Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?

Vierailija
16.06.2022 |

Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.

Kommentit (425)

Vierailija
421/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä 50 villitys kehittyi niin että rakas rouvani menetti seksuaalisuutensa. Läheisyydestä hän edelleen tykkää.

Pikkuhiljaa muutaman vuoden aikana olen miettinyt löytyisikö jostain joku viidenkympin villitys jonka miestä ei enää kiinosta tai jolla ei vehkeet ihan toimi. Mulla toimisi edelleen mutta menee vähän hukkaan tässä tilanteessa.

Mutta ei halua mitään yhden illan juttuja, mutta ei myöskään enää uutta parisuhdetta.

No mikä sitten kyseeseen, kun vielä hormonit hyrisee? Jokin tapailusuhde, ystävyyttä etujen kera, vai ihan rehellinen panokaveruus? Varmasti nykyaikana löytyy vaihtoehtoja jos vaan uskaltaa heittäytyä..

Vierailija
422/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tähän vielä jokunen vuos aikaa. Mutta voisin hyvin kuvitella, että omaan itseen, omaan hyvinvointiin, mielenkiinnonkohteisiin keskittyminen, harrastaminen, kauneushoidot, itseni hemmottelu, runsas liikkuminen, terveellinen ravinto, matkustelu, kikattava tyttöseura, ilo, onni. Mies kuvioissa vain, jos se tuo elämääni jotakin lisäarvoa ja -maustetta, muutoin en jaksa vaivautua. Ja tosiaan se mies voisi olla sellainen 10 v nuorempi, jolla riittää energiaa liikkua mukanani, mennä ja kokea elämää. Todellakaan en mieti, mitä joku muu musta tai valinnoistani ajattelee. Ja ah niin ihana lapsivapaus.

Eli suurinpiirtein samalta näyttää mun viiskymppisvillitys, mitä näin nelikymppisenäkin ;D Ottaa varmaan vaan lisäkierroksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin jotain erityistä,  mutta ei yhtään mitään tapahtunut!  Ei villitystä, ei ärtymystä, ei hikoilua, ei mitään verrattuna entisiin vuosiin. Samaa tasaista elämänpolkua vain kuljen. No varmaan hyvä niin.

Vierailija
424/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 50 villitys kehittyi niin että rakas rouvani menetti seksuaalisuutensa. Läheisyydestä hän edelleen tykkää.

Pikkuhiljaa muutaman vuoden aikana olen miettinyt löytyisikö jostain joku viidenkympin villitys jonka miestä ei enää kiinosta tai jolla ei vehkeet ihan toimi. Mulla toimisi edelleen mutta menee vähän hukkaan tässä tilanteessa.

Täältä löytyy, tosin olen sinkku enkä varattu.

Pidän BDSM leikeistä. 

Vierailija
425/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no - se on turhasta alistumisesta & miellyttämisen halusta luopumista

ja elämistä itselleen, vihdoin. Sitä tietää jo, mitä elämältä tahtoo - työssä, kotona, seksissä, ystävyydessä. Se on samaa unelmien toteuttamista tietty kuten se on aina ollut. Itse olen muuttanut unelmieni taloon  - yksin. Jonkun nuoremman miehen voin ottaa tänne silmieni iloksi jossain vaiheessa. Tuossa on jo yksi aika vahvasti "tyrkyllä".. mutta nautin kun saan elää yksin. Ihan hyvä näinkin. Kattotaan ny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan