Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?

Vierailija
16.06.2022 |

Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.

Kommentit (425)

Vierailija
81/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni ilmeni siten, että erosi ja alkoi hengailla 20 vuotta nuorempien miesten kanssa, reissaili jatkuvasti hupilomille, alkoi käyttää reippaammin alkoholia ja otti elämänsä ensimmäisen tatuoinnin. Siis ihan vakavarainen, kaunis ja elegantti ns. "virkanainen". 🙂 Nykyään 10 vuotta myöhemmin on puolestaan lähes erakoitunut, lukee lähinnä, hoitaa puutarhaa ja koiraansa ja on paljon yksin.

Hyvin tyypillinen tapaus. Kova uho aluksi. Mutta sitten yksinäisyys ja katkeruus. Eroaminen johtaa siihen.

Vierailija
82/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂

Toivottavasti tämä oli huumoripostaus 🤔

Se saattoi olla oikea postaus.

Se ON totta että naisen seksuaalinen huippu on 45-50v ikävuosina ja silloin sitä haluaisi eniten. Miehellä (siis puoliso) on tuo huippu ollut nuorena ja siksi sitä ei enää tuo kiinnosta.

Tavallaan ymmärrän miksi jotkut 50v naiset ottaa 25v miesystävän. Ei sii

En oikein tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun näitä seksin himoisia neli-viiskymppisiä naisia kuuntelee. Aika harva tuntuu muistavan niitä aiempia puheitaan miehelle siitä miten se ei ole niin tärkeää ja kyllä aikuisen pitää pystyä hillitsemään himonsa. Nyt se seksi tuntuukin olevan perusoikeus.

Miehet kyllä muistaa miten heitä haukuttiin pervoksi ja seksiriippuvaiseksi kun olisi halunnut enemmän kuin pari kertaa kuussa pimeässä peiton alla. Aika monella miehellä ne vanhat puheet on jopa syynä siihen ettei seksi innosta. Toki monella on myös hormonit reilusti vähentyneet. Jotenkin ne vaan ei olekaan enää hyviä syitä olla haluamatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se villitys sitä, jos on elänyt toisten odotusten mukaan, eikä ole ilmaissut omia toiveitaan ja saa siitä tarpeekseen? Ja tekee yhtäkkisen täyskäännöksen.  Olen  54 vuotias, eikä villiintymistä ole tapahtunut. Sama mies ollut 17 vuotiaasta.  Meille sanottiin nuorena, että teille tulee se menokausi sitten myöhemmin, kun olette noin nuoresta alkaneet olla yhdessä. Eipä ole menokautta tullut kummallekaan. Kotona nyhjätään, eilen vaihdettiin renkaat kahteen autoon kylki kyljessä. 

kumpikaan ei käytä alkoholia, eikä me edes tiedetä missä täällä on ravintoloita , joten se raikulielämä olisi kyllä melkoinen yllätys! Pitäisi ensin googlata miten nykyään biletetään. 

olen aina tiennyt mitä elämältäni haluan ja ilmaissut sen. Ehkä siksi en villiinny, saa nähdä. 

Vierailija
84/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä villiinnyin viisikymppisenä ja aloin säätää nuorten miesten kanssa. Oli kivaa.

Vierailija
85/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se on pelkkä rupsahtaminen ja lihominen. Ukko potkaisee pellolle ja ottaa nuoremman ja kauniimman tilalle. Semmonen villitys.

Tuo miesten 50v villitys se vasta on jotain. Täysin pappaantunut kalju möhömaha vaihtaa nuorempaan ja kauniinpaan😀

Naiset on järkiään ikäistään miestä paremman näköisiä ja kuntoisia. Jännästi naiset elåvätkin lähes vuosikymmenen pitempään ja tämå on seurausta järjen käytöstä.

Älä yleistä. Minun 2 v vanhempi mieheni näyttää minua 10 v nuoremmalta ja on kaikin puolin komea ja haluttava ja kaikilla mittareilla terveempikin. 

Minä olen näyttänyt viimeiset 15 vuotta siltä, että olen syntynyt ruustinnaksi. 1800 luvun puolella. 

Meillä on samat terveelliset elämäntavat, mutta toisella paremmat geenit. 

Vierailija
86/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat kihloihin menneet, rakkaus vaan jatkuu, kaiken se kestää, kaiken se kärsii

Vierailija
87/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalikieltäytyminen. Siis miesten kanssa kaikesta. Piut paut. Ihana vapaus. Elämä alkaa taas.

Vierailija
88/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höphöpö. Viisikymppisenä ei kiinnosta enää juuri mikään.

Kyllä kiinnostaa vaikka mikä, mutta seksi ei erityisemmin. Eikä haittaa yhtään.

Vierailija
89/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidilläni ilmeni siten, että erosi ja alkoi hengailla 20 vuotta nuorempien miesten kanssa, reissaili jatkuvasti hupilomille, alkoi käyttää reippaammin alkoholia ja otti elämänsä ensimmäisen tatuoinnin. Siis ihan vakavarainen, kaunis ja elegantti ns. "virkanainen". 🙂 Nykyään 10 vuotta myöhemmin on puolestaan lähes erakoitunut, lukee lähinnä, hoitaa puutarhaa ja koiraansa ja on paljon yksin.

Hyvin tyypillinen tapaus. Kova uho aluksi. Mutta sitten yksinäisyys ja katkeruus. Eroaminen johtaa siihen.

Miten tuossa ilmenee katkeruus ja yksinäisyys?

Vierailija
90/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväpiirissäni on menty naimisiin n. 28-32 -vuotiaina. Lapsia on tullut n. 28-44 -vuotiaina. 50 -villityksiä ei ole näkynyt kenelläkään, edelleen samat puolisot. 

Vierailija
91/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Minäkin joka päivä töiden jälkeen raahasin kauppakasseja mäkeä ylös, laitoin päivällistä  kello kuuden jälkeen loppuun väsyneenä, aamulla ennen töihin lähtöä taas aamiaiset, viikonloppuina siivoukset. Siihen lisää kaikkinainen muu holhoaminen. Koskaan ikinä ei mies edes kahvia mulle keittänyt, teeskenteli ettei osaa mitään. Hulluhan minä tietysti olinkin, ihan vialla päästäni. Jotenkin sitä suggeroituu siihen orjuuteen. Sen jälkeen kun kuolo korjasi tuon rakkaani, oma elämäni aukesi. Niin se vain on.

Vierailija
92/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheesa, kun lapset muuttavat pois kotoa, eikä enää tarvitse kokkailla ja huolehtia niistä, alkaa muistella, millaista oma elämä oli ennen kuin sai pallon jalkaan. Alkaa haluta palata entiseen minäänsä, haaveilla baarissa käymisestä tai deittailusta, siitä, että joku mies haluaa sinua ja saa seksiä. Oma mies vaikuttaa kämppikseltä ja jotenkin väsyneeltä ja saamattomalta, sitä alkaa miettiä, että haluaako katsella sitä loppuelämänsä, vai kokea vielä jotain uutta ja hauskaa. Ja miten ihanaa olisi asua yksikseen ja siivota vain omat sotkunsa. Jos mieheltä ei saa edes seksiä, niin miksi pitäisi joutua valvomaan ja kuuntelemaan hänen kuorsaustaan, kun yhtä hyvin voisi nukkua rauhassa omassa kodissaan ja saada edes irtoseksiä jotain mieheltä joskus.

Vierailija
93/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.

Miksi? Ymmärtänet, että miehillä tulee erektiohäiriöitä 50 hujakoilla. Seksistä voi nauttia muillakin keinoin. Mikäli teet siitä ongelman, miehesi lyhistyy täysin. Meillä on tuo vaihe ohi ja taas mennään kuten ennenkin. Mieheni on nyt 56v.

Miehilläkin toimimattimuus on hyvin yksilöllistä. Voi olla siitäkin kiinni, että miehellä ei ole vain haluja ainakaan niin usein. Toisiaan ei seksissä saa tietystikään loukata.

En ymmärrä, miksi muuten saa loukata toisiaan. Onko seksi jotenkin pyhää vai?

Vierailija
94/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo miehillä. Naiset lähinnä ottaa eron villiintyneistä miehistään.

Vierailija
95/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäytyn kaikista mahd kontakteista, äksyilen työkavereille ja makaan illat sohvalla itkeskellen.

Siinä teille villitystä.

Vierailija
96/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä seksiä!!!!

Kenen kanssa? Eihän tuollaiseen enää kukaan koske?

Vierailija
97/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomannut mitään. Olen nyt reilusti 50+ eikä mitään villitystä näkynyt eikä kuulunut.

Naisten viidenkympin villitys on se kun ostetaan viidenkympin paita.

Vierailija
98/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheesa, kun lapset muuttavat pois kotoa, eikä enää tarvitse kokkailla ja huolehtia niistä, alkaa muistella, millaista oma elämä oli ennen kuin sai pallon jalkaan. Alkaa haluta palata entiseen minäänsä, haaveilla baarissa käymisestä tai deittailusta, siitä, että joku mies haluaa sinua ja saa seksiä. Oma mies vaikuttaa kämppikseltä ja jotenkin väsyneeltä ja saamattomalta, sitä alkaa miettiä, että haluaako katsella sitä loppuelämänsä, vai kokea vielä jotain uutta ja hauskaa. Ja miten ihanaa olisi asua yksikseen ja siivota vain omat sotkunsa. Jos mieheltä ei saa edes seksiä, niin miksi pitäisi joutua valvomaan ja kuuntelemaan hänen kuorsaustaan, kun yhtä hyvin voisi nukkua rauhassa omassa kodissaan ja saada edes irtoseksiä jotain mieheltä joskus.

Mulla on just nyt toi.. en tiedä miten tästä yli, olen jo kuitenkin lähempänä kuusikymppinen. Help, vanhuus, tule jo

Vierailija
99/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täähän on helppo. Naisten viidenkympin villitys on kyniä tukka lyhyeksi ja värjätä se jollain shokkivärillä, vihreä, sininen, violetti. Varma ikäkriisin merkki!

Punainen tai oranssi tukkahan noilla kaikilla on.

Vierailija
100/425 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mitään villitystä. Päin vastoin olen rauhallisempi kuin ennen. Oma terveys kiinnostaa enemmän. Olen myös armollisempi itselleni. Paskat nakkaan muiden mielipiteille. Oma mies yhä rakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä