Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?
Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.
Kommentit (425)
Ainakin 5-kymppiset sinkut tuntuvat intoutuvan baari- yms. elämästä, mitä nuorempanakin tehtiin. Varatuista en tiedä, villiintyvätkö sellaiset niinkään tuossa iässä, ainakaan, jos ei ole parisuhteessa juuri valittamista. Väjähtynyt suhde voi hyvinkin laukaista nuoruusvietin karkeloimshaluineen. Sellaisessa tilanteessa voi alkaa ajatella, että ei tässä kyllä mummoksi vielä sentään heittäydytä ja jos ei mies lähde minnekään, niin minä lähden sitten ystävättärieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Carl Jung aikoinaan sanoi, että ihmisellä on 2 eri tehtävää eri elämänvaiheissa, ekalla puoliskolla toteuttaa itseään ulkomaailmassa ja rakentaa itselleen mieleisensä elämäntapa"
Carl Jungin käsite "elämän kahdesta puoliskosta" kuvaa ensimmäistä puoliskoa identiteetin ja egon rakentamisen ajaksi, kun taas toinen puolisko keskittyy henkilökohtaiseen muutokseen ja syvemmän merkityksen löytämiseen aineellisen menestyksen lisäksi. /Duck.ai
Perseet olalla painaa menemään yökerhoissa.
Meillä 50 villitys kehittyi niin että rakas rouvani menetti seksuaalisuutensa. Läheisyydestä hän edelleen tykkää.
Pikkuhiljaa muutaman vuoden aikana olen miettinyt löytyisikö jostain joku viidenkympin villitys jonka miestä ei enää kiinosta tai jolla ei vehkeet ihan toimi. Mulla toimisi edelleen mutta menee vähän hukkaan tässä tilanteessa.
On kyllä surullista, jos menee miehellä ja naisella osi eritahtiseksi tuo seksuaalisuus. Ainakin itsellänikin on katoamassa koko seksuaalisuus. Olen väsynyt koko seksiin. Tätä ei saisi sanoa edes ääneen, pitäisi olla voimaantunut.
Se on usein äärimmäisen kiimainen aika jossa estot lähtee ja todellisuudentaju sekä ajantaju katoaa.
Lähinnä surullinen näky.
Vierailija kirjoitti:
"En ole kokeillut irtosuhteita, mutta esimerkiksi pitkän avioliiton jälkeen ei välttämättä halua ainakaan heti sitoutua vakavaan suhteeseen. Himot eivät silti katoa, jos niitä on. Kaikilla ilmeisesti ei ole, ainakaan yhtä vahvoina. "
Näinhän se juuri on, kaikilla ei ole tarvetta seksielämään. Tai se seksielämä on olemassa, mutta vain yhden ainoan ihmisen kanssa, johon on turvallinen kiintymyssuhde. On ihmisiä, jotka eivät edes kykene seksisäätöihin, aiempien traumojen tai muiden seikkojen takia.
Ulkonäkö ja henkisyyden kehittäminen eivät tietenkään sulje toisiaan pois. On vain eri asia, mikä on ulkoisen olemuksen kohottamisen todellinen motiivi. Onko se hyvä olo vai miehen hyväksyntä. Olen kasvamassa suuntaan, jossa kehitän fysiikkaa omaksi ilokseni.
Monilla se pääsyy ulkoiseen ja sisäiseen kehitykseen on aina ollut oma ilo ja hyvä olo. Muiden huomio on vain bonus. Yleensä esimerkiksi ne jotka ovat elämänsä liikunnallisia ja normaalipainoisia ovat sitä ennen kaikkea terveyden ja hyvän olon takia. Ulkonäkö tulee mukana, mutta ei ole päämotiivi.
Moni eroaa tuossa iässä, etenkin ne jotka huomaavat että vientiä olisi vielä. Sitten alkaa Levi, Saariselkä, ruskaretket, risteilyt sun muut.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tuollaista ole vaan sitä että villiintyy ja vieläpä nuoremmista miehistä!
Pakko myöntää: Minulle kävi noin. Tosin sitä villitystä on jatkunut jo yli 20 vuotta kun olen ollut nuoremman miehen vaimona.🥰
Eli ei mikään hetken villitys omalla kohdllani.
Nämä älylaitteet ovat pahimpia seksin tappajia ikinä. Ei koske vain 50 vuotiaita, vaan ihan nuoriakin. Somet ja pelit pitää olla sängyssäkin, niin tietäähän sen ettei peitto heilu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä 50 villitys kehittyi niin että rakas rouvani menetti seksuaalisuutensa. Läheisyydestä hän edelleen tykkää.
Pikkuhiljaa muutaman vuoden aikana olen miettinyt löytyisikö jostain joku viidenkympin villitys jonka miestä ei enää kiinosta tai jolla ei vehkeet ihan toimi. Mulla toimisi edelleen mutta menee vähän hukkaan tässä tilanteessa.
Löytyy kuule paljonkin tästä ikäluokasta naisia, joilla haluja olisi, mutta kärvistelevät seksin puutteessa. Joko mies ei enää halua/kykene, tai nainen on eronnut, mutta ei halua mitään yhden illan juttuja, mutta ei myöskään enää uutta parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Täyteainehoidot överinä
Kolmenkympin bimbot sitä harrastaa
En tiedä vielä, ehkä se loppuvuodesta selviää. Jännityksellä odotan.
Tää alkoi kyllä jo neljänkympin jälkeen, mutta suht extreme-kohteisiin matkailu. Nuorempana ei ollut varaa, eikä uskallusta.
Tämähän on rauhallisen seesteistä aikaa. Tiedostaa kuolevaisuutensa ja sen,että tänään on nuorempi kuin huomenna. Tänään kroppa toimii,huomisesta ei mitään takuulappua. Voi rauhassa tehdä asioita,joista pitää ja joihin vielä pystyy. Vuorokausirytmi aikaistuu ja syysaamut on hiton kauniita. Itse ei,mutta mitä sitten.
Elän jo enemmän tulevassa ulottuvuudessa,mutta tästä raihnaisesta maallisesta majasta joutuu vielä huolehtimaan. Mieli on muualla,keho raahustaa perässä jotenkin. Villiä on,juu. 😌
Jätetään mies ja perhe, kun luullaan, että voidaan vaatia samaa kuin kaksikymppisenä. Loppuelämä menee sitten katkerana vauvapalstalla valehdellen miten "ei tarvita miehiä" = ei kelvata kenellekään.
Viidenkympin seteli sujahtaa kaula-aukkoon ja vaatteet alkavat vähentyä vauhdilla.