Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten viidenkympin villitys? Millainen se on?

Vierailija
16.06.2022 |

Millaisia nämä ovat olleet? Alan itse epäillä että tällainen on nyt tulossa vaikken ihan vielä 50 olekaan.

Kommentit (435)

Vierailija
281/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ehkä sitten villlintynyt viiskymppinen.

Käyn ulkona usein ja seuraan tarttuu aika usein kiva mies. Ei puhettakaan mistään libidon laskusta, päinvastoin. Se ettei voi tulla raskaaksi voi aiheuttaa jopa huolimatonta käytöstä.

Muista seksitaudit.

Ei ole ainakaan vielä mitään tarttunut. Pitää katsoa hiukan minkälaista seuraa ottaa mukaan

Vierailija
282/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestä tuntuu että naisilla on ennemminkin neljänkympin villitys. Ainakin omassa tuttavapiirissä kaikki nelkyt ja vähän yli pitkässä parisuhteessa olleet eroavat(siis naiset tahdosta). Lapset viikko-viikko systeemillä ja lapseton viikko bailataan ja lapsellinen viikko valitetaan.

Tuo on eri ilmiö. Se johtuu siitä, että mies ei ole hoitanut omaa osuuttaan perhe-elämästä ja siksi hänet heitetään ulos. Nelikymppisenä nainen lakkaa odottamasta, että ikävöt ihmiset ympärillä jotenkin maagisesti muuttuisivat mukaviksi, jos itse yrittää vielä vähän enemmän miellyttää ja palvella. Sitä reipastuu ja heittää lokkeilevat lusmut mäkeen.

Itse en eronnut tuossa iässä, koska mies paransi tapansa erouhkaisesta kehotuksesta. Sen sijaan katkaisin välit eräisiin myrkyllisiin sukulaisiin ja se paransi elämänlaatua huomattavasti.

Nyt viisikymppisenä on toisenlainen murros menossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hikoilua ja kuumia aaltoja mutta kuiva pillu.

Tuohon on lääkkeet olemassa

Vierailija
284/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää enemmän oli suurin muutos siinä kun lapset aikuistuivat. Aikaa jäi itselle kun mieskin hukutti itsensä töihin. Yksinäisyys ja lisääntynyt vapaa-aika sai kaipaamaan kosketusta. Löysin 8 vuotta nuoremman miehen ja seksi tuntui elämäni parhaimmalta. Siihen vaikutti se että olin jo sinut itseni kanssa ja pystyin heittämään aivot narikkaan. Lisäksi tämän nuoremman miehen seksitaidot olivat jumalaiset. Nautimme toisistamme useita vuosia kunnes muutin ulkomaille etelän lämpöön. Muistelen kaiholla noita vuosia.

Vierailija
285/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että haluaa olla oma itsensä ja ehkä toteuttaa unelmiaan lasten lähdön jälkeen. 

Ei se mitään hullua ole.

Voi paneskella miestään milloin haluaa.

Eikä 50v naista kiinnosta yhtään, kuka on mitään mieltä hänen ulkonäöstään. 

Me viiskymppiset naiset vaan voida olla oman elämämme supernaisia.

Vierailija
286/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomannut mitään. Olen nyt reilusti 50+ eikä mitään villitystä näkynyt eikä kuulunut.

Tää on jännä että joillekin se todella tulee, joillekin ei. Miksiköhän?

Jos ei ole tarpeeksi elänyt nuorempana niin on jäänyt ns tyhjiö joka täytetään kun vielä jaksaa. Elänyt ei tarkoita miehiä vaan,että on nuorena toteuttanut unelmansa mitä teininä keksi. Jotkut kehittyvät hitaasti eikä osaa tai uskalla rakentaa elämää nuorena. Tai sitten vanhemmat ovat rajoittaneet unelmien täyttymystä, 50+ voi jo elää ilman vanhempien hyväksyntää vaativaa elämää. Joillakin voi hormonit vaikuttaa niin,että seksiä tekee enemmän mieli. Tämä yleensä 40+ kun on mahdollisuus vielä lisääntyä. Hormonihoidot voivat aiheuttaa lisääntyvää fiilistä seksiä kohtaan.

Vierailija
287/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumia aaltoja, pillu kuivuu, apatia iskee ja mikään ei kiinnosta. Eli päinvastainen kuin miehillä.

Vierailija
288/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätti täysin, olin täysin vastuuton, vaikka olin naimisissa. Kauhea ajanjakso, petin miestäni monen miehen kanssa noin kymmenen vuotta. Kivittää saisi. 

Vierailija
289/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomannut mitään. Olen nyt reilusti 50+ eikä mitään villitystä näkynyt eikä kuulunut.

Tää on jännä että joillekin se todella tulee, joillekin ei. Miksiköhän?

Jos on ehtinyt jo aiemmin tehdä tuon kaiken, mitä jotkut tekee sitten villityksessä, ei siihen ole enää tarvetta. On eletty täysillä. 

Höpsis. Ihmisen persoona ei muutu iän myötä, vaikka nuoret niin luulevat.

Todellisuudessa nuorena kotihiiri on kotihiiri myös vanhana ja nuorena bilettänyt innostuu bilettämään myös vanhana.

Kävin kolmikymppisenä biletyämässä joka viikko. Sitten elin parikymmentä vuotta lapsiperhe-elämää. Viisikymppisenä lähdin bilettämään Mummotunneliin ja hieraisin silmiäni, kun tunnistin sieltä samoja tyyppejä, jotka bilettivät silloinkin, kun olin kolmikymppinen.

Vierailija
290/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.

Annat miehesi katsella nuoria naisia niin johan alkaa seisomaan.

Vierailija
291/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä luopuminen.

Itsenäinen elämä.

Vierailija
292/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso...minut nähdessään!

Vierailija
293/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten viidenkympin villitys on ikääntyvän naisen lapsellista ja turhaa kapinointia ajan hammasta ja biologiaa vastaan. Vanheneminen ja rupsahtaminen on alkanut jo paljon aikaisemmin.

Viisikymppisen naisen arkea kuvaa ylipaino, rupsahtaminen, väsyminen, muistiongelmat, vaihdevuodet, huono yleiskunto, huono fyysinen ja henkinen kunto ja sairaudet. Kuukautiset loppuvat muutaman vuoden sisällä, alapää on kuiva kuin Saharan aavikko ja vaihdevuosihirviöitten mielialat heittelevät. Käyttäytyminen on kuin olisi heinäseiväs aina takapuolessa väärinpäin. S###ielämä loppuu ja haluttomuus johtaa selibaattiin.

Viisikymppinen nainen on jo biologisesti turhake ja hedelmätön. Hän ei kykene enää tulemaan luonnollisesti raskaaksi ja synnyttämään lapsia. Hän ei siis kiinnosta enää miehiä, koska ei kykene tulemaan raskaaksi ja synnyttämään. Mies haluaa hedelmällisen naisen. Saman ikäinen, viisikymppinen mies voi tulla vielä helposti isäksi ja moni tuleekin. 

Vierailija
294/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tuollaista ole vaan sitä että villiintyy ja vieläpä nuoremmista miehistä!

Taas nuoret miehet kirjoittelevat ja peukuttavat omia typeriä juttujaan. Teissä androgyyneissä nykymiehissä ei ole mitään villiintymisen aihetta.

P.s. Menkää omille sivuillenne, ennen miehet olivat autosivuilla yms.

Vierailija
295/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso. Tämä on ongelma.

Erektiolääkkeet on vanha keksintö

Vierailija
296/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla tuo menee niin päin että jos on oltu sinkkuja tuonne viidenkympin korville saakka, siinä vaiheessa sitten etsitäänkin sellainen vakavampi parisuhde, muutetaan yhteen ja jopa mennään naimisiin. Se eräs Ylen vaaliohjelmia juontava ruotsinkielinen toimittaja on yksi esimerkki näistä tapauksista.

Vierailija
297/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten viidenkympin villitys on ikääntyvän naisen lapsellista ja turhaa kapinointia ajan hammasta ja biologiaa vastaan. Vanheneminen ja rupsahtaminen on alkanut jo paljon aikaisemmin.

Viisikymppisen naisen arkea kuvaa ylipaino, rupsahtaminen, väsyminen, muistiongelmat, vaihdevuodet, huono yleiskunto, huono fyysinen ja henkinen kunto ja sairaudet. Kuukautiset loppuvat muutaman vuoden sisällä, alapää on kuiva kuin Saharan aavikko ja vaihdevuosihirviöitten mielialat heittelevät. Käyttäytyminen on kuin olisi heinäseiväs aina takapuolessa väärinpäin. S###ielämä loppuu ja haluttomuus johtaa selibaattiin.

Viisikymppinen nainen on jo biologisesti turhake ja hedelmätön. Hän ei kykene enää tulemaan luonnollisesti raskaaksi ja synnyttämään lapsia. Hän ei siis kiinnosta enää miehiä, koska ei kykene tulemaan raskaaksi ja synnyttämään. Mies haluaa hedelmällisen naisen. Saman ikäinen, viisikymppinen mies voi tulla vielä helposti isäksi ja

On erittäin harvinaista että viisikymppinen mies onnistuu saamaan parisuhteen vielä hedelmällisessä iässä olevan naisen kanssa ellei kyse ole jostain poikkeuksellisen varakkaasta ja vaikutusvaltaisesta henkilöstä. 99,5 % tätä palstaa lukevista miehistä ei koskaan ole ollut eikä koskaan tule olemaan tuollainen mies. Eli mies, jos haluat lapsia, etsi sopiva nainen ja laita hänet raskaaksi ajoissa, mielellään jo ennen 35 ikävuotta.

Viisikymppinen nainen ei ole mikään turhake vaan ihan fiksu yksilö joka ei enää hermoile jos mies on kavereiden kanssa metsällä tai kalassa, hän suo miehelleen tämmöiset asiat ilman motkotusta. Usein tuon ikäinen nainen ymmärtää miehen ajatusmaailmaakin huomattavasti paremmin kuin nuorempi nainen. Ja sitten vielä yksi asia, monesti ihmisistä tulee isovanhempia siinä joskus kuudenkympin korvilla. Isovanhemmista on paljon hyötyä lapsenlapsille kuten myös omille lapsilleen niin lastenvahtina, henkisenä ja joskus taloudellisenakin tukena. Tämä ei ole yksinomaan mielipidekysymys vaan ihan tilastollisissa tutkimuksissakin on havaittu että menneinä vuosisatoina lastenlasten mahdollisuus elää aikuisiksi parani selvästi jos pikkulapsivaiheessa edes jompi kumpi mummoista oli elossa.

Vierailija
298/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin valtavasti seksiä. Muutamaa vuotta nuoremmalla miehelläni ei oikein enää seiso...minut nähdessään!

Impotenssin syystä riippumatta sellaisella miehellä ei tee mitään.

Koska viisikymppisellä naisella ei ole enää perheenperustamisviettiä, niin tuossa haluttoman ja kyvyttömän miehen tapauksessa nainen ottaa eron ja etsii seksisuhteisiin sellaisia miehiä, joilla vielä pelittää.

Vierailija
299/435 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä luopuminen.

Itsenäinen elämä.

Jännämiehen metsästys alkaa.

Vierailija
300/435 |
10.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Impotenssin syystä riippumatta sellaisella miehellä ei tee mitään.

Koska viisikymppisellä naisella ei ole enää perheenperustamisviettiä, niin tuossa haluttoman ja kyvyttömän miehen tapauksessa nainen ottaa eron ja etsii seksisuhteisiin sellaisia miehiä, joilla vielä pelittää.

Ei omaa rakasta puolisoa hylätä, vaikkei sillä enää seisoisi. Mutta vieraissa käyminen ei tunnu yhtä pahalta rötökseltä kuin nuorempana, kun ei ole enää raskauden riskiä. Kunhan hoitaa asian fiksusti ja kaikessa hiljaisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan