Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?
Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.
Kommentit (497)
Olin 5 vuotta yksin, joogasin ja liikuin paljon ja meditoin. Suunnittelin matkustavani paljon yksin ja pam rakastuin 56-vuotiaana ja nyt haluan seksiä koko ajan. Yllättävää minulle itselleni.
Mä täytän kesällä 50v. Mulla näkyy niin, että olen rauhallisempi luonteeltani. Mutta olen alkanut katsella nuoria miehiä sillä silmällä. Noin 30-vuotiaita. Yllättäen nuorilta miehiltä saa huomiota. Käytän aina kauniita vaatteita, liikun ja teen mukavia juttuja, kun ei ole enää pieniä lapsia. Toinen on aikuinen ja toinenkin täytti 16 tässä kuussa. Töissä olen kunnianhimoisempi. Jotenkin rohkeampikin kaikin puolin ja sinut itseni kanssa. Ei ole mitään menetettävää, voi elää täysillä Toteutan unelmia. Tässä iässä ymmärtää, että elämä ei jatku ikuisesti. Huoleton ja kiva elämänvaihe pitkästä aikaa.
Se on selkainen että otetaan toinen kissa ja kutsutaan naispuolisia kavereita kylään ja sastetaan ottaa lasi viiniä samalla kun neulotaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on selkainen että otetaan toinen kissa ja kutsutaan naispuolisia kavereita kylään ja sastetaan ottaa lasi viiniä samalla kun neulotaan.
Voi tuo kuulostaa ihanalta <3
Raskasta on. Olen kahden alakoululaisen yh enkä tosiaan ole joogaretriitille menossa. Ehkä lähempänä 60 v voin elää kuten 50 vuotiaat?
Tuntuu kyllä oudolta nämä jutut. Täytän 50 v kesällä ja meillä on yksi yläkoulun aloittanut lapsi, kaikilla tutuilla lapsia joista monet alakoulussa. Nämä viininmaistelut kissan kanssa tuntuvat kyllä vielä ihan mummojutuilta.
No en tiedä, mutta minä osti 60 v villityksessä ratsun, kalliin auton ja menin kilpatanssikurssille
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo tule vasta 70, tai 80 v iässä ?
t. Kohta 70 v ja vauhtia piisaa
Se on yhtä kiimaa. Viiskymppinen nainen haluaa, että pannaan kunnolla ja kakkonenkin pitää hoitaa.
Kumeja ei tarvita
Kokemuksesta voin sanoa että viidenkympin villitys näkyy eniten siten että en kyllä välitä v***uakaan siitä mitä ketään ajattelee minusta. Ei kiinnosta miellyttää ketään.
Se tuo ihanan vapauden tunteen.
Työn merkitys on korostunut, ja omasta hyvinvoinnista huolehtiminen. Että sellaista villiintymistä :).
Ulkonäöstä huolehtiminen, etelän lomamatkat yksin...
Seikkailunhalua. Se oli ihanaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä täytän kesällä 50v. Mulla näkyy niin, että olen rauhallisempi luonteeltani. Mutta olen alkanut katsella nuoria miehiä sillä silmällä. Noin 30-vuotiaita. Yllättäen nuorilta miehiltä saa huomiota. Käytän aina kauniita vaatteita, liikun ja teen mukavia juttuja, kun ei ole enää pieniä lapsia. Toinen on aikuinen ja toinenkin täytti 16 tässä kuussa. Töissä olen kunnianhimoisempi. Jotenkin rohkeampikin kaikin puolin ja sinut itseni kanssa. Ei ole mitään menetettävää, voi elää täysillä Toteutan unelmia. Tässä iässä ymmärtää, että elämä ei jatku ikuisesti. Huoleton ja kiva elämänvaihe pitkästä aikaa.
Kumma kun sen pitää aina olla muka nuorempi mies. Nuori Ikä ei kerro mitään siitä, miten kiinnostava joku mies voi olla.
Muna pilluun ja toista perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Se on yhtä kiimaa. Viiskymppinen nainen haluaa, että pannaan kunnolla ja kakkonenkin pitää hoitaa.
Kumeja ei tarvita
Tuskinpa haluaa perärööriään rassattavan. Toimii sitten vanhuksena vielä.
Ei ollut villitystä. Vaihdevuodet painaa päälle ja erilaiset terveysongelmat. Muuten aika seesteistä.
Luulen, että miehillä on isompi kriisi. Ostavat Harrikan ja alkavat katselemaan nuorempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.
Laita kova kovaa vastaan, lääkkeitä löytyy tohon vaivaan.
Tai sitten ukolla on sidechick, tosi tavallista. Sitä kyllä panel mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole näkynyt mitään villiintymisiä, päinvastoin rauhallisemmaksi vaan käyn ja kohta 60.
Mulle taitaa käydä samoin. Olen nyt 46 ja nautin hiljaisuudesta ja leppoisista viikonlopuista kotona. Radiokanava on vaihtunut YleSuomeen ja Ylen Ykköseen. Viime lauantaina siivoillessani laitoin klassisen musiikin soimaan ja nautin puuhaillessani.
Vielä viisi vuotta sitten sain iloa ja energiaa viihteellä käymisestä. Mutta nykyään minua ei saisi kirveelläkään minnekään yökerhoon tai festareille. Nautin tästä ikääntymisestä. Kunhan vain pysyisi terveenä.
Aika kaukainen ajatus joku viidenkympin villitys. Miehet on niin nähty ja koettu. Elämä ja arki on huolettomampaa ilman.
Mä koen just toisin päin, eli että egosta on sulanut lähes pois tuo näyttämisen tarve. Kelpaan suunnilleen itselleni, eikä muiden hyväksynnällä ole isosti väliä. Toki edelleen pidän siitä, jos saan arvostusta jostain olennaisesta, kuten emotionaalisesta kypsyydestä tai älyn hyvästä käytöstä. Tietenkin myös ikääntymisen merkit käyvät hetkittäin mielessä ja voivat harmittaa, mutta annan tällaisten ajatusten tulla ja mennä omia aikojaan.
Villitys voisi olla henkiseen kasvuun panostaminen ja sen kasvun merkkien huomaaminen työelämässä ja ihmissuhteissa.
Viidenkympin villitys villikissat vauhdissa vee vilkkuen. Vau.