Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?
Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.
Kommentit (425)
Joo, mietin tässä pari vuotta sitten eronneena 50 v miehenä että vieläköhän sitä ottaisi jonkun naisen kumppaniksi. Nyt kun tätäkin ketjua lukee, niin taidan suosiolla jättää välistä ainakin noi oman ikäiset naiset. Jos otan, niin joko nuoremman, tai sitten jonkun ulkomaalaisen oman ikäisen.
Tai jatkan edelleen näitä onnellisia poikamies päiviä.
Varteen otettavat ja järkevät vaihtoehdot taitaa olla tossa yllä. Liian suuri riski saada vaan joku riesa itselleen.
Mulla on viidenkympin villitys vielä edessä. Oon miettinyt, mikä se voisi olla. Moottoripyörä on jo, joten ei ainakaan se.
Aasiassa on kymmeniä miljoonia nuoria timmejä ja kauniita naisia jotka lähtevät mielellään vähän vatsakkaamman suomi miehen matkaan, itseasiassa monessa Aasian maassa lihavuutta katsotaan miehessä varakkuudeksi, mitä suurempi mies sen varakkaampi. ;)
Mulla on varmaan sellainen, olen 48. Olen ollut jopa nuorena ns. kotihiiri, bilettäminen oli minusta tympeää ja harvoin kävin. Alkoholista en välittänyt oikein koskaan, siitä tuli mielestäni vain huimaava ja ikävä olo. Seksiä en harrastanut kuin parisuhteissa, 3 kumppania oli kertynyt 45 vuoden ikään mennessä. Mutta kun villitys iski, kaikki muuttui! Alkoi maistua juhlinta, juhlajuoma ja satunnaiset nuoret miehet joita sieltä yöjalalta löytää. Samoin olen alkanut pitää matkustelusta vaikka en siitäkään ennen pitänyt ja inhoan yksin mökillä kökkimistä joka oli ennen minun paratiisi, siellä luonnon rauhassa olla vaan. Myinkin koko mökin pois. Olen myös muuttanut Helsinkiin pieneltä paikkakunnalta, ja mieli tekisi muuttaa ulkomaille.
Sen olen myös tajunnut että olisin halunnut ehkä aviomiehen ja lapsen mutta se on jo myöhäistä, kun vaihdevuodet on tukevasti päällä, joten mitäpä sitä enää suremaan. Kun nuorena tuntui että haluan vaan olla yksin ja erakkona elellä. Olenpahan nyt vapaa menemään ja bailaamaan, ilman että se satuttaa ketään.
Ei ole mitään villitystä. Vidudusta vaan kun vanhenee ja paikat alkaa krempata + vaihdevuosioireet päälle.
Minulla on alkoholin käyttö ja baareissa käynti lisääntynyt reilusti. Nyt luin maksakirroosista. Järkyttävää luettavaa. Minulla tuli paskat housuun pelkästä pelosta kirroosia kohtaan. Ensin pepustani kuului todella kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa(kaasua) ja sen jälkeen ripuli roiskui housuihini kovalla paineella. Nyt laitan korkin kiinni lopullisesti
Ap
Jäänyt mieleen juttu noin 20 vuoden takaa. Paikallislehdessä saattoivat naiset ja miehet laittaa ilmoituksia hakeakseen elämänkumppania. Jokaisella ilmoittajalla oli tunnuksensa. Kiinnostuneet saattoivat jättää vastauksensa ilmoittaneelle lehden konttoriin haluamalleen ilmoittajalle, joka sitten saattoi käydä hakemassa hänelle tulleita vastauksia.
