Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?

Vierailija
16.06.2022 |

Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.

Kommentit (425)

Vierailija
121/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla selvästi viidenkympin villitys. Vuosia sitten pidättyväinen ja houkuteltava, mutta nykyisin rohkea, kokeilunhaluinen ja innokas. Käy reippaasti kulliin kiinni ja ottaa kunnolla suihin. Tarjoaa reilusti pillun näkyville hoideltavaksi. On ehdotellut erilaisten seksivälineidenkin kokeilemista. Ajaa pimpsastaan karvat melko vähiin ja käyttää mielellään liukuvoiteita ennen sänkyyn tuloa.

Herra paratkoon kuinka tästä selvitään, kun kullikaan ei aina tahdo enään kunnolla seisoa!

Vaimos on jakanut tavaraansa kodin ulkopuolella ja oppinut siinä sivussa uusia taitoja..harjoitus tekee mestarin..

Vierailija
122/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa itsekkyyden aikaa. Korkkarit kattoon ja skumppaa lasiin. Kiva katsella miesten boxerimainoksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihanaa itsekkyyden aikaa. Korkkarit kattoon ja skumppaa lasiin. Kiva katsella miesten boxerimainoksia. 

Tykkäätkö siitä vihreäkalsarisesta jolla on jättipallit?

Vierailija
124/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45+, vaimo ja äiti. Ne ovat tärkeimpiä asioita, myös raskaita mutta niinhän se elämä menee. En halua ikinä erota ja hyljätä perhettäni sen takia että saisin tyydytettyä haluni ja unelmani "helpommasta elämästä". Mitä se elämä jossa eläå vain itselleen lopulta tuo? Ei mitään. Meidät on luotu miehiksi, vaimoiksi, äidiksi ja isiksi ja se tehtävä on oikeasti sitä täyttä elämää. Ne jotka eroavat ja hylkäävät lapsensa ovat henkisesti hakoteillä ja sitten sen huuman mentyä ohitse katuvat syvästi. Olen nähnyt näitä tapauksia liikaa. Jokin tärkeä kehityskriisi on jäänyt kokematta jos 50v on vaan MINÄ, MINÄ ja SEKSI, SEKSI mielessä! 

Vierailija
125/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se on pelkkä rupsahtaminen ja lihominen. Ukko potkaisee pellolle ja ottaa nuoremman ja kauniimman tilalle. Semmonen villitys.

Tuo miesten 50v villitys se vasta on jotain. Täysin pappaantunut kalju möhömaha vaihtaa nuorempaan ja kauniinpaan😀

Naiset on järkiään ikäistään miestä paremman näköisiä ja kuntoisia. Jännästi naiset elåvätkin lähes vuosikymmenen pitempään ja tämå on seurausta järjen käytöstä.

Älä yleistä. Minun 2 v vanhempi mieheni näyttää minua 10 v nuoremmalta ja on kaikin puolin komea ja haluttava ja kaikilla mittareilla terveempikin. 

Minä olen näyttänyt viimeiset 15 vuotta siltä, että olen syntynyt ruustinnaksi. 1800 luvun puolella. 

Meillä on samat terveelliset elämäntavat, mutta toisella paremmat geenit. 

Tämä kuvaus "ruustinnaksi 1800-luvun puolella syntynyt" osui suoraan nauruhermoon. Sympatiani sinulle ja siunausta! :D

Vierailija
126/425 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni ilmeni siten, että erosi ja alkoi hengailla 20 vuotta nuorempien miesten kanssa, reissaili jatkuvasti hupilomille, alkoi käyttää reippaammin alkoholia ja otti elämänsä ensimmäisen tatuoinnin. Siis ihan vakavarainen, kaunis ja elegantti ns. "virkanainen". 🙂 Nykyään 10 vuotta myöhemmin on puolestaan lähes erakoitunut, lukee lähinnä, hoitaa puutarhaa ja koiraansa ja on paljon yksin.

