikamies päiviä.

Varteen otettavat ja järkevät vaihtoehdot taitaa olla tossa yllä. Liian suuri riski saada vaan joku riesa itselleen.

Ehdottomasti nuorempi ja vaikka itäeuroopasta! On herkkuja ja oikeita naisia.

Vierailija
106/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.

Miksi? Ymmärtänet, että miehillä tulee erektiohäiriöitä 50 hujakoilla. Seksistä voi nauttia muillakin keinoin. Mikäli teet siitä ongelman, miehesi lyhistyy täysin. Meillä on tuo vaihe ohi ja taas mennään kuten ennenkin. Mieheni on nyt 56v.

Miehilläkin toimimattimuus on hyvin yksilöllistä. Voi olla siitäkin kiinni, että miehellä ei ole vain haluja ainakaan niin usein. Toisiaan ei seksissä saa tietystikään loukata.

Tai ainakaan kotona.... 

Vierailija
107/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomannut mitään. Olen nyt reilusti 50+ eikä mitään villitystä näkynyt eikä kuulunut.

Tää on jännä että joillekin se todella tulee, joillekin ei. Miksiköhän?

Luulen, että jos ei koe eläneensä tarpeeksi täyttää elämää niin se tulee.

Vierailija
108/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jänskä harrastus

Vierailija
109/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörisevä tavaranjatke jalkoväliin ja suunta kohti auringonlaskua 🤩

Vierailija
110/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörisevä tavaranjatke jalkoväliin ja suunta kohti auringonlaskua 🤩

Ajeletko sä dildolla ympäriinsä?

Vierailija
111/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä luopuminen.

Sivusta seuraneena väittäisin että mahdollisimman monta miestä säätöön.

Vierailija
112/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame, korkokengät, tissivako, vetyperoksidi kotiblondaus, tuhruinen meikki ja äänekäs käytös humalassa. 

Vierailija
113/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaalikieltäytyminen. Siis miesten kanssa kaikesta. Piut paut. Ihana vapaus. Elämä alkaa taas.

Aivan käsittämätöntä kuinka hormonit sokaisevat nuoruudessa. Vanhempana näkee miesten läpi niin selvästi.

Vierailija
114/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken epätyydyttävän putsaaminen elämästä pois silläkin riskillä, ettei tiedä mitä tulee tilalle. 

Vierailija
115/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minihame, korkokengät, tissivako, vetyperoksidi kotiblondaus, tuhruinen meikki ja äänekäs käytös humalassa. 

Ei meillä kyllä

Vierailija
116/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolinsiivous. Ja todellakin tarkoitan sitä. Sekä  omaisuudesta että ihmisistä.

Vierailija
117/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni se on näkynyt niin, että haluan tehdä ja kokea kaikkea. Matkustella, käydä uusissa paikoissa, konserteissa, festareilla. Oman miehen kanssa yleensä, mutta olen alkanut vihdoin uskaltaa tehdä asioita ihan yksinkin. Ei aina tarvitse olla ketään mukana, usein tulee juteltua enemmän uusien ihmisten kanssa, kun on yksin liikkeellä. Mitkäät uudet miesjutut eivät kiinnosta, oma on edelleen paras. Haluaisin myös opiskella vielä uuden ammatin ja muuttaa isompaan kaupunkiin, jossa tapahtuu enemmän. 

Vierailija
118/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höphöpö. Viisikymppisenä ei kiinnosta enää juuri mikään.

Ei tässä miehistä puhuttu.

Vierailija
119/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vaimos on selvästi juossut vieraissa ja oppinut uusia temppuja..

Vierailija
120/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympin villitys naisilla: Vaihdetaan miestä kun nykyinen on liian tylsä ja vielä pitää ehtiä kokea kaikki.

t. nimim kohta sinkku M