Salilla kaiuttimista musiikkia vai hiljaisuus?
Minusta hiljaisuus. Nykypäivänä ihmisillä on kuulokkeet.
Kommentit (19)
Ehdottomasti hiljaisuus. Ihmisten musiikkimaku vaihtelee ja kukaan ei tykkää siitä geneerisestä humpasta jota salit tarjoaa. Kuulokkeet päähän jos haluat kuunnella.
Mieluummin musiikki kajareista kuin omista kuulokkeista.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti musiikki kajareista.
Mutta on erilaisia musiikkimakuja! Ap
Meillä voi salilla laittaa omat popit kaiuttimiin. Ja usein teenkin niin kun olen siellä yleensä semmoiseen aikaan kun ei ole muita.
Meillä on ollut hiljaista tai vaihtoehtoisesti soi joku poppi. Mieluummin hiljaista (esim mulla soi sitten metallia kuulokkeissa). Tuskin sitäkään örinäprogea kaikki haluaisi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Meillä voi salilla laittaa omat popit kaiuttimiin. Ja usein teenkin niin kun olen siellä yleensä semmoiseen aikaan kun ei ole muita.
Lopetin tuollaisella salilla käynnin. Ihan järkyttävän kovalle porukka pistää musiikin, välittämättä muista. En tajua, miten tuollainenvoi olla edes luvallista. Mitään kontrollia desipeleistä. Mieluummin olisin salilla, missä on hiljaista. Tosin on sitten näitä, jotka huudattaa puhelintaan ilman kuulokkeita. Eräskin herra, vaikka oli taustamusiikki. Olipa kivaa äänten sekamelskaa. Lopulta kysyin, että ei hällä kuulokkeita ois... itsekkyys ja ajattelemattomuus huipussaan.
Omat napit korviin jos haluaa taustamusiikkia elämäänsä.
Hiljaisuus. Haluan treenata rauhassa ja ne jotka ei halua käyttää muutenkin kuulokkeita.
Kävin yhteen aikaan myöhään työpaikan salilla, pommisuojassa. Siellä ei ollut ketään. Silloin kuuntelin kaiuttimista omaa musiikkia. Mutta salilla jossa on muita en ikinä kuuntele. Nykyisellä janlphtq entisellä salilla soi geneerinen discojytke ja iskelmä, joudun käyttämään kuulokkeita vain suojautuakseni siltä. Se harmittaa koska niinnkännykkäriippuvainen kuin olenkin, en salille jaksaisi raahata kännykkää.
Kun pakollinen kuntoutusjakso, johon tarvitsen salin laitteita on ohi, palaan kunnalliseen saliin. Ei siksi että se on halvempi vaan koska siellä on hiljaista. Vain rauta kilisee ja jotkut ähisee. Se on ok.
Meidän sali olis iha pilalla ilman musiikkia. Eikö se oo niinko se koko pointti tanssisalilla?
Mulle aivan sama. Olen 20 vuotta käynyt kuntosaleilla ja erilaista musiikkia niissä soitettu. Jotenkin osaa sulkea musiikin pois mielestäni enkä edes huomaa mitä sielä kajareista tulee. Keskityn treeniin 👍
M38
Vihaan radiota ja tv:tä koska mainokset. Siksi lopetin tv: ja radion kuuntelemisen.
Ruokasalilla aina hiljaisuus että voi keskittyä syömiseen.
Hiljaisuus. Tosin mun on pakko käyttää kuulokkeita, koska muut salilla olevat suosivat kaiuttimia
Mun on ihan sen perusteella valittava sali ettei siellä ole musiikkia. Olen ihan raivoissani jos kuulen musiikkia. Se pilaa kauppareissutkin.
Valtakunnansalissa ei sallita mitään jumputusta
Musiikki