Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petetyksi tulleet, luottamus

Vierailija
16.06.2022 |

Just ite kun käyn tätä omassa elämässä läpi ja tulin todenneeksi, et en mä luota. Johtuu paljolti siitä et mies kokee on siirrytty eteenpäin ja mä koen välillä tarvii saada jutella siitä.
Mua kiinnostaa tää, ne kenellä kumppani petti ja luottamusta alettiin rakentaa uudestaan.
Mitkä oli ne asiat mitä huomasit siellä on, että koit voit oikeasti alkaa pikkuhiljaa luottamaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin, että vaimo avautuu enemmän ja kertoo omat juttunsa. Tuntuu, että hän salailee kaikkea ja sitten hän epäilee minun salaavan asioita. Mutta kun puhumme niin aina on uusi tarina, tuntuu valehtelulta. Luottamusta ei saa rakennettua, kun vaimo menee puhelimen kanssa suihkuunkin.

Vierailija
22/22 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin, että vaimo avautuu enemmän ja kertoo omat juttunsa. Tuntuu, että hän salailee kaikkea ja sitten hän epäilee minun salaavan asioita. Mutta kun puhumme niin aina on uusi tarina, tuntuu valehtelulta. Luottamusta ei saa rakennettua, kun vaimo menee puhelimen kanssa suihkuunkin.

Istukaa pöydän ääreen ja kysy vaimolta rauhallisesti mitä hän haluaa tältä avioliitolta? Miksi hän on suhteessa, jos haluaa kuitenkin pettää? Onko parempi että erotaan, niin saat vapaasti tehdä mitä haluat?

Kerro, että tällainen liitto ei ole terve. Ei ole mitään järkeä olla yhdessä, jos toisen pitää jatkuvasti valehdella ja salailla? Ja kestääkö vaimo saman kohtelun sinulta, pettämisen?

Aloita näillä. Kysy myös miksi puhelin pitää olla suihkussakin?

Kuuntele rauhassa mitä vastaa ja tee johtopäätökset. Kerto myös omat arvosi ja se, että et voi elää pettävän ja valehtelevan ihmisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla