Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?

Vierailija
16.06.2022 |

Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.

Kommentit (497)

Vierailija
441/497 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympin villitys villikissat vauhdissa vee vilkkuen. Vau.

Vierailija
442/497 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 5 vuotta yksin, joogasin ja liikuin paljon ja meditoin. Suunnittelin matkustavani paljon yksin ja pam rakastuin 56-vuotiaana ja nyt haluan seksiä koko ajan. Yllättävää minulle itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/497 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän kesällä 50v. Mulla näkyy niin, että olen rauhallisempi luonteeltani. Mutta olen alkanut katsella nuoria miehiä sillä silmällä. Noin 30-vuotiaita. Yllättäen nuorilta miehiltä saa huomiota. Käytän aina kauniita vaatteita, liikun ja teen mukavia juttuja, kun ei ole enää pieniä lapsia. Toinen on aikuinen ja toinenkin täytti 16 tässä kuussa. Töissä olen kunnianhimoisempi. Jotenkin rohkeampikin kaikin puolin ja sinut itseni kanssa. Ei ole mitään menetettävää, voi elää täysillä  Toteutan unelmia. Tässä iässä ymmärtää, että elämä ei jatku ikuisesti. Huoleton ja kiva elämänvaihe pitkästä aikaa.

Vierailija
444/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selkainen että otetaan toinen kissa ja kutsutaan naispuolisia kavereita kylään ja sastetaan ottaa lasi viiniä samalla kun neulotaan.

Vierailija
445/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on selkainen että otetaan toinen kissa ja kutsutaan naispuolisia kavereita kylään ja sastetaan ottaa lasi viiniä samalla kun neulotaan.

Voi tuo kuulostaa ihanalta <3

Vierailija
446/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta on. Olen kahden alakoululaisen yh enkä tosiaan ole joogaretriitille menossa. Ehkä lähempänä 60 v voin elää kuten 50 vuotiaat? 

Vierailija
447/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä oudolta nämä jutut. Täytän 50 v kesällä ja meillä on yksi yläkoulun aloittanut lapsi, kaikilla tutuilla lapsia joista monet alakoulussa. Nämä viininmaistelut kissan kanssa tuntuvat kyllä vielä ihan mummojutuilta.

Vierailija
448/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, mutta minä osti  60 v  villityksessä ratsun, kalliin auton ja menin  kilpatanssikurssille

Vierailija
449/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo tule vasta  70, tai  80 v iässä ?

t. Kohta  70 v ja vauhtia piisaa

Vierailija
450/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhtä kiimaa. Viiskymppinen nainen haluaa, että pannaan kunnolla ja kakkonenkin pitää hoitaa.

Kumeja ei tarvita

Vierailija
451/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että viidenkympin villitys näkyy eniten siten että en kyllä välitä v***uakaan siitä mitä ketään ajattelee minusta. Ei kiinnosta miellyttää ketään. 

Se tuo ihanan vapauden tunteen. 

Työn merkitys on korostunut, ja omasta hyvinvoinnista huolehtiminen. Että sellaista villiintymistä :). 

Vierailija
452/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä huolehtiminen, etelän lomamatkat yksin...

Vierailija
453/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailunhalua. Se oli ihanaa aikaa.

Vierailija
454/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täytän kesällä 50v. Mulla näkyy niin, että olen rauhallisempi luonteeltani. Mutta olen alkanut katsella nuoria miehiä sillä silmällä. Noin 30-vuotiaita. Yllättäen nuorilta miehiltä saa huomiota. Käytän aina kauniita vaatteita, liikun ja teen mukavia juttuja, kun ei ole enää pieniä lapsia. Toinen on aikuinen ja toinenkin täytti 16 tässä kuussa. Töissä olen kunnianhimoisempi. Jotenkin rohkeampikin kaikin puolin ja sinut itseni kanssa. Ei ole mitään menetettävää, voi elää täysillä  Toteutan unelmia. Tässä iässä ymmärtää, että elämä ei jatku ikuisesti. Huoleton ja kiva elämänvaihe pitkästä aikaa.

Kumma kun sen pitää aina olla muka nuorempi mies. Nuori Ikä ei kerro mitään siitä, miten kiinnostava joku mies voi olla. 

Vierailija
455/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna pilluun ja toista perseeseen.

Vierailija
456/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yhtä kiimaa. Viiskymppinen nainen haluaa, että pannaan kunnolla ja kakkonenkin pitää hoitaa.

Kumeja ei tarvita

Tuskinpa haluaa perärööriään rassattavan. Toimii sitten vanhuksena vielä.

Vierailija
457/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut villitystä. Vaihdevuodet painaa päälle ja erilaiset terveysongelmat. Muuten aika seesteistä. 

Luulen, että miehillä on isompi kriisi. Ostavat Harrikan ja alkavat katselemaan nuorempia naisia. 

Vierailija
458/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.

Laita kova kovaa vastaan, lääkkeitä löytyy tohon vaivaan.

Tai sitten ukolla on sidechick, tosi tavallista. Sitä kyllä panel mielellään.

Vierailija
459/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole näkynyt mitään villiintymisiä, päinvastoin rauhallisemmaksi vaan käyn ja kohta 60.

Mulle taitaa käydä samoin. Olen nyt 46 ja nautin hiljaisuudesta ja leppoisista viikonlopuista kotona. Radiokanava on vaihtunut YleSuomeen ja Ylen Ykköseen. Viime lauantaina siivoillessani laitoin klassisen musiikin soimaan ja nautin puuhaillessani.

Vielä viisi vuotta sitten sain iloa ja energiaa viihteellä käymisestä. Mutta nykyään minua ei saisi kirveelläkään minnekään yökerhoon tai festareille. Nautin tästä ikääntymisestä. Kunhan vain pysyisi terveenä.

Aika kaukainen ajatus joku viidenkympin villitys. Miehet on niin nähty ja koettu. Elämä ja arki on huolettomampaa ilman.

Vierailija
460/497 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen just toisin päin, eli että egosta on sulanut lähes pois tuo näyttämisen tarve. Kelpaan suunnilleen itselleni, eikä muiden hyväksynnällä ole isosti väliä. Toki edelleen pidän siitä, jos saan arvostusta jostain olennaisesta, kuten emotionaalisesta kypsyydestä tai älyn hyvästä käytöstä. Tietenkin myös ikääntymisen merkit käyvät hetkittäin mielessä ja voivat harmittaa, mutta annan tällaisten ajatusten tulla ja mennä omia aikojaan. 

Villitys voisi olla henkiseen kasvuun panostaminen ja sen kasvun merkkien huomaaminen työelämässä ja ihmissuhteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän