****Sisunaiset 16.10.2006****
Uusi viikko taasen ja uuden pinon paikka..
Mulla sujui viikko mukavasti niin syömisten kuin liikunnankin osalta ja hyppäsinkin vaa´alle aamulla iloisin mielin, mutta se näytti taasen ainoastaan 200g vähempi kuin viime viikolla eli 78,3kg eli eipä hirmuhyvin :o(!
Mä en jaksa ymmärtää miten tää läski on niin tiukassa tässä mun ruhossa eli jos en tarkasti pysy pisteissä niin plussaa paukkuu heti kilotolkulla ja vaikka pysynkin niin pudotukset on tätä luokkaa..voi kääks miten sapettaa!!
Mutta parempi tuokin kun ei mitään tai sitten sitä plussaa, joka on mulle myös niin tuttua touhua!!
Ens viikolla mulla onkin sitten taas vuosi laihdutusta täynnä ja toivotaan, että vaaka näyttää ainakin sen 78kg silloin, jolloin pudotettu ois tasan 10kg ja jäljellä toiset samanmoiset ;o), mutta mieluummin tietysti paljon vähempikin sais näyttää, sillä mullahan oli paino jo välillä sen 77,4kg eli pakkasen puolella ollaan ja kovasti :o(!!
Tänään aloitettiin aamu Jesperin kanssa tekemällä pihalla aamulenkki lehtien keräilyn merkeissä, kun niitä tarvitaan huomenna kuvataidekerhossa ja illalla oon menossa vesijumppaan eli liikuntaa tulee ainakin tänään ja toivottavasti muinakin päivinä ;o)!!
Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!
köris
Kommentit (20)
Näin se vaan alkoi työviikko flunssan jälkeenkin. Tai vähän on kyllä vielä limainen olo. Ei nuhaa, mut tuntee kuinka jotain limaa valuu pitkin nielua. Olipas varmasti mielenkiintoista luettavaa... Yöks
Tänään pitäis mennä taas jumppaankin melkein kahden viikon flunssailun jäljiltä. Ihan kyllä innoissani olen lähdössä. Mulla on ensin 45min. Happy Hour -tunti, se on sellainen vähän tanssillinen, mut ainakin mun kunnolla hiki lentää. Sit sen perään 45min. venyttelyt. Niillä on hyvä aloittaa tää viikko.
Jaahas ja vaikka kuinka eilen itsekseni päätin, etten syö töissä kuin yhden annoksen hain kuitenkin lisää.. Voi mua! Muuten ruokalistallani on ollut tänään:
aamupala: 2 näkkäriä, margariini ja juustoa
Lounas: tummaa makaronia, jauhelihakastiketta ja porkkanaraastetta+ananasmurskaa
Välipala: 1 Täysjyväleipä + margariini
Sit söin kotiin tultua " puolukkamössöä" eli puolukkasurvosta, vähän sokeria ja kauraryynejä sekoitetaan ja syödään maidon (rasvaton) kanssa
Nyt siis seuraavaksi lähden jumpalle ja illalla ainakin yritän syödä vaan jotain pientä ja kevyttä.
Saa kommentoida!
Löysin(kö) sut, Köris Lenkkivihkosta???
Hätähousu: mitä jos lisäisit jotain protskua iltapalaasi? Vaikkapa keitetyn kananmunan? Rahkaa? Minä olen nyt aloittanut hulluna herbalifen proteiinijuomakuurin ja protskujen saanti on lisääntynyt merkittävästi - saa nähdä millaisia tuloksia syntyy...
Täällä on nyt kovat täpinät päällä :) Eilen kävin iltalenkillä naapurin kanssa ja ai että teki mieli ottaa JUOKSUASKELIA! Kunto on kohonnut ihan silmissä! Just katselin mun Lenkkivihkosta, kuinka lenkkien vauhdit on kasvaneet ja syke laskenut, minkä kyllä kävelessäkin tuntee. Ennen läähätin joka ikisessä mäessä tai sellaisen tyngässä ja nyt porskutan ylämäetkin koko ajan höpisten ja ettäs tiedätte: [b]olo on MAHTAVA!!![/b]
Voi että jos tätä fiilistä saisin edes hiukkasen tartutettua teihin jokaiseen, olette sen ansainneet :)
Nyt salille, oikein ihanaa ja tsempikästä päivää!!
Emo
PS. Aamupaino oli 87,9kg eli 200g [b]alempi[/b] kuin sunnuntain " tavoitelukema" !!!
HÄTÄHOUSU:Mun mielestä sun syömiset näytti aikas hyviltä..proteiini ois kyllä tosiaan tärkeää..mikä mullakin jää aina liian vähäiseksi ;o)!!
EMONAMOHA:Juuh..liityin sinne, kun täältä sen " mainoksen" pongasin, mutta en mä ymmärrä siitä juurikaan mitää ja esim. eilistä lenkkiä en pystynyt sinne lisäämään, kun en tiennyt sykettäni enkä kyllä kuljettuja kilometrejäkään, kun mä van kävelen..en mä mitään sykkeitä seuraa, vaikka mittari siihen löytyiskin ja samoin kilometreistä ei hajuakaan eli ilmeisesti ilman niitä en pysty merkitsemään niitä suorituksia sinne..vai?!Vesijumpan sain kyllä laitetuksi, mutta aikas sekava touhua on mun mielestä ainakin näin vasaalkajalle..ootko sinä jo kauemmin sitä käyttänyt??Jos oot niin väännäs mulle ne perusjutut ihan rautalangasta ;o)!!
Eilen olin tosiaan aamulenkin lisäks illalla 45min. vesijumpassa ja olipa taas menoa, kun oli se parempi vetäjä..se on kyllä niin mukavaa puuhaa, ettei malttais olla millään pois..keskiviikkona mennään taas!!
Eilen oli herkkupäivä niinkuin aina maanantaisin ja tänään on palattu taasen ruotuun ;o)!!
Kovasti tsemppiä..nyt täytyy rientää hakemaan koululainen koulusta ja kerholainen kerhosta..siitä se meno sitten taas alkaa :o)!!
köris
Yhteenvetoa viime viikolta.
Katti, Kitta, Kaneli, JMaM, Neiti1 ja Hätähousu:
Teillä käytetään ennusteessa, että laihtuisitte 300 g/vko. Kunhan saadaan teille muutaman viikon tulokset ja nähdään mihin teidän oma laihtumisnopeus alkaa asettumaan, alan käyttämään sitä ennusteen laskennassa.
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos
[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]
69.5 kg, 62.5 kg, 69.4 kg, 0.0 kg, 0.1 kg, 6.9 kg,
23 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 26.2 => 26.1
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
88 kg, 70 kg, 78.5 kg, -0.2 kg, 9.5 kg, 8.5 kg,
54 vkoa, ( Lokakuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 28.8
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 72 kg, 79.7 kg, 0.3 kg, 15.8 kg, 7.7 kg,
46 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 25.2
[color=fuchsia][b] Sininen [/b]♥[/color]
101 kg, 75 kg, 80 kg, 0.0 kg, 21 kg, 5 kg,
20 vkoa, ( Helmikuu , 2007 ), BMI: 34.9 => 27.7
[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]
90.2 kg, 71 kg, 84.3 kg, 0.0 kg, 5.9 kg, 13.3 kg,
45 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 29.9
[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 85 kg, 88.8 kg, -0.4 kg, 3.4 kg, 3.8 kg,
11 vkoa, ( Joulukuu , 2006 ), BMI: 31.2 => 30.0
[color=green][b] Soikku [/b]♥[/color]
90.3 kg, 75 kg, 80.2 kg, 0.0 kg, 10.1 kg, 5.2 kg,
17 vkoa, ( Helmikuu , 2007 ), BMI: 30.5 => 27.1
[color=fuchsia][b] Kitta75 [/b]♥[/color]
95.6 kg, 89 kg, 92.9 kg, -0.1 kg, 2.7 kg, 3.9 kg,
13 vkoa, ( Tammikuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.1
[color=green][b] JMaM [/b]♥[/color]
66.8 kg, 62 kg, 66.8 kg, 0.0 kg, 0 kg, 4.8 kg,
16 vkoa, ( Tammikuu , 2007 ), BMI: 24.5 => 24.5
[color=fuchsia][b] Kaneli [/b]♥[/color]
79 kg, 69 kg, 76.9 kg, 0.1 kg, 2.1 kg, 7.9 kg,
27 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 27.9
[color=green][b] Neiti1 [/b]♥[/color]
94 kg, 85 kg, 94 kg, 0.0 kg, 0 kg, 9 kg,
30 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 32.9 => 32.9
[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]
87 kg, 70 kg, 82 kg, 0.0 kg, 5 kg, 12 kg,
40 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.5
[color=blue]
Suurin pudotus:
[b]
1. sija => Emonamoha : -0.4 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite):
[b]
1. sija => Emonamoha : 11 vkoa
2. sija => Kitta75 : 13 vkoa
3. sija => JMaM : 16 vkoa
Tavoitteen saavuttaneet: Perenna (62 kg, -11 kg), MariLotta (53 kg, - 7 kg)
[/b]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: Emonamoha, ht.78, Hätähousu, JMaM, Kaneli, Katti26, Kitta75, Körömölli, Minlee, Neiti1, Sininen31, Soikku
Laihduttajia: 12
Painomme oli alussa: 1049 kg
Painamme nyt: 974 kg
Tavoitepainomme: 886 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -0.3 kg
Paino tippunut v. 2006: 48 kg
Kokonaispainonpudotus: 76 kg
Matkaa tavoitteeseen: 88 kg
[/color][/size]
- Minlee
Mulla on kuulkaa nyt hyvät fiilikset. Vaikka motivaatio on ollut pari viikkoa täysin kateissa ja oon syönyt ja juonut mitä sattuu, niin aamulla oli vaakalla iloinen yllätys -100g. Aika huonohan toi on kahden viikon tulokses, mutta kuiteski parempi ku plussaus. Eli paino nyt 69.3kg (ehti käymään yli 70kg:ssa välillä). Nyt parin huonon viikon jälkeen mulla onkin taas enempi sisua, joskos nyt alkas tapahtuun..
Tsemppiä kaikille..
Ihan pikaisesti täällä taas...
Kiva että muillakin on hyvät fiilikset ja into päällä! Jos vaikka saatais kaikille hyviä tuloksia tän viikon aikana...
Oli tosi kiva olla eilen jumpassa melkein kahden viikon tauon jäljiltä. Ja ihan hyvin jaksoinkin, vaikka vähän epäilin. Hiki virtas ja se tekee välillä tosi hyvää. Nyt olen lähdössä taas ja oikein jumppamaratonille: 45min. core (kehonhallintaa) 45 min. evergreen (hikijumppaa( ja 15 min. venyttelyt päälle. Toivottavasti kunto kestää ja vaakakin vois heilahtaa vähän alempiin lukemiin. Torstaiaamuna taas punnitsen, muy luultavasti huomenna taas pistäydyn täällä.
Huomisiin!!!
Ja kiitti ruokavaliovinkeistä, proteiinia tosiaan pitäis vähän lisätä.
Köris: Juu, pakkohan sen oli olla sä :) :) Siellä Lenkkivihkossa ei tartte laittaa sykettä, jos ei sitä mittaa - laita silloin sykkeeksi 0 (heh, kuollut) ellei se ylläpitäjä ole jo muuttanut siihen vaihtoehtoa #ei mitattu" (palautteessa joku oli sitä ehdottanut). Jos et tiedä matkaakaan, voit kai laittaa sen lenkin kohtaan " Lisää tunti" eikä " Lisää lenkki" .
Nyt nuo kersat valittaa taas, että MUN VUORO...
Tsemppejä kaikille ja olipas kiva olla taas kärjessä tuloksissa :) On se niin mannaa kun ennen olin aina hännänhuippuna ja plussaajana...
Tsemppi päällä!
Emo
Pakko myöntää,viikon aikana on tullut lenkkeiltyä todella huonosti..eli huonosti on alkanut tämä mun aherrus.Ehkäpä suurin syypää siihen on se,että ollaan oltu flunssassa koko sakki.Muutaman kerran olen käynyt 6km:n sauvakävely lenkillä ja tänään taas,se on meinaa just mun juttuni.
Meillä pikku neiti on vielä räkätaudissa,enkä pääse pahemmin ulos neidin kanssa..odottelen ennemmin kiltisti että hän paranee ja pääsemme taas jumppaan ja uintiin mukaan.Koiran kanssa käyn pikku lenkkejä silloin kun neiti nukkuu,pitkä kantoiset itkuhälyttimet ovat tälläsissä tilanteissa todella käteviä.
Täällä mittarissa ompi lukemat (-1,2kg),ihan kivasti mutta toikin taitaa johtua siitä että kun on kunnon flunssassa niin et pahemmin tuo ruokapuoli maistu :p
Saa nähdä mitä ens viikon lukemat näyttävät.Kyllä tässä pikku hiljaa koneet lähtevät käyntiin,kun päästään tutuille vaunu reissulle taas :)
Hyviä viikon jatkoja!
Tulin just pilateksesta. En oo kyllä ihan vakuuttunut sen tehosta, vaikka sitä niin ylistetäänkin. Mun luonteelle vaan ilmeisesti sopii paremmin semmoinen jumppa jossa tietää tehneensä jotain ja hiki lentää.
Eiliset syömiset meni ihan hyvin, paitsi ilta... Huomenna punnitus ja kyllä jännittää.
Pistän taas vähän syömisiäni, jos joku haluaa kommentoida tai muuten vaan ihmetellä...
Tiistai:
aamupala: 2 näkkäriä+marg.+tomaattia+kurkkua ja teetä
lounas: 2 lautasellista jauhelihakeittoa+ 2 näkkäriä+marg.+juusto
välipala: sämpylä+makramakkaraa+5%juustoa ja kaakao
lisäksi 1 pims-keksi ja 1 kaurakeksi
Ja illall repes. Kävin veljeni luona autoremontissa ja pistäydyin vanhempieni luona. Oli nälkä ja väsy. Mulle erittäin huono yhdistelmä...
illalla:6-7voileipää+oivariinia+meetwurstia+juustoa
Tänään:
aamupala: 3 karjalanpiirakkaa+kinkkua+5%juustoa ja teetä
lounas: 3 perunaa+6 kalapuikkoa+salaattia+salaattikastiketta
välipala: 2 pikkurieskaa+marg.+leikkele+kurkkua
2. välipala: karjalanpiirakka+kinkkua+5%juustoa
illalla: 1/2 purkkia rahkaa ja tölkki ananasmurskaa
Siinä muutaman päivän syömiset. Jos tänään sais oltua syötyä enempää... Paras pysytellä kotosalla. Huomiseen!
Missä kaikki innokkaat ja sisukkaat naiset ovat?!? Tää on kohta Hätähousun yksinyritys... Tai sit mä oon vaan tämmöisessä aloituksen huumassa ja käyn siks täällä joka päivä. Ja hyvä nyt on käydäkin, kun lapset ovat syysloman maailmalla. Katsotaan kuinka sitten ens viikolla ehdin...
Ja sitten asiaan...
Ihan ensikskin, kyllä mun pitää marssia ostamaan sellainen digitalivaaka. Ei tommosesta tavallisesta oo yhtään hauska yrittää arvailla. Kun ei se painonpudotus nyt sitten kuitenkaan, tästä innosta huolimatta, mitään kiloja ole. Mut jotain oli tapahtunut, viikko sitten 82kg, nyt vähän alle, ei kuitenkaan vielä 81kg.
Jatketaan projektia ja käyn ostamassa sen vaaán(mitenköhän toi kirjoitetaan) heti kun saan irroitettua sen verran rahaa. Nyt pitää vakuuttaa auto ja kaikkee...
Tsemppiä muillekin!!!
Fiiliksiä hiukan laski meidän poikien yhtäaikainen vatsaflunssa, joka nosti isommalle jopa kuumeen (on tainnut olla viimeksi kuumeessa 3v sitten...). Olo on nuutunut ja väsynyt, haluton ja NÄLKÄINEN :(
Iltapäivällä sentään mies tulee kotiin ja on lasten kanssa kun minä suuntaan vesijumppaan, edes jotain piristettä tällekin päivälle. Voi kun olis pian jo ilta ja pääsisin nukkumaan...
Hätähousu: oletko katsastanut esim. kalorilaskurista kuinka paljon noista eväistäsi tuleekaan kaloreita? Karjalanpiirakoitakin kun on erilaisia ja yhdestä saadut kalorit voivat vaihdella 70-170kcal välillä! Ajatteles mitä se tekeekään jos syöt niitä aamupalalla kolme... saati jos päälle sivelee rasvaa - vaikka vähänkin. Minulle oli meinaan aikamoinen yllätys, miten nopsaan saan erilaisilla aamupalavaihtoehdoilla eroja kalorien määrässä aikaan: kun nykyinen puuroaamiaiseni on 240-270kcal on itsetehdyillä sämpylöillä ja teekupposella lukemat helposti lähes 500...
Pilatesvideota katselin juuri, täälläkin kun moni sitä kehuu ja ihan samoin kuin Hätähousu: ei tuntuisi olevan mun temperamentilleni sopiva juttu. Ehken ole niin rauhallinen ja keskittymiskykyinen, että jaksaisin moista... vai tekisikö harjoitus mestarin? Ehkä tyydyn sauvakävelyyn, vesijuoksuun ja -jumppaan :D
Parempaa viikkoa teille muille!
Emo
Hesarin jutussakin kun todettiin, että päivittäin itsensä punnitsevat laihduttajat onnistuvat muita paremmin :)
Emo taas
Niin teen. Eli ostan uuden vaaán niin pian kuin suinkin. Ja katsastamassa mä autoa kävin, enkä vakuuttamassa niin kuin aamulla kirjoittelin. Olinkohan vähän unenpöpperössä vielä...
Ai, oli hesarissa semmoinen juttu. Jännää. Mä kyllä käynkin vaaálla joka aamu, vaikka joissain laihdutusjutuissa se lähes tulkoon kielletään. Kerran viikossa on mun mielestä liian harvoin. Mut tapansa kullakin. Ja mikä sopii yhdelle, ei sovi välttämättä toiselle.
Ne karjalanpiirakat on vähän mun pahe. En tiedä mikä niissä on, mut joskus on vaan ostettava pussi. Ja nimenomaan Pirkka-karjalanpiirakoita. Mut nyt aina kun ratkean niihin, ostan kevyet päälliset eli kinkkua, rasvaa 3% ja 5% juustoa. Ennen tuli laitettua meetwursti tai nakkeja ja kipparijuustoa. Että jotain edistystä...
Mut koitan käydä siellä vaakakaupassa tänään tai huomenna, että pääsen ilmoittelemaan tarkempia lukemia.
Kuulumisiin!
Eilen kävin taas vesijumpassa ja pisteissä oon pysynyt ihan mukavasti, mutta lauantaina oon menossa kaverin luo syömään ja sanoi tekevänsä jotain oikein hyvää..mikä tarkoittanee sitä, ettei rasvaa ja kermaa ole säästelty ja lisäkskuulemma vielä jotin suklaista jälkkäriä yms. eli eipä hyvää tiedä maanantain punnitusta ajatellen ;o( , mutta silti aion kyllä nauttia..on niin harvinaista herkkua, että pääsee valmiiseen pöytään herkuttelemaan ;o)!
HÄTÄHOUSU:Noista sun syömisistä mullakin pisti silmään tuo aamupalan 3 karjalanpiirakkaa..niistä kun menee jo yksistään ilman päällisiä 9pistettä(tosin et pisteitä laske, mutta siis aikas paljon tuo on)!
Samoin kalapuikoista tulee nopsaan energiaa huimastikin eli 6 on aika paljon ;o), mutta kyllä se siitä..nyt kun oot syömisiäsi vähentänyt niin pian huomaat, ettei sinne mahaan niin ko´vasti enää mahdukaan :o)!
Kovasti tsemppiä!!
köris
...serkku tulee kylään perheineen ja vaikka saankin itse olla emäntänä, niin " pakkohan" sitä on jotain herkuntynkää tarjota! ;D
Kalapuikkojen kyytipojaksi sopii muuten erinomaisesti vaikka kukkakaali-parsakaali-kesäkurpitsa-porkkana-gratiini... ja siis tehtynä ilman rasvaa ja vähärasvaisesta juustosta :) Niin ei tule niitä puikkoja syötyä niin montaa... tosin parempi olisi tietysti siirtyä vaikkapa savusiikaan (SLURPS) joka on mun herkkua!
Nyt pitää alkaa siivoamaan... tsemppejä!
Emo
Kuten arvata saattaa tulokseni oli 0 kg tällä viikolla.
Salilla olen käynyt kuitenkin lähes joka toinen päivä. Voikin olla paljon mahdollista, että lihakset kasvaa ja paino ei laske...(toiveajattelua?!?)
Airobista kuntoilua tuli sulkapalloilun muodossa. Huh, vieläkin p***e jumissa vaikka toissa iltana pelailtiin.
Köris: onko teidän neidillä 2v. synttärit lähiaikoina? Jos on tai oli niin miten selviydyit/meinaat selvitä vieraista ja kakkuhoukutuksista jne.??
Kysyy Katti26. E:n 2 v. synttärit ensi viikolla...
Mutta justiinsa esikoisen 8vuotis-synttäreitä juhlittiin ja nyt on parin viikon päästä Jepun 4vuotispippalot ja ei ne hyvin mene..luultavasti, sillä ainakin Joonaksen juhlista tuli plussaa niin, että edelleen ollaan plussalla liki kilo siihen edeltävään ja aikaa siitä on jo 1½kk..voi kääks!!
köris
Sulla on sitten sama ongelma edessä ensi viikolla kun mullakin. En tiennytkään että meillä on niin saman ikäset pikkuset. Meiän neiti täyttää 2v. 28.10 eli viikko (tai siis vajaa) olis aikaa miettiä tarjottavia.
Antakaas nyt kaikki hyviä, kevyitä, kakku yms. vihjeitä!
Meillä kaikki kolme muksua flunssassa tän viikon olleet ja nyt sain vielä itse rintatulehduksen... Että en käynyt vaa' alla tällä viikkoa. En edes muistanut. Mutta jos nyt pääsisi tuo juniorikin tissistä irti tässä samalla. Maanantaina aion vaa' alle hypähtää, vaikka olo on vielä aika olematon. Ei kylläkään painon suhteen, vaan ihan noin yleiskunnon kannalta. Mutta ihania pimeitä iltoja odotellen...
*Kitta75*
On jotenkin ihan eri meininki tässä laihiksessa kuin silloin viimeksi kun kanssanne kevenin (tai sitä yritin...). Tosin täytyy tunnustaa, että otin käyttöön lisämotivaatiota tuottavan punnitussysteemin: punnaan itseni joka sunnuntai aamupalan ja aamulenkin (reilu tunti) JÄLKEEN, jolloin painoni on viikon alin :) Siinä minulla on konkreettinen tavoite, johon pyrin sitten joka-aamuisessa punnituksessani... ja toivon mukaan siihen pääsenkin ennen seuraavaa sunnuntaita. Toki tässäkään ei pitkälle pötkitä, jos ei paino oikeasti laske, joten ehkä sallitte minulle tämän laskusysteemin, jossa olen ikäänkuin laihtumistahtia viikon edellä?
Viime viikollahan otin tällä menetelmällä tavoitepainokseni 88,8kg ja ilo olikin suuri, kun siihen pääsin monena viikon aamuna, yhtenä jopa alle (88,5kg). Sunnuntaina sitten taas lenkin jälkeen ava' alle ja uusin lukema oli 88,1kg!!! Pudotusta siis viime viikkoiseen 700g, joka oli enemmän kuin uskalsin toivoa (olihan tässä se yksi olutiltamakin välissä...).
Minulla siis luvut suunnilleen seuraavasti:
Ikä: 37v
Pituus: 172cm
Lähtöpaino: 92,2kg
Paino viime vkolla: 88,8kg
Paino nyt: 88,1kg
Pudotusta/vko: 700g
Kokonaispudotus: 4,1kg
BMI: 29,78 (jee, alle 30!!!)
Viikon liikunnat kohtuulliset:
ma: 6,5km kävely
to: vesijumppa 30min
la: vesijuoksu 50min
su: 5,5km sauvakävely
Köris: mitä jos sinullekin löydettäisiin joku kultajyvä tuohon motskaripuoleen? Sitähän tässä vaan vaaditaan, että nähdään/tunnetaan konkreettisesti ne tulokset... muuten alkaa motivaatio hiipua ja luistetaan juuri sen verran, että tulosta ei synny (tai syntyy tuhottoman hitaasti). Muista myös, että 200g/viikko pudotusta on n. kilo kuukaudessa ja yli 10kg vuodessa. Sehän sinulla on takana, ajattele: kokonaiset 10kg!!
Emo
Mukavaa ja kevyttä viikkoa itse kullekin!!