Onko nesteenpoistajakapseleista mitään apua oikeasti?
Kokemuksia? Ei auta vedenjuonti eikä terveellinen ruokavalio, jatkuvasti nesteturvotusta etenkin vatsalla ja reisissä. Onko noista mitään apua?
Ja liikuntaa harrastan runsaasti, sitä turha nyt ehdottaa.
Kommentit (13)
Mun äiti sai aivoverenvuodon käytettyään niitä kapseleita. On niistä hyötyä.
Eikö nesteen juomista pitäisi vähentää, jos on turvotusta?
Kahvi poistaa nestettä tehokkaasti, pitää käydä usein vessassa, jos juo paljon kahvia, siinähän sitä nestettä poistuu.
Ja mistä tiedät, mistä turvotus johtuu?
Onko munuaisissa vikaa, jne.
Onko kapselit lääkärin määräämiä.
Eihän se neste oikein muualta voi poistua kuin virtsateiden kautta.
Runsas liikunta melkein nolliin, niin turvotus poistuu. Jos ei, niin kiristä hiilareista ja vähennä suolaa.
Runsaat peräpukamat kerää nestettä, oletko käynyt testeissä?
Koita vähentää hiilareitten syömistä, ne kun on varsinaisia turvottajia.
Turha lääkkeillä on oireita poistaa.
Furesis toimii. Tosin sitä saa vaan reseptillä ja terveydellisistä syistä.
Hyväksy kehosi. Jos reisien nesteturvotus häiritsee, niin vika on päässä ja liian kireissä farkuissa.
Jos nilkat turpoaa, niin sitten on vikaa. Älä mene sotkemaan aineenvaihduntaasi, jollei siihen ole muuta syytä kuin se, että farkut kiristää iltapäivästä.
oletko käynyt lääkärillä asian johdosta?
Minä olen käyttänyt Sensilabin Slimjoy-sarjan nesteenpoistojuomaa. kyllä se nestettä poistaa, pissalla toki saa juosta. Mutta toki apu on vaan hetkellinen. Kyseessä ei ole lääke, vaan erilaisista nestettä luontaisesti poistavista kasviksista ja hedelmistä valmistettu juoma.
oikeasti: käy lääkärissä. Turvotus voi olla oire vakavammasta sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käyttänyt Sensilabin Slimjoy-sarjan nesteenpoistojuomaa. kyllä se nestettä poistaa, pissalla toki saa juosta. Mutta toki apu on vaan hetkellinen. Kyseessä ei ole lääke, vaan erilaisista nestettä luontaisesti poistavista kasviksista ja hedelmistä valmistettu juoma.
Samoin. Olen tilannut näitä ja toimii. Tosi reilusti pitää juoda vettä lisäksi! Muuten turvotus ja tukkoinen olo vaan pahenee. Sisältää ananasta, artisokkaa ja mansikkaa sekä sitruunaa. Jos vetäisit päivässä kourallisen kaikkia näitä, varmaan nesteet liikkuisi.
Käy lymfa hieronnassa.