Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?
Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.
Kommentit (497)
Täytin 50 pari vuotta sitten. Lapset asuneet omillaan jo muutaman vuoden, miehen kanssa yhteistä taivalta 30 vuotta. Eikä miestä ainakaan kyllä tee mieli vaihtaa. Kuntoilemaan aloin tosissani muutama vuosi sitten kun selkä alkoi reistailla, nyt fyysisesti paremmassa kunnossa kuin koskaan. Olen myös matkustellut yksin pitkin Eurooppaa, nuorempana en olisi ehkä uskaltanut lähteä. Onko tuo nyt sitten jotain villitystä, ehkä ennemmin sitä että teen mitä haluan.
Yhtenä iltana söin kaksi rungebergintorttua yhden sijaan.
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän kesällä 50v. Mulla näkyy niin, että olen rauhallisempi luonteeltani. Mutta olen alkanut katsella nuoria miehiä sillä silmällä. Noin 30-vuotiaita. Yllättäen nuorilta miehiltä saa huomiota. Käytän aina kauniita vaatteita, liikun ja teen mukavia juttuja, kun ei ole enää pieniä lapsia. Toinen on aikuinen ja toinenkin täytti 16 tässä kuussa. Töissä olen kunnianhimoisempi. Jotenkin rohkeampikin kaikin puolin ja sinut itseni kanssa. Ei ole mitään menetettävää, voi elää täysillä Toteutan unelmia. Tässä iässä ymmärtää, että elämä ei jatku ikuisesti. Huoleton ja kiva elämänvaihe pitkästä aikaa.
Kumma kun sen pitää aina olla muka nuorempi mies. Nuori Ikä ei kerro mitään siitä, miten kiinnostava joku mies voi olla.
Kaippa se 5kympin ikä tuntuu ja yritetään paikata nuoremmalla. Itse liki 6kymppinen ja aviomieheni samaa luokkaa. En vaihtais. Sanonta vanhassa vara parempi, pitää paikkansa.
No oikeasti 50 ja päälle tulee se menopaussi että kaikki pysähtyy , on ihan tööt hiki valuu hormonit sekaisin verensokeri verenpaine paino . Tarviiko estrogeeniä vai ei usein tarvii . Syö liikaa sokeria diapetes vaanii. Niveliä särkee estogeenin puute. Pää on sekaisin kilpirauhaset toimii ei toimi. Menkat jää pois ne loppuu kuin seinään joku päivä. Rasvaa kertyy mihin ei ennen. Ikänäkö vaikuttaa välillä näkee välillä ei. Uudet lasit. Moni alkaa maalata tauluja koska enää ei voi juoksennella missä huvittaa. Nuoriso tulee tielle. Pitää käydä mittaamassa arvoja kuin miettiä mitä syö. Tai ei syö. Ei jaksa enää jumpata kuin ennen. Vesijumppa käy. Humppaa tärkeämpää on virret ja kielletty alle 50 v diskot. Tekohampaat tekee ajatuksen seksistä tyhmäksi. Pusipusi. Harmaantuvat hiukset . ( Miehiltä lähtee hiukset). Naiset ottaa käyttöön rollaattoreja ja miehet taas luopuu harrastuksistaan. Liikkuminen hidastuu . Päivät menee juostessa lääkärillä. Jos et käy lääkärissä ei se tarkoita ettet haise kuselle. Haiset. Hengitys haisee. Korviin tulee vaikkua . Karvoja missä ei ennen. Kaupat täynnä nuorison vaatteita alat jäädä kotiin kun mitään vanhoille ei ole.
Mulla tuli neljänkympin villitys ja vaihdoin alaa siististä sisätyöstä toimistossa raskaaseen raatamiseen rakennustyömailla.
Edelleen näytän ihan toimistotätiltä, mutta ihan sama. Pääasia että on kivaa.
Huvikseen syö liikaa vaikka keksipaketit kun ei ole muuta tekemistä . Missä vanhat voi kokoontua ???
Tulee vain yksinäisille kodittomille luusereille, ei koskaan parisuhteessa oleville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on yhtä kiimaa. Viiskymppinen nainen haluaa, että pannaan kunnolla ja kakkonenkin pitää hoitaa.
Kumeja ei tarvita
Tuskinpa haluaa perärööriään rassattavan. Toimii sitten vanhuksena vielä.
Joo ei peräröörin rassauksia. Pari lastakin kun tullut tehtyä niin ajoittain vaivaa peräpukamat ja mikään ei ole niin vastenmielinen ajatus ku joku rassaus.
