Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"En ole valmis parisuhteeseen"?

Vierailija
10.12.2024 |

Onko joskus käynyt niin, että potentiaalinen kumppani on lopulta valmis? Eli jos joku sanoo noin kuin otsikossa, muuttuuko se siitä muuksi ikinä? Kysymys keski-ikäisistä sinkuista. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa että elämä on nyt niin hyvällä mallilla, ettei kannata sotkea asioitaan jonkun parisuhteen takia.

Vierailija
2/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt mikä hinku ihmisillä on hankkia itselleen toinen päivätyö? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen 10 vuotta siihen meni, 35-vuotiaana oli kasvanut aikuiseksi. Ollaan edelleen kavereita, mutta mulla on parisuhde toisen kanssa. Viiskymppisenä tää tapaus meni naimisiin :)

Vierailija
4/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miehenä kuullut noin monta kertaa. Naisista ei ole kuulunut ikinä enää mitään.

Vierailija
5/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen

Vierailija
6/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse koin pitkään etten ole valmis, ja olisin torjunut varmaan unelmien prinssinkin. Nyt alan ehkä olla valmis, ja kertoisin sen kiinnostavalle sulhaskandidaatillekin. Että en ole ihan varma, mutta jos toinen ei ole jänniksen selässä niin voisi onnistuakin, sillä olen kuitenkin sitä kohti menossa. Taustalla paljon itsestä riippumattomia vastoinkäymisiä ja kipeä ero ja masennus, joten aikansa tämä ottaa.

Vierailija
7/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä tuntuu olevan se, että mennään parisuhteisiin vaikkei olla valmiita ja sitten kun oikeasti ollaan henkisesti valmiita parisuhteeseen, ei enää huvita.

Vierailija
8/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohta on, että ko. ihminen haluaisi parisuhteen ja on itse yrittänyt. Väärä kumppani vai väärä aika? 

Vierailija
9/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aina tuntunut tuolta. -90-luvulla höpötettiin että pitää "juoksut juosta" ennen kuin sitoutuu. No, en ole niitä juossut vielä nyt viisikymppisenäkään.

Vierailija
10/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin tuon tyyppistä selittelyä sain edelliseltä tapailukumppaniltani. En jäänyt odottelemaan olisiko koskaan valmis, koska on ilmiselvää että sopivalta tuntuvalle ihmiselle ei selitellä tuollaisia. Minä en nyt sattunut olemaan hänelle oikea ihminen ja that's it.

Vierailija
11/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan edellistä. Hyväksy asiat ja mene eteenpäin. 

Vierailija
12/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin arvostan edellistä.

Tuo otsikossa oleva tyhjä lause on vain tapa lopettaa yhteydenpito, sanahelinää.

Vierailija
13/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti menen eteenpäin. Mulle sopii elämä ilman parisuhdetta. Tuli kuitenkin mieleen, että jos sanoo noin, tarkoittaako se ikinä sitä? Onko joku joskus tullut valmiiksi ja palannut jatkamaan suhteenalkua?

ap

Vierailija
14/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti menen eteenpäin. Mulle sopii elämä ilman parisuhdetta. Tuli kuitenkin mieleen, että jos sanoo noin, tarkoittaako se ikinä sitä? Onko joku joskus tullut valmiiksi ja palannut jatkamaan suhteenalkua?

ap

Ei taida löytyä sellaisia tarinoita. Jos joku joskus onkin palannut, se on johtunut vain siitä ettei kukaan parempi ole huolinutkaan.

Vierailija
15/15 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on aina tuntunut tuolta. -90-luvulla höpötettiin että pitää "juoksut juosta" ennen kuin sitoutuu. No, en ole niitä juossut vielä nyt viisikymppisenäkään.

Arvostan.