Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?

Vierailija
16.06.2022 |

Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.

Kommentit (425)

Vierailija
161/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 villitys on sellainen, nainen huomaa viihteellä viihtyvän ukkonsa ja työntää ukon pihalle pois näkyvistä. Ukko jo 20, 30 v pyörinyt passattavana. Pahin on jos on täysi alkoholisti kummankin terveys uhattuna.

Vierailija
162/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä seksiä!!!!

Mihin ikääntynyt nainen tuota tarvii kun ei enään edes kykene lisääntymäänkään. 

Seksi on edelleen tärkeää. 

T. 50+

Seksin voisi kriminalisoida yli 45-vuotiailta, sukupuoleen katsomatta. Naurettavaa ( ja rumaa/kuvottavaa) touhua.

On SINUN mielestä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 villitys on sellainen, nainen huomaa viihteellä viihtyvän ukkonsa ja työntää ukon pihalle pois näkyvistä. Ukko jo 20, 30 v pyörinyt passattavana. Pahin on jos on täysi alkoholisti kummankin terveys uhattuna.

Ei ole kaikilla noin. Mä tapasin nykyisen mieheni kun olin 51v.

Olin 10v. avioliitossa. Avioero tuli alle 40v. Sen jälkeen oli muutama lyhyempi parisuhde.

Vierailija
164/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on juuri aivan parasta tässä iässä! Tiedän mitä haluan, olen terveen itsekäs ja osaan heittäytyä häpeilemättä. Ja aina olen kyllä nauttinut seksistä, nyt tämä vain on ihan eri sfääreissä. Ja muutaman kokeilun jälkeen (sen jälkeen kun erosin klassisesti lasteni isästä tuossa hieman yli nelikymppisenä) löytyi kaikin puolin ihana kumppani, jonka kanssa jaksetaan innostua uusista asioista, mutta varsinkin seksistä.

N50

Vierailija
165/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä huomannut että kyllähän nuo katselevat.

Vierailija
166/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ruttutuheroilla selityksiä riittää. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin viisikymppinen, kiimainen nauta joka ei ymmärrä käyttäytyä ikäisekseen.

Olipas ikävästi sanottu! Sinäkö sen määrittelet, kuinka hänen kuuluisi käyttäytyä?

Raukka varmaan pelkää tulevansa raiskatuksi kiimaisen viisikymppisen naudan toimesta. 

Tosin en tiedä, elääkö nauta niin vanhaksi. 

Vierailija
167/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni ei ulospäin erikoisemmin näkyvää, en ole muuttanut tyyliäni tai aloittanut liikkua hirveästi tai harrastaa jotain uutta. Enemmän se on tympeyttä ja röyhkeyttä. Ei kiinnosta enää miellyttää ketään eikä elää kenenkään odotusten tai toiveiden mukaan. Nuorten miesten vartaloita kyllä ihailen kovasti, ja tekisi kyllä mieli harrastaa seksiä heidän kanssaan. Nimenomaan nuorten miesten, oman ikäiset ei kiinnosta ollenkaan. Eli minusta on tullut törkeä vanha täti. Mielestäni vetävän näköinen ja seksikäs olen, eli jotain annettavaa on minullakin. Mukavat muodot, kuulas iho, paksu tukka ja halu hauskanpitoon.

Vierailija
168/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa koko ajan, mutta mieheni on täysin haluton. Huoh. Perhettä en kuitenkaan riko ennen kuin lapset on muuttaneet pois. Noin 8 vuotta vielä jäljellä. 

Vierailija
169/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheesa, kun lapset muuttavat pois kotoa, eikä enää tarvitse kokkailla ja huolehtia niistä, alkaa muistella, millaista oma elämä oli ennen kuin sai pallon jalkaan. Alkaa haluta palata entiseen minäänsä, haaveilla baarissa käymisestä tai deittailusta, siitä, että joku mies haluaa sinua ja saa seksiä. Oma mies vaikuttaa kämppikseltä ja jotenkin väsyneeltä ja saamattomalta, sitä alkaa miettiä, että haluaako katsella sitä loppuelämänsä, vai kokea vielä jotain uutta ja hauskaa. Ja miten ihanaa olisi asua yksikseen ja siivota vain omat sotkunsa. Jos mieheltä ei saa edes seksiä, niin miksi pitäisi joutua valvomaan ja kuuntelemaan hänen kuorsaustaan, kun yhtä hyvin voisi nukkua rauhassa omassa kodissaan ja saada edes irtoseksiä jotain mieheltä joskus.

Sinä kyllä tarvitsisit hyvän rakastajan <3 Ota sellainen, etsi jostain. Et menetä mitään.

Vierailija
170/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rupesin käyttämään lyhyttä kellohametta, ilman housuja. Siis alushousuja. Miten vapauttavaa!

Tänäänkin jänskätti kaupungilla että mitä jos tuuli tempaisee helmat ylös, muttei voi mitään kun on niin kuuma, ulkoisesti ja sisäisesti. 

Vierailija
171/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisille tulee villitys 35-50 vuotiaina, jolloin ne voimaantuvat ja eroavat miehestään

Vierailija
172/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rupesin käyttämään lyhyttä kellohametta, ilman housuja. Siis alushousuja. Miten vapauttavaa!

Tänäänkin jänskätti kaupungilla että mitä jos tuuli tempaisee helmat ylös, muttei voi mitään kun on niin kuuma, ulkoisesti ja sisäisesti. 

Ok Marko 🙄

Vierailija
173/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena kiinnostunut vanhemmista miehistä, esimerkiksi 16-vuotiaana kävin kuumana kolmekymppisiin, ja melkein poljin jalkaa suuttumuksesta, kun ne eivät olleet kiinnostuneita minusta!

Sitten kun olin itse kolmekymppinen, en ollut kiinnostunut minkään ikäisistä, suurin piirtein vihasin miehiä ja olin katkera. ja elämänkielteinen, halveksin nautinnonhakuisuutta, kaunistautumista ja kaikkea pinnallisuutta ja viihdettä ja iloa. Minulla oli kyllä hyvä mies silloin, mahdoin olla raskas kumppani. Hävettää jälkeenpäin.

Nyt 50+-ikäisenä olen kiinnostunut ihan nuorista, 18-25-vuotiaista. Pitää kuitenkin olla jo täyteen mittaansa kasvanut, ei mikään puberteetti-ikäinen. Mutta kolmekymppisetkin alkaa olla jo liian vanhoja. Miksiköhän noin nuoret miellyttää nyt? Kaiken huippu on, että työpaikalla on näitä ja vihjailevat, flirttailevat ja hakevat kontaktia, he. En minä, vaikka minä heitä kaipaan.

Vierailija
174/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panettaa koko ajan, mutta mieheni on täysin haluton. Huoh. Perhettä en kuitenkaan riko ennen kuin lapset on muuttaneet pois. Noin 8 vuotta vielä jäljellä. 

Eiköhän nuo sinunkin viihdevuodet tuossa ajassa tasoitu.

Vierailija
175/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tuo ns panetus on esivaihdevuosia, ja kohta kuivuu tavara umpeen ellei juoksujalkaa hae lisäestrogeenia gyneltä. Seuraava panetus koittaa korkeintaan uudessa inkarnaatiossa.

Vierailija
176/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Tuo ns panetus on esivaihdevuosia, ja kohta kuivuu tavara umpeen ellei juoksujalkaa hae lisäestrogeenia gyneltä. Seuraava panetus koittaa korkeintaan uudessa inkarnaatiossa.

Hah, ei pidä paikkaansa. 

Vierailija
177/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teistä muista, mutta minä lähden nyt kaupungille ihailemaan komeita nuoria miehiä.

Vierailija
178/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä teistä muista, mutta minä lähden nyt kaupungille ihailemaan komeita nuoria miehiä.

Ok Marko!

Vierailija
179/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.

Sama. Olen siis Ap. Ja nyt ihastunut 19v nuorempaan. Aviomies on ja sitä ei kiinnosta.

Siis ihmettelet sitä että ukkosi ei himoitse sinun ihastustasi? Eikö se ole vain hyvä asia, ajattele jos ukkosi ja ihastuksesi "löytäisivät" toisensa ja ilmoittaisivat sinulle seurustelevansa...

Vierailija
180/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok Marko!

Lopeta tuo typerä hokeminen.