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän kesällä 50v. Mulla näkyy niin, että olen rauhallisempi luonteeltani. Mutta olen alkanut katsella nuoria miehiä sillä silmällä. Noin 30-vuotiaita. Yllättäen nuorilta miehiltä saa huomiota. Käytän aina kauniita vaatteita, liikun ja teen mukavia juttuja, kun ei ole enää pieniä lapsia. Toinen on aikuinen ja toinenkin täytti 16 tässä kuussa. Töissä olen kunnianhimoisempi. Jotenkin rohkeampikin kaikin puolin ja sinut itseni kanssa. Ei ole mitään menetettävää, voi elää täysillä Toteutan unelmia. Tässä iässä ymmärtää, että elämä ei jatku ikuisesti. Huoleton ja kiva elämänvaihe pitkästä aikaa.
Taas joku Oidipus-kompleksinen nykyajan päävikainen nuori poika kirjoittelee päiväuniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun sen pitää aina olla muka nuorempi mies. Nuori Ikä ei kerro mitään siitä, miten kiinnostava joku mies voi olla.
Suomalainen nykyajan nuori "mies" on naurettava hyypiö, niin eksyksissä ettei itsekään tiedä mitä on.
Voimaantuminen. Oman äänen löytäminen. Muiden passaamisen ja miellyttämisen lopettaminen.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä luopuminen.
Tämäpä se.
kaikki naiset kyllästyvät mieheensä ja eroavaat siinä 40-50 vuotiaina
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä iltana söin kaksi rungebergintorttua yhden sijaan.
N58
toi olikin jo kuudenkympin villitys
Vierailija kirjoitti:
No oikeasti 50 ja päälle tulee se menopaussi että kaikki pysähtyy , on ihan tööt hiki valuu hormonit sekaisin verensokeri verenpaine paino . Tarviiko estrogeeniä vai ei usein tarvii . Syö liikaa sokeria diapetes vaanii. Niveliä särkee estogeenin puute. Pää on sekaisin kilpirauhaset toimii ei toimi. Menkat jää pois ne loppuu kuin seinään joku päivä. Rasvaa kertyy mihin ei ennen. Ikänäkö vaikuttaa välillä näkee välillä ei. Uudet lasit. Moni alkaa maalata tauluja koska enää ei voi juoksennella missä huvittaa. Nuoriso tulee tielle. Pitää käydä mittaamassa arvoja kuin miettiä mitä syö. Tai ei syö. Ei jaksa enää jumpata kuin ennen. Vesijumppa käy. Humppaa tärkeämpää on virret ja kielletty alle 50 v diskot. Tekohampaat tekee ajatuksen seksistä tyhmäksi. Pusipusi. Harmaantuvat hiukset . ( Miehiltä lähtee hiukset). Naiset ottaa käyttöön rollaattoreja ja miehet taas luopuu harrastuksistaan. Liik
Puhuthan vain itsestäsi?! En allekirjoita. Vm-71
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuminen. Oman äänen löytäminen. Muiden passaamisen ja miellyttämisen lopettaminen.
Miksi olet moiseen ryhtynyt? Kyllä minua on aviovaimona ja kahden pojan äitinä kunnioitettu. Miniätkin kiittää omatoimisista puolisoistaan. Vm-71
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehistä luopuminen.
Tämäpä se.
Miehistä luopuminen? Eikö yksi riitä?
Vierailija kirjoitti:
kaikki naiset kyllästyvät mieheensä ja eroavaat siinä 40-50 vuotiaina
Olen edelleen naimisissa mieheni kanssa. Vm-71?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.
Puumille on kysyntää.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6401260/oletko-pettanyt-rehellinen-vast…
Mä olen nuorempana mennyt sen verran paljon, että ei enää 40+ ikäisenä voisi vähempää kiinnostaa. Minusta on tullut kotihiiri ja nautin tästä iän tuomasta seesteisyydestä. Ei enää kiinnosta edes etsiä uutta kumppania. Mukavaa olla yksin, kun ei tarvitse huomautella kenellekään jälkien siivoamisesta eikä tarvitse katsella kenenkään röhnötystä sohvalla, kun minulta samaan aikaan odotetaan naisten juttuja, eli kokkaamista ja toisen pyykkien pesemistä. Ei kiitos enää. Mun "viidenkympin villitys" on se, että elän itselleni ja omannäköistä rauhallista elämää yksin. En aio enää yhdenkään äijän sukkia poimia lattialta.