Hyvin tyypillinen tapaus. Kova uho aluksi. Mutta sitten yksinäisyys ja katkeruus. Eroaminen johtaa siihen.

Miten tuossa ilmenee katkeruus ja yksinäisyys?

Ohis. Yli 50 v sinkku yrittää pärjätä Tinder maailmassa. Samalla hän näkee ympärillään ne perhetutut, jotka ei ole eronneet ja ei itse mahdu sinkkuna siihen mukaan. Tästä nousee masennus ja yksinäisyys. Tämä siis koskee eronneita. On myös niitä ikisinkkuja, joilla sosiaalinen paletti on kunnossa kun se on hioutunut vuosikymmenien saatossa.

Vierailija
127/425 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hehkeimmästä naiseudesta seuraava elämän vaihe. Useimmiten toisenlainen. Eikä aina hyvässä mielessä.

Vierailija
128/425 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidenkympin villitys naisilla: Vaihdetaan miestä kun nykyinen on liian tylsä ja vielä pitää ehtiä kokea kaikki.

t. nimim kohta sinkku M

Onko tuleva exäsi kenties käyttänyt edelliset parikymmentä vuotta sinun ja jälkikasvusi tarpeista huolehtimiseen?

Vierailija
129/425 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45+, vaimo ja äiti. Ne ovat tärkeimpiä asioita, myös raskaita mutta niinhän se elämä menee. En halua ikinä erota ja hyljätä perhettäni sen takia että saisin tyydytettyä haluni ja unelmani "helpommasta elämästä". Mitä se elämä jossa eläå vain itselleen lopulta tuo? Ei mitään. Meidät on luotu miehiksi, vaimoiksi, äidiksi ja isiksi ja se tehtävä on oikeasti sitä täyttä elämää. Ne jotka eroavat ja hylkäävät lapsensa ovat henkisesti hakoteillä ja sitten sen huuman mentyä ohitse katuvat syvästi. Olen nähnyt näitä tapauksia liikaa. Jokin tärkeä kehityskriisi on jäänyt kokematta jos 50v on vaan MINÄ, MINÄ ja SEKSI, SEKSI mielessä! 

Niin no. Olen samanikäinen ja lapset olleet omillaan jo pitkään. En ole hylännyt ketään. Ihanaa, helppoa elämää. Henkisesti hakoteillä näyttää olevan ihan joku muu.

Vierailija
130/425 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin itselleni sukelluskurssin ja lähdin yksin pitkälle reissulle.

Yhä enemmän temme sponttaaneja matkoja mieheni kanssa. Perjantaina työviikon jälkeen startataan ja sunnuntaina kotiin. Ei huoltoa lapsista ja saamme vietää aikaa kahdestaan. Kukaan ei  vikise että tylsää.

Arkisin työpäivän jälkeen voi harrastaa mitä haluaa eikä toimia kuskina.

Vierailija
131/425 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää nuo vanhojen miesten kommentit, että eivät halua omaa vaimoa, mutta muita.

Nimittäin selkärankainen mies eroaa siinä kohtaa. Silloin vaimo pääsee harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa.

N50+

Vierailija
132/425 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla tismalleen samanlainen, alkaa heti kun 50 tulee täyteen.

Ostavat kalliin laukun, jättävät miehen, käyvät kampaajalla, risteilyllä ja tyttöjenillassa.

Tai sitten ehkä ei..

Vierailija
133/425 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan nyt sellainen, koska olen muuttamassa ulkomaille elokuussa. Eli tullut halu erilaiseen elämään. Tähän asti olen halunnut asua maalla ja olla yksin ja hiljaisuudessa. Olen nauttinut siitä 25 vuotta. Nyt yhtäkkiä tuli halu päästä suurkaupunkiin, ja sosiaalisempi elämä olisi myös haaveissa. Ehkä parisuhdekin. Työpaikan onneksi sain, it-alan etuja että hommia löytyy monesta maasta helposti, vaikka olenkin viisikymppinen. 

Vierailija
134/425 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.

Sama. Olen siis Ap. Ja nyt ihastunut 19v nuorempaan. Aviomies on ja sitä ei kiinnosta.

Kanssasi.

Vierailija
135/425 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä luopuminen.

Ei minulla, mutta taso on noussut. Katson himokkaalla silmällä ainoastaan alle 25v urheilijanuorukaisia, kaikki muut miehet yököttävät.

Tässä on jotakin todella kuvottavaa. Miettikää nyt. Monelle tuo tarkoittaisi esimerkiksi kirjaimellisesti omien poikien kavereita. 

Vierailija
136/425 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää nuo vanhojen miesten kommentit, että eivät halua omaa vaimoa, mutta muita.

Nimittäin selkärankainen mies eroaa siinä kohtaa. Silloin vaimo pääsee harrastamaan seksiä jonkun muun kanssa.

N50+

No mutta omaisuus menee jakoon..

Vierailija
137/425 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheesa, kun lapset muuttavat pois kotoa, eikä enää tarvitse kokkailla ja huolehtia niistä, alkaa muistella, millaista oma elämä oli ennen kuin sai pallon jalkaan. Alkaa haluta palata entiseen minäänsä, haaveilla baarissa käymisestä tai deittailusta, siitä, että joku mies haluaa sinua ja saa seksiä. Oma mies vaikuttaa kämppikseltä ja jotenkin väsyneeltä ja saamattomalta, sitä alkaa miettiä, että haluaako katsella sitä loppuelämänsä, vai kokea vielä jotain uutta ja hauskaa. Ja miten ihanaa olisi asua yksikseen ja siivota vain omat sotkunsa. Jos mieheltä ei saa edes seksiä, niin miksi pitäisi joutua valvomaan ja kuuntelemaan hänen kuorsaustaan, kun yhtä hyvin voisi nukkua rauhassa omassa kodissaan ja saada edes irtoseksiä jotain mieheltä joskus.

Saat toki seksiä, mutta korkeintaan nuorelta ja taitamattomalta pojalta, joka haluaa sinulta a*aaliyhdyntää ja p*rnotemppua. Joku ikäisesi mies saattaisi haluta seurustella kanssasi, mutta seksi voi toki olla kiven alla, testosteronitasot alkavat nykyviisikymppisillä olla samalla tasolla kuin aikanaan 70-vuotiailla. Eikä suunta suinkaan ole parempaan päin.

Vierailija
138/425 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂

Toivottavasti tämä oli huumoripostaus 🤔

Se saattoi olla oikea postaus.

Se ON totta että naisen seksuaalinen huippu on 45-50v ikävuosina ja silloin sitä haluaisi eniten. Miehellä (siis puoliso) on tuo huippu ollut nuorena ja siksi sitä ei enää tuo kiinnosta.

Tavallaa

Viisikymppiset naiset ovat kovia puhumaan, mutta teot ovat pyöreä 0.

Vierailija
139/425 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂

Toivottavasti tämä oli huumoripostaus 🤔

Se saattoi olla oikea postaus.

Se ON totta että naisen seksuaalinen huippu on 45-50v ikävuosina ja silloin sitä haluaisi eniten. Miehellä (siis puoliso) on tuo huippu ollut nuorena ja siksi sitä ei enää tuo kiinnosta.

Tavallaan ymmärrän miks

Seksiä kai harvemmin harrastetaan järjen vuoksi, vaan enemmänkin nautinnon.

Vierailija
140/425 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hommaa moottoripyörän jota esitellään instassa. Yhtä paljon on esillä muka urheilulliset hetket eikä unohdeta sitä jatkuvaa alkohuuruista tuote-esittelyä. Elää menetettyä nuoruuttaan, joka katosi lasten myötä. On luonnollisesti eronnut, tatuoitu matami, joka kuvittelee valloittavansa maailman.