Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?

Vierailija
16.06.2022 |

Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.

Kommentit (497)

Vierailija
481/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ollut mitään villitystä. Alakulo. (Nelikymppisenä oli tosi pinnallinen vaihe, panin sikana rahaa nuorelta ja kauniilta näyttämiseen. Aivan koko arki ruokavaliota ja treenejä myöten sekä palkka menivät siinä. Ei mitään järkeä yrittää tuota pienillä tuloilla.)

Vierailija
482/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedostaa ettei ole mitenkään nuori enää ja tästä on vaan suuntaus alaspäin ja arkkua kohden. Päivä kerrallaan. Ei pidä synkistellä mutta ei kuvitella että on joku nuori aikuinen enää kun ei sitä oikeasti enää ole. Elämä jättää jälkensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin tuossa yllä, luovuin nuorelta näyttämisen pakosta jo 10 vuotta aikaisemmin. Mutta sillä miltä itse tahtoo näyttää ei ole mitään tekemistä aidomman asian, eli seksihalujen kanssa. Ne suuntautuvat nuoriin miehiin koska oma hormonituotanto on vähentynyt. En saa mitään kiksejä ikäiseni läskimahan kuvasta. Kyllä mä runkkaan noilla lihaksikkaiden tatuoitujen pahisten kuvilla täällä jos suoraan sanon. Villiintymistä se ei ole, vaan halun laimentumista. Siksi pitää olla voimakas halun nostattaja, voimakkaampi kuin ennen. N50+

Vierailija
484/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mukulat on saatu huushollista ulos ja omaisuutta on kerrytetty, nin että siitä jää jaossa mukavasti itselle, niin otetaan jalat alle ja lennetään vapauteen. 

Vierailija
485/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostan vähän aiempaa enemmän ihon hoitoon ja laadukkaisiin vaatteisiin, koska kymmenen vuoden kuluttua se ei enää kannata samalla tavalla. 

Vierailija
486/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se on sellanen näyttämisenhalu sekä itselle että muille, että on vielä fyysisesti hyvässä kunnossa. Eli olen alkanut käydä kuntosalilla, lenkkeillä entistä enemmän ja muutenkin tehdä kaikki mahdollinen näyttääkseni nuorelta (no tämä ei kyllä itselläni tarkoita mitään kauneusoperaatioita vaan esim. kallista kosmetiikkaa). Kremppoja on enemmän kuin nuorena, mutta sitä en haluaisi myöntää edes itselleni - MÄ OLEN VIELÄ JUMALAUTA NUORI! 😫😂

Ihan kuin omasta kynästä. Juoksin maratonin kun täytin 50 ja nyt kun 55 lähestyy niin treenaan triathlonia varten. Kovemmassa kunnossa olen kuin koskaan eläessäni, joka on tietysti ovella kolkuttavaa vanhuutta varten hyvä juttu.

Vierailija
487/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, ei kokemusta.

Vai koskisiko heitä, jotka ovat suorittaneet kulissielämäänsä, ja yhtäkkiä havahtuvat, etteivät enää haluakaan toimia samalla tavalla?

onnellinen N54

Vierailija
488/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan ainakin siinä, että nämä viisikymppiset munahaukat käyvät aggressiivisesti kiinni esimerkiksi baareissa. Joskus ihan suoraan tarttuvat haaroväliin yms. Siis mitä helvettiä? Kiitos huomiosta, leidit, mutta harrastan lähinnä 18-25 v naisia. M35

Vierailija
489/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan ainakin siinä, että nämä viisikymppiset munahaukat käyvät aggressiivisesti kiinni esimerkiksi baareissa. Joskus ihan suoraan tarttuvat haaroväliin yms. Siis mitä helvettiä? Kiitos huomiosta, leidit, mutta harrastan lähinnä 18-25 v naisia. M35

Kehtaat kysyä, et mitä helv, ja itse  käyt käsiksi itseäsii puolta nuorempin, lähes sakkolihaan? Häpeäisit.

Vierailija
490/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehtaat kysyä, et mitä helv, ja itse  käyt käsiksi itseäsii puolta nuorempin, lähes sakkolihaan? Häpeäisit.

Miksi projisoit omaa seksuaalista ahdisteluasi minuun? En minä käy kehenkään käsiksi. Moni nainen nyt vain tykkää minusta. Ei minun tarvitse käydä muihin käsiksi niin kuin sinun, ja moraalitonta niin olisikin tehdä, vaikka epätoivoinen olisinkin. 

Vierailija
491/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi projisoit omaa seksuaalista ahdisteluasi minuun? En minä käy kehenkään käsiksi. Moni nainen nyt vain tykkää minusta. Ei minun tarvitse käydä muihin käsiksi niin kuin sinun, ja moraalitonta niin olisikin tehdä, vaikka epätoivoinen olisinkin. 

Vanha rouva olen, enkä todellakaan käy muihin kuin omaan ukkooni käsiksi =) 

Hyvä ettet sinäkään käy käsiksi, silti aika kamalaa, et sekstailet nuorten kanssa, jotka voisivat olla  omia lapsiasi ikänsä puolesta.

Vierailija
492/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko syy siinä, että osa meistä ei ole unohtanut itseään ja elänyt sellaista elämää, kun on halunnut. Ei tarvitse viisikymppisenä "löytää" itseään ja tehdä kaikkea sitä, mistä on vuosikymmenet haaveillut.

Vierailija
493/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhoista 5-kymppisistä naisista tulee entistä kärttyisämpiä

Vierailija
494/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli villitys ikävuosina 25-29.  Ei koskaan sen jälkeen.  Onneksi. Tasaisen harmaata, ja olen siitä erittäin iloinen.

Vierailija
495/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli vantaalla muinoin nuorempana miehenä vietin viikonloppusin aikaa. Silloin kyllä kävi selväksi +/-  viiskymppisten naisten halut.  Seksi vie ja taksi tuo. En ole erityisen komea vaan ihan ns tavallisen näköinen ja normaali vartaloinen. Vientiä oli ihan oiksi tarpeiksi ja juurikin vanhemmista naisista. Kyllä voi olla intohimoinen suomalainen nainen. Piti muutaman kerran sanoa että varovasti sen hepin kanssa. Oli kun kissa makkaran kanssa.

Vierailija
496/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelli vantaalla muinoin nuorempana miehenä vietin viikonloppusin aikaa. Silloin kyllä kävi selväksi +/-  viiskymppisten naisten halut.  Seksi vie ja taksi tuo. En ole erityisen komea vaan ihan ns tavallisen näköinen ja normaali vartaloinen. Vientiä oli ihan oiksi tarpeiksi ja juurikin vanhemmista naisista. Kyllä voi olla intohimoinen suomalainen nainen. Piti muutaman kerran sanoa että varovasti sen hepin kanssa. Oli kun kissa makkaran kanssa.

Intohimoisia naisia löytyy nuoremmistakin. Esim viikko sitten vietin muutaman tosi kivan yön 18 v mimmin kanssa, joka antoi innokkaasti jokaista reikäänsä minun vapaaseen käyttöön. M35

Vierailija
497/497 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten perässä juokseminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän