Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?
Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.
Kommentit (520)
Aloitus on neljän vuoden takaa, tulikohan ap:lle se villitys ja jos tuli niin mitenkähän ilmeni.
En tiedä ap mutta itse suunnittelen moottoripyöräkortin ajoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tuollaista ole vaan sitä että villiintyy ja vieläpä nuoremmista miehistä!
Nuori mies kainaloon.
Ne on viihtyisät vuodet, sitten rauhoittuu kohti uutta kymppiä. Elä ja nauti.
Vierailija kirjoitti:
Täyteainehoidot överinä
Tää on kyllä kaksikymppisten eikä viisikymppisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miehistä luopuminen.
Tämä. Vapaa harrastamaan ja tekemään asioita oman mielen mukaan kun lapsetkin lentäneet pesästä. Työelämässä olen. Ero tuli pitkälti miehen viidenkympin villityksen vuoksi kun testasi markkina-arvoaan. Siitä on nyt 8 vuotta. Muutenkin oman ikäiset miehet ovat joko eronneita, karanneita, viinaanmeneviä tai sairaita. En kaipaa tulevaisuudessa häämöttävää omaishoitajuutta.
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin että miehet eivät enää kiinnosta. Eivät edes nuoret ja komeat. Muutenkin kaikesta tuli seesteisempää.
Sama. Olen 51. Muutamaan vuoteen tässä enää ei ole seksi kiinnostanut ollenkaan, ei myöskään muutenkaan parisuhteet tai seurustelut. Tyytyväisenä elelen sinkkuna, enkä kaipaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotelli vantaalla muinoin nuorempana miehenä vietin viikonloppusin aikaa. Silloin kyllä kävi selväksi +/- viiskymppisten naisten halut. Seksi vie ja taksi tuo. En ole erityisen komea vaan ihan ns tavallisen näköinen ja normaali vartaloinen. Vientiä oli ihan oiksi tarpeiksi ja juurikin vanhemmista naisista. Kyllä voi olla intohimoinen suomalainen nainen. Piti muutaman kerran sanoa että varovasti sen hepin kanssa. Oli kun kissa makkaran kanssa.
Intohimoisia naisia löytyy nuoremmistakin. Esim viikko sitten vietin muutaman tosi kivan yön 18 v mimmin kanssa, joka antoi innokkaasti jokaista reikäänsä minun vapaaseen käyttöön. M35
Sitten heräsit ja päästit kissan ulos.
Vierailija kirjoitti:
No oikeasti 50 ja päälle tulee se menopaussi että kaikki pysähtyy , on ihan tööt hiki valuu hormonit sekaisin verensokeri verenpaine paino . Tarviiko estrogeeniä vai ei usein tarvii . Syö liikaa sokeria diapetes vaanii. Niveliä särkee estogeenin puute. Pää on sekaisin kilpirauhaset toimii ei toimi. Menkat jää pois ne loppuu kuin seinään joku päivä. Rasvaa kertyy mihin ei ennen. Ikänäkö vaikuttaa välillä näkee välillä ei. Uudet lasit. Moni alkaa maalata tauluja koska enää ei voi juoksennella missä huvittaa. Nuoriso tulee tielle. Pitää käydä mittaamassa arvoja kuin miettiä mitä syö. Tai ei syö. Ei jaksa enää jumpata kuin ennen. Vesijumppa käy. Humppaa tärkeämpää on virret ja kielletty alle 50 v diskot. Tekohampaat tekee ajatuksen seksistä tyhmäksi. Pusipusi. Harmaantuvat hiukset . ( Miehiltä lähtee hiukset). Naiset ottaa käyttöön rollaattoreja ja miehet taas luopuu harrastuksistaan. Liikkuminen hidastuu . Päivät menee juostessa lääkärillä. Jos et käy lääkärissä ei se tarkoita ettet haise kuselle. Haiset. Hengitys haisee. Korviin tulee vaikkua . Karvoja missä ei ennen. Kaupat täynnä nuorison vaatteita alat jäädä kotiin kun mitään vanhoille ei ole.
:D repesin tälle! Noinhan se usein on, mut siitä huolimatta elän mielestäni seesteistä mukavaa aikaa ruuhkavuosien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidilläni ilmeni siten, että erosi ja alkoi hengailla 20 vuotta nuorempien miesten kanssa, reissaili jatkuvasti hupilomille, alkoi käyttää reippaammin alkoholia ja otti elämänsä ensimmäisen tatuoinnin. Siis ihan vakavarainen, kaunis ja elegantti ns. "virkanainen". 🙂 Nykyään 10 vuotta myöhemmin on puolestaan lähes erakoitunut, lukee lähinnä, hoitaa puutarhaa ja koiraansa ja on paljon yksin.
Hyvin tyypillinen tapaus. Kova uho aluksi. Mutta sitten yksinäisyys ja katkeruus. Eroaminen johtaa siihen.
Näin se menee.
Uhotaan vapaudesta ja kailotetaan kuinka löytänyt itsensä ja seksuaalisuutensa uudelleen.
Mutta vähän aikaa kun kuluu niin. Tyhjää. Tyhjää. Tyhjää.
Siinä sitten semmonen ulina, taisi oma pyykinpesijä ja ruuanlaittaja lähteä passaamasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 50 villitys näyttäytyy sillä tavalla että olen koko ajan lettu levällään, matkoja Afrikan maihin, esim Gambiaan. Yöpöydän laatikot pursuavat mitä erikoisempia laitteita ja dildoja, jatkuvasti on joku perssiissä tai pimperossa pörisemässä. Mulukku on mielessä 247, unetkin täyttä jyystöä. Alkaa olla henkisesti raskasta mutta tuskin tämä ikuisuuksia jatkuu.
Tämän kirjoitti takuulla joku 15 vuotias jantteri joka on kuullut isojen poikien juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että nainen lakkaa viimein noudattamasta niitä kaikkia naisille asetettuja, elämää rajoittavia kirjoittamattomia sääntöjä ja tekee mitä itse haluaa.
Mitähän nämä ovat, kun kaikki laittautumiseen ja muutenkin ulkonäköön liittyvä kuulemma tehdään itsensä vuoksi tai siksi, kun se on kivaa. Ei miesten tai kenenkään muun takia.
Itsensä ja toisten naisten. Miehiä saa ilmankin.
Ihme että on kuitenkin tärkeää "näyttää hyvältä ja seksikkäältä" esim. treffeillä miehen kanssa, alusvaatteetkin on hyvä olla seksikkäät eikä mallia mummo. Kai sekin on itseä varten :D Nää on näitä mentaaliakrobatioita.
Koska haluan tuntea itseni seksikkääksi. Siten voin antaa muille. Käytän seksikkäitä alusvaatteita joka päivä.
Kyllä se tuohon mummoversioon itsrllä ainakin mennyt. Oma mukavuudenhalu menee kauneuden edelle. Eikä tässä tarvitse ketään miellyttää muutenkaan kun ukon pistin mäkeen jo 10 vuotta sitten.
Seksiloma Kaakkois-Afrikkaan prostituoitujen palveluita käyttämään, "räväkkä" kampaus (esim. kananp3rs3) tai väri (oranssi, sininen tms.), nuorempien miesten ahdistelu.
Siinäpä se villitys kiteytettynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että nainen lakkaa viimein noudattamasta niitä kaikkia naisille asetettuja, elämää rajoittavia kirjoittamattomia sääntöjä ja tekee mitä itse haluaa.
Mitähän nämä ovat, kun kaikki laittautumiseen ja muutenkin ulkonäköön liittyvä kuulemma tehdään itsensä vuoksi tai siksi, kun se on kivaa. Ei miesten tai kenenkään muun takia.
Itsensä ja toisten naisten. Miehiä saa ilmankin.
Ihme että on kuitenkin tärkeää "näyttää hyvältä ja seksikkäältä" esim. treffeillä miehen kanssa, alusvaatteetkin on hyvä olla seksikkäät eikä mallia mummo. Kai sekin on itseä varten :D Nää on näitä mentaaliakrobatioita.
Koska haluan tuntea itseni seksikkääksi. Siten voin antaa muille. Käytän seksikkäitä alusvaatteita joka päivä.
Kyllä se tuohon mummoversioon itsrllä ainakin mennyt. Oma mukavuudenhalu menee kauneuden edelle. Eikä tässä tarvitse ketään miellyttää muutenkaan kun ukon pistin mäkeen jo 10 vuotta sitten.
Todellisuudessa: käytät mummoversioita, koska vain niitä saa riittävän isossa koossa (6xl), mies jätti nuoremman ja hoikemman vuoksi ja avioehdon takia jouduit kaupungin vuokrayksiöön huonomaineiselle alueelle. Käyt lähikaupasta lohturuokaa ja vietät päiväsi vauvapalstalla ulistessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.
Sama. Olen siis Ap. Ja nyt ihastunut 19v nuorempaan. Aviomies on ja sitä ei kiinnosta.
En mistään hinnasta vaihtaisi 59vuotiasta miestäni nuorempaan. N54
Kohta voit olla eri mieltä, kun se mies ukkoutuu narisevaksi sohvaperunaksi, jolla ei toimi kuin leuat
Iskikö kateus? Et ole saanut pidettyä miestä rinnallasi.
No sinun elämäsi tarkoitus tuli tuossa selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että nainen lakkaa viimein noudattamasta niitä kaikkia naisille asetettuja, elämää rajoittavia kirjoittamattomia sääntöjä ja tekee mitä itse haluaa.
Mitähän nämä ovat, kun kaikki laittautumiseen ja muutenkin ulkonäköön liittyvä kuulemma tehdään itsensä vuoksi tai siksi, kun se on kivaa. Ei miesten tai kenenkään muun takia.
Itsensä ja toisten naisten. Miehiä saa ilmankin.
Ihme että on kuitenkin tärkeää "näyttää hyvältä ja seksikkäältä" esim. treffeillä miehen kanssa, alusvaatteetkin on hyvä olla seksikkäät eikä mallia mummo. Kai sekin on itseä varten :D Nää on näitä mentaaliakrobatioita.
Koska haluan tuntea itseni seksikkääksi. Siten voin antaa muille. Käytän seksikkäitä alusvaatteita joka päivä.
Kyllä se tuohon mummoversioon itsrllä ainakin mennyt. Oma mukavuudenhalu menee kauneuden edelle. Eikä tässä tarvitse ketään miellyttää muutenkaan kun ukon pistin mäkeen jo 10 vuotta sitten.
Todellisuudessa: käytät mummoversioita, koska vain niitä saa riittävän isossa koossa (6xl), mies jätti nuoremman ja hoikemman vuoksi ja avioehdon takia jouduit kaupungin vuokrayksiöön huonomaineiselle alueelle. Käyt lähikaupasta lohturuokaa ja vietät päiväsi vauvapalstalla ulistessa.
:D semmoset fantasiat siellä!
Mietin samaa että ehkä ihminen joka on tyytyväinen elämäänsä, jopa onnellinen, ja tekemiinsä valintoihin ei koe mitään tarvetta testata yhtään mitään eikä haalia kaiken maailman kokemuksia "ennen kuin on liian myöhäistä", voi tietysti silti tehdä kaikenlaista uutta mutta kimmokkeena on aito kiinnostus ja halu siihen, ei mikään paniikki tai tarve todistaa kenellekään mitään.