Ermei ja zippura vko 42
Taas on viikko takana ja uusi edessä - ja mahdollisuus keventyä vielä vähän lisää!
Vaaka näytti mulle viikon takaisesta peräti -1,2 kg. Oon kyllä pysynytkin pisteillä, vaikka liikkuminen on edelleen jäissä. Mitenhän siihen sais kipinää... Jospa siitä innostuisi, kun kiloja vielä karisee. Mun rivi siis 90,1/81,8/80,6/60.Kaukana ei enää ole se hetki, kun SAAN vähentää yhden pointsin päivittäisestä pistemäärästäni, kun siirryn seiskalla alkaviin painolukemiin. Onko se jo viikon päästä vai myöhemmin,- se selviää eläen. Synnytystä edeltäviin painolukemiin on vielä 7,6 kg ja tavoitteeseen vähän enemmän, 20,6.
Vauva nuokkuu sylissä rinnalla, kirjoittaminen vähän työlästä. Maitoa on muuten riittänyt vallan hyvin, vaikka pisteitä laskenkin - tokihan sillä +10 pistemäärällä.
Mites Ermein laita on - jatkuiko komea pudotustahtisi?
zippura
Juu mun tahti ei pysynyt yhtä hyvänä. Itseasiassa takaisin tuli 400g. Hieman olen pettynyt, mutta kun tiedän itse mistä se johtuu, niin en voi muita syyttää kuin itseäni. Pisteet on menny yli lähes joka päivä ja kokoajan on pieni flunssa päällä, joten liikkuminen on ollu tosi olematonta. Selityksiä mutta, toivottavasti saan nostettua itseni ylös, ulos ja lenkille tällä viikolla. Mun tilanne siis 109.7/91,5/91,9/75. Palaillaan viikolla myöhemmin asiaan.
Ermei