Eräässä lehden numerossa 50-kymppinen nainen kertoi, että oli tapaillut ilmoitusten perusteella suunnilleen samanikäistä miestä ja päästänyt hänet sänkyynsäkin muutaman tapaamisen jälkeen. Kaikki piti olla hyvin. Nyt kuitenkaan miestä ei saanut enää mitenkään kiinni tuon seksin jälkeen. Seuraavassa lehdessä oli yllättäen miehen vastine, jossa hän kertoi olleensa matkoilla tms. ja ottaa kyllä yhteyttä. Paras pohjimmaisena. Samassa lehdessä kolme noin 50 vuotiasta naista kertoi samanlaisen kokemuksen miehestä. Seksin jälkeen ei miestä enää saanut kiinni. Paljonko näitä vähän alle - vähän yli 50-vuotiaita oli kohdannut saman kohtalon samalta mieheltä todellisuudessa, jäi epäselväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.
Miksi? Ymmärtänet, että miehillä tulee erektiohäiriöitä 50 hujakoilla. Seksistä voi nauttia muillakin keinoin. Mikäli teet siitä ongelman, miehesi lyhistyy täysin. Meillä on tuo vaihe ohi ja taas mennään kuten ennenkin. Mieheni on nyt 56v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.
Miksi? Ymmärtänet, että miehillä tulee erektiohäiriöitä 50 hujakoilla. Seksistä voi nauttia muillakin keinoin. Mikäli teet siitä ongelman, miehesi lyhistyy täysin. Meillä on tuo vaihe ohi ja taas mennään kuten ennenkin. Mieheni on nyt 56v.
Miehilläkin toimimattimuus on hyvin yksilöllistä. Voi olla siitäkin kiinni, että miehellä ei ole vain haluja ainakaan niin usein. Toisiaan ei seksissä saa tietystikään loukata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla se on pelkkä rupsahtaminen ja lihominen. Ukko potkaisee pellolle ja ottaa nuoremman ja kauniimman tilalle. Semmonen villitys.
Kun tiedetään, että keskiverto suomalainen viisikymppinen mies on reilusti ylipainoinen isoine rintoineen ja valtavine mahoineen, niin ne on aika harvassa ne "nuoremmat ja kauniimmat" naiset jotka tuollaisen kelpuuttavat. Itse olen vieläkin hoikka ja vähärasvainen nelikymppinen mies. Ja kenenkään ei ole pakko lihottaa itseään, vaikka ikää kertyykin.
kyllähän moni nainen tykkää jos miehellä isot rintalihakset, ei sen mahan tarvitse iso olla jotta rintalihakset voisivat olla isommat kuin monen naisen rinnat.
Se että lauletaan kikkelit niskassa madonnaa
Lähenen 50:n ikää. Joku voisi ajatella, että mulla on jokin villitys. Ei ole, elän aika samoin kun ennenkin, mutta mulla on vihdoin rahaa tehdä haluamiani asioita enemmän kuin aiemmin. Olen aina pyörinyt paljon nuorempien ihmisten kanssa, koska heitä tuntuvat kiinnostavan samat harrastukset. Mieheni ovat lähes aina olleet muutamia vuosia itseäni nuorempia. Rauhallisin vaihe elämässäni oli lasten ollessa pieniä, mutta en silloinkaan bunkkeroitunut kotiin.
Ehkä se, että tekee asioita paljon ja tehokkaasti tajutessaan elämän rajallisuuden näyttää jollekin villitykseltä?
Lisäksi, miksi naisen pitäisi väkisin muuttua persoonana jossain iässä? Itselle tärkeistä asioista ei pidä luopua siksi, että joku ulkopuolinen pitää niitä johonkin ikään sopimattomina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan parikymppisillä p0rnoaddikteilla on jo erektiohäiriöitä. Kasvavat luuri kädessä ja vehje toisessa ja hankaavat sen tunnottomaksi ja hyödyttömäksi kaluksi.
Lapset on lentäneet pesästä. Huomaa että se ukko on häiriötekijä, jonka iänikuista narinaa ei jaksa kuunnella ja jota ei jaksa palvella ja kannatella. On väsynyt raahaan ukolleen possunkyljyksiä ja kokkaan lihamureketta kun itse pärjää kesäkeitolla. On väsynyt ukkoon joka makaa sohvalla, piereksii juo kaljaa ja tiuskii, ei edes imuroida viitsi tai roskia saa vietyä.
Jättää ukon, hurahtaa sisustukseen, viherkasveihin, joogaan ja kasvisruokiin. Nauttii, ettei enää tarvitse palvella ketään. Paitsi ehkä kissaa joka eleganttina aristokraattina osaa viehättää ja kohdella oikein vanhoja, koko elämänsä muita palvelemaan tottuneita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Aasiassa on kymmeniä miljoonia nuoria timmejä ja kauniita naisia jotka lähtevät mielellään vähän vatsakkaamman suomi miehen matkaan, itseasiassa monessa Aasian maassa lihavuutta katsotaan miehessä varakkuudeksi, mitä suurempi mies sen varakkaampi. ;)
Ja mikä ihaninta! Saat et vain vaimoa, vaan koko suvun! Saat ihanan aasialaisen suvun isoisoäidin pikkuserkun miehen kaiman kummia myöten, jotka kaikki olettaa, että sinä "vatsakas länkkäri", elätät myös heidät. Thaimaalainen yhteisöllisyys rikastuttaa elämää. Pikku-rouva lähettää kaiken minkä saa irti, suvulleen. Hehän ovat perhettä!
Voi tietysti säkällä saada rikkaan perheen tytön, joka olettaa että sinulla on hulppea pytinki uima-altaineen, palvelijoineen, kokkeineen ja siivoojineen kuten hänen perheellään.
Se on neljänkympin villitys. Työpaikalla nelikymppinen flirttasi kaikkien nuorten miesten kanssa. Kolmekymppinen työkaveri pani häntä huoneensa pöydällä. Sihteeri avasi vahingossa oven, suuttui kun ovea ei oltu laitettu lukkoon. Sama tapahtui aikaisemmin Verohallinnossa. Oli työajan väärinkäyttöä.
Naisille viimeinen muutosvaihe tulee n. 42-vuotiaana. Silloin erotaan, vaihdetaan työpaikkaa, lähdetään maalle asumaan, muutetaan Austraaliaan lammaspaimeneksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂
Toivottavasti tämä oli huumoripostaus 🤔
Se saattoi olla oikea postaus.
Se ON totta että naisen seksuaalinen huippu on 45-50v ikävuosina ja silloin sitä haluaisi eniten. Miehellä (siis puoliso) on tuo huippu ollut nuorena ja siksi sitä ei enää tuo kiinnosta.
Tavallaan ymmärrän miksi jotkut 50v naiset ottaa 25v miesystävän. Ei sii
Ei niin pientä pilaa etteikö totta toinen puoli...
Se, että naisen seksuaalinen huippu olisi 45- 50 ikävuosina on myytti, johon osa naisista haluaa palavasti uskoa. Naisen seksuaalinen huippu on silloin kun naisella on hedelmällisin ikä, eli noin 23- 30 vuotiaana. Tämä on toteen näytetty lukuisissa tutkimuksissa. Osalle naisista tulee juuri ennen vaihtareita viimeisenä muistutuksena hedelmällisyydestä ylimääräinen hormoni/ halukkuusryöppy joka nostattaa haluja, mutta "on lainaa ilon sekunnitkin, ne surun tunnein maksetaan...." kuten laulussa sanotaan. Vaihtarit laittaa halukkuudelle stopin selkeästi suurimmalle osalle naisista.
Siis täähän on helppo. Naisten viidenkympin villitys on kyniä tukka lyhyeksi ja värjätä se jollain shokkivärillä, vihreä, sininen, violetti. Varma ikäkriisin merkki!
Miten niin kurttuista? Samanlainen kuin aina ennenkin. Lisääntyä en ole ikinä halunnut. Eikä libido lopu jossain tietyssä iässä, vanhuksellakin on haluja.